postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Πα.Πει. VS Ιδιωτικό κολλέγιο


Πα.Πει. VS Ιδιωτικό κολλέγιο






Του Γιάννη Τσατσάκη   
Τρίτη, 18 - 11 - 2008
.





Έχω τη τύχη να εργάζομαι σ' ένα από τα ιδιωτικά κολλέγια της Αθήνας, το οποίο αριθμεί 1400 φοιτητές. Είναι ένα από αυτά που συνεργάζονται με Πανεπιστήμια του εξωτερικού και περιμένουν την περιβόητη αναγνώριση των κολλεγίων- ιδιωτικών Πανεπιστημίων. 
  Θα προσπαθήσω να κάνω μια
σύγκριση ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο μας και το Ιδιωτικό κολλέγιο. Ανεπίτρεπτο; Απαράδεκτο; Αδύνατον; Πράγματι, εγώ σαν  πρώην φοιτητής του Πα.πει και τώρα απλός διοικητικός υπάλληλος του κολλεγίου δε μπορώ να συγκρίνω το Ακαδημαϊκό επίπεδο, μπορώ όμως να συγκρίνω τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το περιβάλλον, τις υποδομές, κ.τ.λ.  του Πα.Πει μας και του ιδιωτικού κολλεγίου.
Πάμε λοιπόν σε ένα “μπρά-ντε-φερ”, με μερικά σχόλια.


παρεχόμενες υπηρεσίες, το περιβάλλον, τις υποδομές,


  1. παρεχόμενες υπηρεσίες,
  2. περιβάλλον,
  3. υποδομές,


παρεχόμενες υπηρεσίες, το περιβάλλον, τις υποδομές,





1. Πρώτη μέρα στη σχολή.
Πα.Πει: Μας περίμεναν οι παρατάξεις για να μας “καλωσορίσουν”. Το γνωστό καραγκιοζιλίκι.  Τα μεταπτυχιακά, που ως γνωστόν έχουν τουλάχιστον 6.000 ευρώ δίδακτρα, κάνουν μπουφέδες.
Κολλέγιο: τα παιδιά ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους τμημάτων για το πρόγραμμα σπουδών , τη ζωή στο κολλέγιο, τον τρόπο αξιολόγησης, τα μεταπτυχιακά , κ.α.,  και έγινε ξενάγηση στους χώρους. Orientation day από το ίδιο το κολλέγιο.
 Σκορ: 0-1 
2. Κτιριακές εγκαταστάσεις.
 Πα.Πει: Το νέο κτίριο είναι ωραίο αλλά συνεχώς βρώμικο. Αφίσες παντού,  σκουπίδια. Οι τουαλέτες στο ισόγειο πρέπει να έχουν να επισκευαστούν  από την εποχή του Νώε. Το παλιό κτίριο είναι απαράδεκτο. Δεν είναι  δυνατόν το 2008 να γίνονται ακόμα μαθήματα στην 301 με τις κολώνες στη   μέση.
 Κολλέγιο: Μοντέρνο κτίριο, καθαρό, με ελεύθερους χώρους πρασίνου (στο  Πα.Πει το κάνανε παρκινγκ), με πίνακες ανακοινώσεων για εκδρομές,  διαφημιστικά κ.τ.λ. ! Η κάθε αίθουσα έχει projector στο ταβάνι, και μερικές  αίθουσες έχουν διαδραστικούς πίνακες.
 Σκορ: 0-2
3. Εξυπηρέτηση φοιτητών.
 Πα.Πει: 11.30 -13.30 . Για πιστοποιητικό κάνεις αίτηση και σε 48 ώρες το  έχεις. Σε κάποια γραφεία οι υπάλληλοι είναι αγενέστατοι.
Κολλέγιο: 9πμ – 9μμ . Τις αιτήσεις τις παραλαμβάνουν οι φοιτητές άμεσα, ή  το πολύ-πολύ, έρχονται μετά το τέλος των μαθημάτων και τις παραλαμβάνουν. Υπάρχει και το email για να ζητήσεις-ρωτήσεις κάτι από τη γραμματεία. Οι υπάλληλοι είναι ευγενέστατοι.
 Σκορ: 0-3
4. Διδασκαλία
Πα.Πει: Στο πρώτο-πρώτο μάθημα, Νοέμβριος 2002, ήμασταν γύρω στα 200 άτομα στην 301 στο Παλιό κτίριο. Ήμασταν τουλάχιστον 50 άτομα όρθιοι. Στο δεύτερο ακόμα χειρότερα. 201 Παλαιό κτίριο. Ο κ. Παραβάντης μας είχε ζητήσει συγνώμη εκ μέρους του Πανεπιστημίου (ο μόνος, που είπε τη λέξη συγνώμη όσο ήμουν στο Πανεπιστήμιο και μπράβο του) για το λόγο ότι είχαν βάλει 200+ άτομα για μάθημα σε μια αίθουσα που χωρούσε 100. Δείτε τα σκάγια μας “Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό τη κότα”. Δε πιστεύω ότι έχει αλλάξει και πολύ η κατάσταση από πέρσι που αποφοίτησα.
Κολλέγιο: Ολιγομελή τμήματα, με σχεδόν υποχρεωτικές παρουσίες. Αυτό  σίγουρα θα άρεσε σε πολλούς καθηγητές του Πα.Πει. Οι εργαζόμενοι  φοιτητές όμως; Στο Κολλέγιο υπάρχει η επιλογή ωρών διδασκαλίας.  Δηλαδή, ο φοιτητής  διαλέγει αν θέλει πρωινά-μεσημεριανά-βραδυνά  τμήματα.
Σκορ 0-4 !
5. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Πα.Πει: email @unipi.gr έχουν μόνο μέλη ΔΕΠ, υπάλληλοι, διδακτορικοί  φοιτητές,  ο mail server είναι σουρωτήρι αφού περνάνε τα άπειρα spam και όλοι έχουν μάθει τις τιμές του Viagra. Δύο τμήματα Η/Υ στο Πα.Πει αλλά δεν υπάρχει ούτε ένα άτομο να μπορεί να κάνει κάτι εδώ και χρόνια. Κεντρικό site Πα.Πει www.unipi.gr, ελαφρώς απαράδεκτο. Βέβαια το κάθε τμήμα παίρνει πρωτοβουλία και κάνει το δικό του site (www.ted.unipi.grhttp://www.tex.unipi.gr) ενώ κάποιοι καθηγητές έχουν δικά τους. Δείτε το Οικονομικό  Πανεπιστήμιο της Σμύρνης www.iue.edu.tr. Στο τμήμα μου υπήρχε φοιτητική πρωτοβουλία, ας είναι καλά τα παιδιά, κάνανε το dtps.unipi.gr και αποκτήσαμε email της μορφής @dtps.unipi.gr, είχαμε forum φοιτητών και άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Βέβαια, ένας από τους διαχειριστές πήρε τις σημειώσεις από το site μέλους ΔΕΠ και τις ανέβασε στο dtps, αυτό το μέλος ΔΕΠ το θεώρησε κλοπή και έπρεπε να επέμβει Επίκουρος Καθηγητής, ο οποίος υποχρέωσε τα παιδιά να ζητήσουν συγνώμη. Ήμαρτον!!!
Κολλέγιο: ακαδημαϊκό e-mail έχουν ΟΛΟΙ οι φοιτητές, και έχουν πρόσβαση  στο πληροφοριακό σύστημα του κολλεγίου. Ένα σύστημα για ηλεκτρονική διαχείριση μαθημάτων, όπου οι καθηγητές ανεβάζουν σημειώσεις, βαθμολογίες, ανακοινώσεις, στέλνουν email στους φοιτητές, δημιουργούν ηλεκτρονικές εργασίες κ.α.
 Σκορ: 0-5
 6. Βιβλιοθήκη. Πολύ σημαντικό.
Πα.Πει: Μεγάλη βιβλιοθήκη , με αναγνωστήριο. Μακάρι να πήγαιναν πιο συχνά οι φοιτητές του Πα.Πει εκεί.
Κολλέγιο: Μικρή βιβλιοθήκη, λίγα βιβλία. Υπάρχει αναγνωστήριο. Επίσης οι φοιτητές δεν πολύ πατάνε, παρά μόνο για να παραλάβουν συγγράμματα.
 Σκορ: 1-5 . Επιτέλους γκολ για το Πα.Πει.
 7. Φοιτητικές ομάδες, παρατάξεις.
Πα.Πει: Οι φοιτητικές ομάδες έχουν σχεδόν μηδενική στήριξη από το Πα.Πει. Η AISEC-Πειραιά έχει γραφείο εκτός Πανεπιστημίου, και συντηρείται μόνη της. Υπάρχει η θεατρική ομάδα και, αν δεν κάνω λάθος, χορευτική. Αλλά το Πανεπιστήμιο δε δίνει ούτε ένα κοινό γραφείο σε όλες τις ομάδες.
Ακριβώς αντίθετη μεταχείριση έχουν κάποιοι φοιτητοπατέρες-νταβατζήδες που κάνουν ό,τι γουστάρουν κυριολεκτικά στο Πανεπιστήμιο, έχουν γραφείο - τηλεφωνικό κέντρο για τα μέλη τους και κάποιοι ξεπουλάνε την ψήφο τους στα  “συμφέροντα” με... το αζημίωτο βέβαια
Κολλέγιο: Υπάρχει υπεύθυνη φοιτητικών ομάδων-δραστηριοτήτων. Διοργανώνουν και κοινωνικές εκδηλώσεις, party, εκδρομές, αθλητικές δραστηριότητες αλλά και εκπαιδευτικές εκδρομές, ομιλίες.
Σκορ: 6-1
Να συνεχίσουμε; Μπααα... άδικος κόπος. Ωπππ....δεν θίξαμε το πολύ σημαντικό θέμα της έρευνας. Αλήθεια; Τα ιδιωτικά κολλέγια κάνουν έρευνα; Οι καθηγητές του ασχολούνται με την έρευνα;
Υποθέτω πως όχι, χωρίς να γνωρίζω . Αλλά...για σταθείτε, χρηματοδοτείται η έρευνα στα ιδιωτικά κολλέγια; Όχι βέβαια. Στο Πα.Πει άμα δεν υπήρχε το κέντρο ερευνών, με τη “μάνικα” των Ευρωπαϊκών Κονδυλίων, σε τι επίπεδο θα ήταν η έρευνα; Μήπως στο αντίστοιχο επίπεδο ενός Τ.Ε.Ι ;
Πόσοι υπάλληλοι του Πα.Πει πληρώνονται με σύμβαση έργου από ευρωπαϊκό πρόγραμμα; Πόσα έργα έχουν γίνει με Ευρωπαϊκά προγράμματα; Εξοπλισμός από Ευρωπαϊκά προγράμματα; Παλαιότερα είχα ακούσει μια φήμη, ότι ο λογαριασμός του ΟΤΕ του Πανεπιστημίου πληρώνεται από το Κέντρο Ερευνών. Ισχύει αυτό κ. Αντιπρύτανη Οικονομικού Προγραμματισμού και Ανάπτυξης; Επίσης, είχε ακουστεί ότι κάποια άλλα έξοδα του Πανεπιστημίου, άσχετα με την έρευνα, όπως τα τηλεφωνήματα των παρατάξεων, πληρώνονται από το Κέντρο Ερευνών. Ισχύει; Παίρνουν μήπως αρκετοί διοικητικοί υπάλληλοι “bonus” από τα δίδακτρα των μεταπτυχιακών; Ποιοι είναι αυτοί; Οι γραμματείες;  Δηλαδή τα δίδακτρα στο Πα.Πει είναι 6.000 – 8.000 ευρώ για να παίρνουν κάποιοι “bonus παραγωγικότητας” αντί να πάνε στην έρευνα; Τι από όλα αυτά ισχύει; Αν κάτι από αυτά (ή και όλα) είναι ψέμα, να ελπίζω σε μιαν αποκατάσταση της αλήθειας;


Γιάννη Τσατσάκη και Κώστα Παππή


.


gnomi ipokimenikia:

κολλέγιο κολέγιο, κολλέγια κολέγια

..να "πάω" και στα δύο;! Και σε "κολλέγιο κολέγιο" και σε δημόσιο (πλερωτικό) πανεπιστήμιο;! (να σπουδάσω-εκπαιδευτώ-φοιτήσω-συχνάσω)..

Αφού, στο λαϊκό δημόσιο [πλερωτικό- «μεταπτυχιακά»] πανεπιστήμιο, κάποιοι, (οι δυνατοί-εξουσία-καθηγηταί-συνδικαλισταί-λαϊκοί δημόσιοι υποάλληλοι), λειτουργούν-συνπεριφέροντε ατομικώς, εγωιστικώς, ιδιωτικώς, ιδιωτεύοντας, άρα, είναι ΙΔΙΩΤΙΚΑ, τα δημόσια εκπαιδευτήρια-πανεπιστήμια (τ.ε.ι.), πρακτικώς, αλλά, θεωρητικώς, είναι δημόσια-λαϊκά-κοινά-απλά-εύκολα-προσιτά-ευπρόσιτα-ευχάριστα. Το αξιότερο-ισχυρότερο στοιχείο, σε κάποια ομάδα (ανθρώπων-μυαλών-νώων-ψυχών-εγκεφάλων), είναι, το ομαδικό και ατομικό πνεύμα-στυλ-ύφος-νοοτροπία-συνπεριφορά. Η ποιότητα-αξία της ομάδας, εξαρτάται κυρίως-βασικότερως-σημαντικότερως-σπουδαιότερως, από την ποιότητα-αξία των μερών-μελών της και ειδικοτέρως-ιδιαιτέρως, από το αίσθημα ομαδικότητας-συλλογικότητας-κοινότητας-κοινωνικότητας των μελών-μερών της. Όταν, τα μέλη-μέρη, κάνποιας ομάδας, νοούν, ενξύπνως, νοώντας ότι, μόνο του, το κάθε μέλος-μέρος κάνποιας ομάδας, δεν δύναται-δεν γίνεται-δεν μπορεί, [ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ-ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ], να δημιουργήσει-κάνει-πράξει-ενεργήσει, ότι μπορούν όλα τα μέλη-μέρη μαζί, όλη η ομάδα, τότε η ομάδα είναι αξιότερη-ποιοτικότερη από άλλη ομάδα η οποία, περισσότερο λειτουργεί, με ατομικοεγωιστικοχαζές-ολιγοάξιες-κακοποιοτικές αισθήσεις-νοοτροπίες-τροπίες-τεχνοτροπίες-ψυχολογίες-τεχνολογίες-αισθηματολογίες-αισθηματοτροπίες-μυαλοτροπίες. Άλλως Τε, διά τοιούτον λόγον, παραστατικώς-συνβολικώς-δειγματικώς-ενδεικτικώς-υποθετικώς-βοηθητικώς, ως πρόφασιν-πρόθεσιν, τίθεντε-θέτοντε, κάποια [micro] θέματα..υποθέματα.. : διά να ασκόμεθα εις ενότητα: τα πολλά, να εν (ο) ποιηθούν: ο πληθυντικός, να γενεί ενικός και αι πολλαί τάσεις-ροές, να γενούν μιά και μετά κανμιά και μετά όλαι. ole! Τα πιότερα, αποτελούν, μόνον, ή σχεδόν-περίπου μόνον, προ-φαση υπο-θεση αλλά όχι «κύρια-ουσιαστική-βασική-αξιότερη» φάση-θέση: (παντική-θεϊκιά θέση-φάση-θέμα-φά(σ)μα).. «macro idea»

Syn Perasma: Gamate, dioti den xanome8a: den ginome8a, tipote, diladi ola! Μένουμε κάτι, μένουμε άτομα, μονάδες αντιομάδες-ικοί «αντιομαδικώς»

ιδιωτικό, είναι, ότι δεν είναι ελεύθερο-φιλικό, σε ΟΛΟΥΣ
δημόσιο, είναι, ότι δεν είναι εχθρικό-απαγορευτικό, σε ΟΛΟΥΣ

Εάν, το "α.ε.ι.-τ.ε.ι.", σε κακογαμά και η "κολεγιά" σε καλοενώνει, τότε πάεναι ολούθε ή πουθενά ή σε κάποιο.. DeXa8ikeKioKosmo!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ