postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

κάψα κάλυψη Facebook [κρύβομαι πίσω από το δαχτυλάκι μου!] (hiding behind my finger!)

.
κάψα κάλυψη Facebook [κρύβομαι πίσω από το δαχτυλάκι μου!] (hiding behind my finger!)
.
Facebook Follies Φαίνεται σαν ένα κανονικό περιστατικό από τώρα: κάθε λίγοι μήνες, Facebook ξεδιπλώνει τις αλλαγές που μοιράζονται όλο και περισσότερα δεδομένα, τότε τάσσεται υπέρ της προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των χρηστών επιτίθεμαι στην επιχείρησηΑρκετά σύντομα όλα τα χτυπήματα πάνω και τις αλλαγές διαμονής - έως ότου ο κύκλος επαναλαμβάνεται ξανά. Αλλά οι πιο πρόσφατες αλλαγές, η κοινωνική υπηρεσία δικτύωσης που έχουν υποδεχτεί με περισσότερους θυμό από πριν. Ορισμένοι χρήστες ακόμη και οργάνωσε μια "Κλείστε Facebook" ημέρα τη Δευτέρα - αν και η συναίνεση είναι ότι ήταν μια αποτυχία, με μόνο περίπου 35.000 από το Facebook 400 εκατομμύρια χρήστες αποσυνδεθείτε. Ακόμα, CEO Mark Zuckerberg προσπάθησε να αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα κατά τη διάσκεψη D8 κοντά στο Λος Άντζελες, τη Δευτέρα. Είναι Facebook καταστροφή της ιδιωτικής ζωής, ή είναι μερικές μόνο χρήστες κλάμα λύκοςΑνικανοποίητος Ίσως η μεγαλύτερη είδηση Τετάρτη ήταν ότι ο νέος διευθύνων σύμβουλος αφαιρεθεί hoodie σήμα κατατεθέν του. Για Ian Paul, ένας συγγραφέας για το site τεχνολογίας PCWorld, οι χάντρες του ιδρώτα κυλούν μέτωπο Zuckerberg του φαινόταν να συμβολίζουν την «κατάρρευση του υπό έντονη πίεση,« προσφέροντας λίγο από ουσία για τους χρήστες ανησυχούν.
 
Ian Paul: Zuckerberg αποφεύγονται συστηματικά τα σοβαρά ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής που τέθηκαν. Αντ 'αυτού, πρόσφερε ορισμένες κονσέρβες απαντήσεις για την ιστορία και τους στόχους του Facebook ... Μόνο προς το τέλος της παρούσας διατριβής ήταν Zuckerberg κάνει μια αόριστη αναφορά στο παρελθόν λάθη Facebook όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών. Ian Paul, PCWorld Εντυπωσιασμένος Παρά την πολύβουη κατακραυγή ενάντια αλλαγές, οι πολίτες δεν φαίνεται να αλλάξουν τον τρόπο που ενεργούν. Zuckerberg έρχεται οπλισμένος με στοιχεία που δείχνουν ότι οι άνθρωποι δεν είναι το τράβηγμα πίσω, λέει ο Quentin Χάρντι, έναν συντάκτη στο Forbes - και με αυτό τον τρόπο τις απαντήσεις των «πανάρχαιο φιλοσοφικό αίνιγμα» σχετικά με λόγια σε σχέση με πράξεις.
 
Quentin Hardy: [Π] eople πραγματικά δεν μπορεί να ενδιαφέρονται πολύ για τα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής ... Μεγάλο μέρος της υπόλοιπης συνέντευξης του Zuckerberg είχε Βρωμιούχα ... Αλλά το κύριο μήνυμά του ήταν σαφές: Πίστεψέ με, όταν ανησυχούν για το τι λέει ο κόσμος.Βλέπω τι κάνουν. Μοιράζονται. Δεν σταματούν. Quentin Hardy, Forbes Κυνικός Ποια είναι η οδήγηση του συνομιλία είναι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, δεν είναι πραγματική οργή χρήστη? Τα περισσότερα από αυτά «δεν θα μπορούσε φροντίδα λιγότερο," λέει ο Nick Άγιος της επιχειρηματικότητας blog OPEN φόρουμ. Αντί να ασχολείται με καταγγελίες κεφάλι, Facebook έλαβε counterintuitive προσέγγιση - και κέρδισε.
 
Nick Άγιος: Για ένα μήνα, το Facebook δεν κάνουν ή να πω τίποτα γι 'αυτό. Στη συνέχεια, πρόσφερε μερικά μη-συγνώμη, έκανε κάποιες επιφανειακές διορθώσεις, και προχώρησε. Είναι Facebook τελείως τόνος κουφός; Δεν καταλαβαίνω PR; Στην πραγματικότητα, θα έλεγα ότι το Facebook είναι έξυπνη, και έχει κάποια προοπτική - και τα αρνητικά δημοσιεύματα έχει ήδη πεθαίνουν κάτω. Nick Άγιος, OPEN Forum Εξοργισμένο Επιχειρήματα όπως το Hardy (και Zuckerberg του) λείπει το σημείο, ας πούμε Chris Jay Hoofnagle και Michael Zimmer, δύο πανεπιστημιακοί που σπουδάζουν ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων. Τι κάνουν οι άνθρωποι όταν γίνονται αλλαγές είναι άνευ σημασίας - το πρόβλημα είναι ότι Facebook είναι μονομερώς να κάνουμε αλλαγές και να ζητήσει (αν και ανειλικρινώς) για συγχώρεση αργότερα.
 
Chris Jay Hoofnagle και Michael Zimmer: Ορισμένοι αποδίδουν αυτή τη συζήτηση glibly με το "οι νέοι άνθρωποι δεν φροντίζουν για την προστασία της ιδιωτικής ζωής." Αλλά αυτό το σημείο είναι ανακριβής και συγχέει το θέμα ... Είμαστε περιγράφει μια κατάσταση όπου ο παρέχων υπηρεσίες κάνει τις αλλαγές, με αποτέλεσμα να τους ωθούν προς τη μεγαλύτερη έκθεση του κοινού. Chris Jay Hoofnagle και Michael Zimmer, The Huffington Post Συλλογισμένος Είναι λίγο πλούσιο πώς να διαταράξουν οι λαοί μπορούν να πάρουν όλο τον κόσμο γνωρίζοντας τι αγαπημένες ταινίες τους, λέει ο Αυστραλός τεχνολογίας αρθρογράφος Gordon Farrer. Για καλύτερα ή χειρότερα, πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι πολύ πιο αποκαλυπτικό δεδομένα για εμάς είναι εύκολα προσβάσιμο, από το ποινικό μητρώο με τις τελευταίες αγορές μας.
 
Gordon Farrer: Αυτά είναι τα είδη των ζητημάτων προστασίας της ιδιωτικής ζωής θα πρέπει να ανησυχεί περισσότερο για το οποίο δεν αφορά τους ανθρώπους ξέροντας τι βιβλία είμαστε ανάγνωση και την περιστασιακή φωτογραφία του εαυτού μας πάρει λίγο ζωηρός - κουρασμένος και συναισθηματική, ακόμη και - κατά τη διάρκεια μιας νύχτας με πλακάκια με φίλους. Ειδικά αν εμείς μετά εκείνη την ουσία τους εαυτούς μας με πλήρη επίγνωση των συνεπειών. Gordon Farrer, Η Sydney Morning Herald
.
phgh
.

Facebook Follies

It seems like a regular occurrence by now: every few months, Facebook rolls out changes that share ever more data, then privacy advocates and users lash out at the company. Pretty soon it all blows over and the changes stay--until the cycle repeats again. But the social networking service's most recent changes have been greeted with more anger than before. Some users even organized a "Quit Facebook" day on Monday--although the consensus is that it was a flop, with only about 35,000 of Facebook's 400 million users logging out. Still, CEO Mark Zuckerberg tried to address some concerns at the D8 conference near Los Angeles on Monday. Is Facebook destroying privacy, or are a few users just crying wolf?

Unsatisfied

Perhaps the biggest news Wednesday was that the young CEO removed his trademark hoodie. For Ian Paul, a writer for tech site PCWorld, the beads of sweat rolling down Zuckerberg's brow seemed to symbolize his "collapse under intense pressure," offering little of substance for worried users.
 Ian Paul:
Zuckerberg routinely avoided the serious privacy issues that were raised. Instead, he offered some canned responses about Facebook's history and goals...Only toward the end of this diatribe did Zuckerberg make a vague reference to past mistakes made by Facebook in terms of user privacy.
Ian Paul, PCWorld

Impressed

Despite the noisy outcry against changes, people don't seem to change the way they act. Zuckerberg comes armed with data showing that people aren't pulling back, says Quentin Hardy, an editor at Forbes--and in doing so answers the "age-old philosophic conundrum" about words versus deeds.
 Quentin Hardy:
[P]eople really may not care much about privacy issues...Much of the rest of Zuckerberg's interview was bromides...But his main message was clear: Trust me when you worry about what people say. I see what they do. They share. They don't stop. 
Quentin Hardy, Forbes

Cynical

What's driving the conversation is media coverage, not real user outrage; most of them "couldn't care less," says Nick Saint of entrepreneurship blog OPEN Forum. Instead of dealing with complaints head-on, Facebook took a counterintuitive approach--and won.
 Nick Saint:
For a month, Facebook didn't do or say anything about it. Then it offered up a few non-apologies, made some superficial fixes, and moved on. Is Facebook completely tone deaf? Does it not understand PR? Actually, I would argue that Facebook is smart, and it has some perspective--and the bad press is already dying down.
Nick Saint, OPEN Forum

Outraged

Arguments like Hardy's (and Zuckerberg's) miss the point, say Chris Jay Hoofnagle and Michael Zimmer, two academics who study privacy and data issues. What people do once changes are made is immaterial--the problem is that Facebook is unilaterally making changes and asking (however disingenuously) for forgiveness later.
 Chris Jay Hoofnagle and Michael Zimmer:
Some glibly ascribe this debate to "young people not caring about privacy." But this point is inaccurate and confuses the issue...We are describing a situation where the service provider itself makes the changes, thus pushing them towards greater public exposure.
Chris Jay Hoofnagle and Michael Zimmer, The Huffington Post

Pensive

It's a bit rich how upset folks can get over the world knowing what their favorite films are, says Australian tech columnist Gordon Farrer. For better or worse, we need to get used to the idea that far more revealing data about us is readily accessible, from criminal records to our latest purchase.
 Gordon Farrer:
These are the kinds of privacy issues we should be most concerned about, not about people knowing what books we're reading and the occasional photo of ourselves getting a little frisky--tired and emotional, even--during a night on the tiles with friends. Especially if we post that stuff ourselves with full knowledge of the consequences.
Gordon Farrer, The Sydney Morning Herald

.

1follicle[fOLikl]
ουσ. βόμβυξ, κν. κουκούλι # ανατ. 1. (λεμφικό) θυλάκιο > 2. λεμφοζίδιο > 3. αδενίσκος # φυτολ. κάψα, θύλακος
2follicular[foLIkiular]
επίθ. θυλακ(ι)ώδης, θυλακοειδής # που μοιάζει με κουκούλι, βομβυκοειδής

.

κάλυψη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ