Το φθινόπωρο η αμερικανική πρεμιέρα του Google TV
Το Βήμα Online - πριν από 9 ώρες
To Google TV, μια υπηρεσία που φέρνει τον Παγκόσμιο Ιστό στη μικρή οθόνη, θα κάνει πρεμιέρα στην αμερικανική αγορά φέτος το φθινόπωρο, ανακοίνωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Έρικ Σμιντ. Η επέκταση της υπηρεσίες σε άλλες αγορές ...
Θέτει σε λειτουργία την τηλεοπτική πλατφόρμα της Το Βήμα Online
Το φθινόπωρο η αμερικανική πρεμιέρα του Google TV
Το Βήμα Online - πριν από 9 ώρες
To Google TV, μια υπηρεσία που φέρνει τον Παγκόσμιο Ιστό στη μικρή οθόνη, θα κάνει πρεμιέρα στην αμερικανική αγορά φέτος το φθινόπωρο, ανακοίνωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Έρικ Σμιντ. Η επέκταση της υπηρεσίες σε άλλες αγορές ...
Θέτει σε λειτουργία την τηλεοπτική πλατφόρμα της
Το Βήμα Online - πριν από 9 ώρες
Την έναρξη λειτουργίας της τηλεοπτικής πλατφόρμας του ιντερνετικού κολοσσού, Google, προανήγγειλε ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, Έρικ Σμίντ, στην διεθνή έκθεση τεχνολογίας, στο Βερολίνο. διευκρινίζοντας ότι «το αργότερο το 2011», η τηλεοπτική πλατφόρμα της ...
Το φθινόπωρο τα εγκαίνια της τηλεοπτικής πλατφόρμας για την Google
Ελευθεροτυπία - πριν από 9 ώρες
To φθινόπωρο θα θέσει σε λειτουργία τις υπηρεσίες τηλεόρασης η Google, αλλά μόνο στις ΗΠΑ καθώς η επέκταση στον υπόλοιπο κόσμο θα γίνει σε μεταγενέστερο χρόνο. Τα παραπάνω ανέφερε ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, Έρικ Σμίντ, στην διεθνή έκθεση τεχνολογίας, ...
To Διαδίκτυο στην τηλεόραση
Το φθινόπωρο η αμερικανική πρεμιέρα του Google TV
Βερολίνο - Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010 [ 19:13 ]
To Google TV, μια υπηρεσία που φέρνει τον Παγκόσμιο Ιστό στη μικρή οθόνη, θα κάνει πρεμιέρα στην αμερικανική αγορά φέτος το φθινόπωρο, ανακοίνωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Έρικ Σμιντ. Η επέκταση της υπηρεσίες σε άλλες αγορές προγραμματίζεται για το 2011.
H νέα τεχνολογία της Google θα αξιοποιηθεί σε τηλεοπτικούς δέκτες της Sony και σε αποκωδικοποιητές της Logitech, συσκευές που αναμένονται στην αγορά των ΗΠΑ πριν από την αγοραστική περίοδο των Χριστουγέννων.
Το Google ΤV εμφανίζει στην οθόνη ένα κουτί αναζήτησης, μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να βρίσκουν τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες, ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο.
Όπως δήλωσε ο Σμιντ, μιλώντα στην έκθεση IFA που πραγματοποιείται στο Βερολίνο, η Google συνεργάζεται με τηλεοπτικά και κινηματογραφικά στούντιο, είναι όμως «πολύ απίθανο» να δραστηριοποιηθεί η ίδια στην παραγωγή τηλεοπτικών προϊόντων.
Στόχος της εταιρείας, που έχει σήμερα τη μερίδα του λέοντος στο χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης, είναι προφανώς να κατακτήσει και την αγορά τηλεοπτικής διαφήμισης, ύψους 180 δισ. δολαρίων το χρόνο.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=1231058204#ixzz0ytj29DUs


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου