postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011


-
three quarters of the U.S. population suffers from unhealthy levels of stress
τα τρία τέταρτα του αμερικανικού πληθυσμού υποφέρει από ανθυγιεινά επίπεδα άγχους
-
Απερίσκεπτοι οι Έλληνες στο σεξ!
web only
23/11/2010 19:251
http://img.protothema.gr/B2C6EF235C193749906F5DC221A1AB08.jpg
Ανοχύρωτοι αποδεικνύονται οι Έλληνες απέναντι στον ιό HIV και τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Εν έτει 2010, τα νέα κρούσματα AIDS, αλλά και η σύφιλη, «επελαύνουν» με αμείωτο ρυθμό στον πληθυσμό, επιμηκύνοντας επικίνδυνα τον κατάλογο με τους ασθενείς στη χώρα μας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν οι εκπρόσωποι της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS, εν όψει της Παγκόσμιας Ημέρας για την Αντιμετώπιση της ασθένειας (1η Δεκεμβρίου), αυξημένα για δεύτερο συνεχές έτος είναι τα νέα περιστατικά της λοίμωξης HIV. Κατά τους ειδικούς, πρόκειται για μία εξέλιξη δυστυχώς αναμενόμενη, δεδομένου ότι την τελευταία πενταετία έχει ατονήσει σημαντικά η ενημερωτική εκστρατεία για την ασθένεια, με αποτέλεσμα να υποτιμάται ή και να αγνοείται η λοίμωξη και οι συνέπειές της.
Το 2010 γεννήθηκαν και οροθετικά μωρά
Το 2010 οι νέοι ασθενείς θα υπερβούν τους 610. Άλλοι 600 άνθρωποι προστέθηκαν στην επίσημη λίστα με τους περίπου 10.450 οροθετικούς ασθενείς που διατηρεί η χώρα μας, το έτος 2009. Ωστόσο, επί σειρά ετών, σχεδόν όλη τη δεκαετία έως και το 2008, τα κρούσματα δεν ξεπερνούσαν τα 450 κατ’ έτος.
Μάλιστα, είναι ενδεικτικό ότι φέτος, για πρώτη φορά έπειτα από πολλά έτη, γεννήθηκαν στην Ελλάδα δύο οροθετικά μωρά -συνολικά οι ανήλικοι οροθετικοί ασθενείς σε όλη τη χώρα είναι 82. «Είναι αυτονόητο πως στο προγεννητικό τεστ οι γυναίκες πρέπει να υποβάλλονται σε έλεγχο για πιθανή μόλυνση από τον ιό HIV. Φαίνεται όμως ότι ορισμένοι γυναικολόγοι το παραβλέπουν, γι’ αυτό και σχεδιάζουμε εκστρατεία ενημέρωσης και για τους συναδέρφους μας» ανέφερε κατά την παρουσίαση των στοιχείων ο λοιμωξιολόγος και πρόεδρος της Εταιρείας, κ. Παναγιώτης Γαργαλιάνος.
Θέμα-«ταμπού» το AIDS
Από τους περίπου 10.450 ασθενείς με AIDS που έχουν καταγραφεί στην Ελλάδα, περίπου οι μισοί λαμβάνουν θεραπευτική αγωγή. Ωστόσο, για όλους τους ασθενείς το ζήτημα αυτό, δηλαδή της νόσου και της θεραπείας, παραμένει ένα καλά κρυμμένο μυστικό.
«Δυστυχώς, το AIDS παραμένει θέμα ταμπού, με τους πολίτες να μην το συζητούν, αλλά και με τους ασθενείς να προσπαθούν να το ξεχάσουν» είπε ο παθολόγος-λοιμωξιολόγος του νοσοκομείου Κοργιαλένειο-Μπενάκειο, κ. Μάριος Λαζανάς. Όπως ανέφερε μάλιστα ενδεικτικά, οι οροθετικοί δεν προμηθεύονται τη φαρμακευτική τους αγωγή από το φαρμακείο της γειτονιάς τους, ώστε να μην στιγματίζονται.
Στο πλαίσιο απενεχοποίησης της νόσου, η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης και Αντιμετώπισης της νόσου συμμετείχε στη συγγραφή και έκδοση ενός βιβλίου, με τίτλο «Η ζωή μου στο κόκκινο. Ζώντας με AIDS», που φιλοξενεί μαρτυρίες ασθενών, οι οποίοι περιγράφουν τη ζωή τους, αλλά και γιατρών, ψυχολόγων και συγγενών των ασθενών, που συζητούν τις εμπειρίες τους. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του βιβλίου θα διατεθούν σε οροθετικούς ασθενείς που είναι οικονομικοί μετανάστες.
«Θεριεύει» η σύφιλη
Τα αφροδίσια νοσήματα βρίσκονται και πάλι στο προσκήνιο, έπειτα από μια δεκαετία ύφεσης, απειλώντας τη δημόσια υγεία. Όπως ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τρίτης ο καθηγητής Δερματολογίας και διευθυντής του νοσοκομείου «Ανδρέας Συγγρός», κ. Ανδρέας Κατσάμπας, με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων του νοσοκομείου, τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα επανακάμπτουν δυναμικά στον ελληνικό πληθυσμό, έπειτα από δεκαετίες ύφεσης.
Έτσι, τα λεγόμενα παραδοσιακά αφροδίσια νοσήματα, όπως η σύφιλη και η βλεννόρροια, γίνονται εκ νέου αντικείμενο ιατρικού ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα παρατηρείται έξαρση των ιογενών σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων, όπως ο έρπης, τα κονδυλώματα, οι ηπατίτιδες.
Τα στοιχεία που ανέφερε ο καθηγητής για τη σύφιλη είναι χαρακτηριστικά: το 1980 στην Ελλάδα ήταν καταγεγραμμένα 400 κρούσματα σύφιλης. Μία δεκαετία αργότερα, το 1990, ο αριθμός των περιστατικών μειώθηκε εντυπωσιακά με μόλις δύο κρούσματα. Το 2000 καταγράφηκαν 70 νέα κρούσματα σύφιλης και το 2010 ο αριθμός τους έχει επταπλασιαστεί! Πλέον, οι ασθενείς με σύφιλη ανέρχονται στους 500 στη χώρα μας.
Ο ειδικός αποδίδει την αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στη συχνή εναλλαγή ερωτικών συντρόφων χωρίς μέτρα προφύλαξης, τον εφησυχασμό και τον «εθισμό» στην ασθένεια του AIDS, αλλά και -κυρίως- στη μεγάλη μολυσματική «δεξαμενή» που υπάρχει πλέον στη χώρα μας και την οποία συντηρούν οι μετανάστες που προέρχονται από χώρες όπου ενδημούν τα σεξουαλικά νοσήματα, όπως π.χ. οι χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ.
-
Queer είναι ένας γενικός όρος για την μειονότητα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου [1] που δεν είναι ετεροφυλόφιλοι, heteronormative ή το φύλο δυαδικό. Στο πλαίσιο της δυτικής πολιτικής της ταυτότητας του όρου ενεργεί επίσης ως μια ετικέτα με queer-τον εντοπισμό τους ανθρώπους πέρα από ομιλία, ιδεολογίες, και τον τρόπο ζωής που απεικονίζουν mainstream ΛΟΑΤ (λεσβίες τραβεστί, γκέι, αμφισεξουαλικών, και) των κοινοτήτων ως καταπιεστικό ή αφομοίωσης.
Αυτός ο όρος είναι αμφιλεγόμενη επειδή ήταν reappropriated μόλις πριν από δύο δεκαετίες από τη χρήση του ως αντι-γκέι επίθετο. Επιπλέον, μερικοί άνθρωποι LGBT αποδοκιμάζουν τη χρήση queer ως catch-all, επειδή το θεωρούν προσβλητικό, κοροϊδευτικό ή μόνος-αποδοκιμασίας λόγω συνεχούς χρήσης του ως μια μορφή μίσους.
-
Essentialism–ουσιοκρατία
Η ουσιοκρατία είναι η πεποίθηση πως υπάρχει μια ανιχνεύσιμη και αντικειμενική ουσιώδης ποιότητα σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων η οποία είναι έμφυτη, αιώνια και αναλλοίωτη⋅ οι ομάδες αυτές μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της ουσίας τους, τα οποία βασίζονται σε αμφίβολα κριτήρια, όπως το φύλο, η φυλή, η εθνότητα, η εθνοτική καταγωγή, ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η κοινωνική τάξη.
-
Queer studies, Queer theory, and Queer theology–Queer cinema
-
Σεξουαλικότητα και την ταυτότητα φύλου που βασίζονται πολιτισμών
Σεξουαλική μειονότητα
Queer εθνικισμός
Ομοφοβία
Ετεροσεξισμού
Bisexual / υγρών / Pansexual
Φιλικό ντροπή
Queercore (πρώην “homocore”)
Queer Συμμαχία Νεολαίας
-
Σχετικά με το εγχείρημα ενός queer φεστιβάλ
.
Τον Νοέμβρη του 2009 μετά από πρωτοβουλία κάποιων μελών της ομάδας “Στην Πρίζα”, καλέστηκε μια συνάντηση σε μονοκατοικία των Πετραλώνων όπου συμμετείχε κόσμος από συλλογικότητες που δουλεύουν με αφετηρία το φύλο και την σεξουαλικότητα στα πλαίσια του ευρύτερου ανταγωνιστικού κινήματος. Θέμα της συνάντησης η συζήτηση για την πιθανότητα διοργάνωσης ενός queer φεστιβάλ στην Αθήνα. Αυτή η πρώτη αναγνωριστική κουβέντα εξελίχθηκε σε μια σταθερή συνέλευση που κλείνει πλέον ένα χρόνο δουλειάς. Αρχικά οι συνελεύσεις μας γίνονταν στο Φεμινιστικό Κέντρο Αθήνας και στη συνέχεια στην κατάληψη της Σκαραμαγκά.
Αν και αυτές τις μέρες γίνεται πια πολύς λόγος για το “queer” σε κινηματικούς και όχι μόνο κύκλους, μπορεί και εξαιτίας της μετάφρασης στα ελληνικά του έργου της δημοφιλούς, στα όρια του pop-icon, αμερικανίδας φιλοσόφου Τζούντιθ Μπάτλερ, η έννοια και το πολιτικό της περιεχόμενο παραμένει κατά τη γνώμη μας σε μεγάλο βαθμό ασαφής και αδιευκρίνιστη. Ακόμη περισσότερο θεωρούμε ότι τείνει να εγκλωβιστεί σε διάφορες ερμηνείες χοντροκομμένες και εκλαϊκευτικές με την κακή την έννοια, και να σηματοδοτήσει κάτι δήθεν “προχώ” το πολιτικό βάθος όμως του οποίου μένει “χαμένο στη μετάφραση”.
Έτσι παρόλο που εδώ παρουσιάζουμε ένα queer φεστιβάλ, και που κάποιοι και κάποιες από την συνέλευσή μας αυτοπροσδιορίζονται ως queers, ελπίζουμε να μπορέσουμε επί της ουσίας να επικοινωνήσουμε την πολιτική μας αντίληψη πέρα από το queer ως ταμπέλα. Στόχος μας δεν είναι να απαντήσουμε στην ερώτηση “τι είναι το κουίαρ”, αλλά ούτε και “να φέρουμε το queer εδώ”. Το πρόγραμμα του φεστιβάλ ελπίζουμε να δίνει από μόνο του μια σχετικά καθαρή εικόνα τόσο για το πολιτικό σύμπαν το οποίο θέλουμε να χτίσουμε, όσο και για τις πολιτικές διαδρομές που προσπαθούμε να περπατήσουμε.
Οι πολιτικές -θεωρητικές και πρακτικές- αναφορές μας, συναντιούνται σε μεγάλο βαθμό στους διάφορους φεμινισμούς των τελευταίων δεκαετιών, κυρίως αυτούς που οργανώνονται γύρω από την κριτική της ουσιοκρατίας, στην πρακτική και στο λόγο του ριζοσπαστικού κινήματος που θέτει το ζήτημα του φύλου και της σεξουαλικότητας ως ζήτημα εξουσίας και κυριαρχίας και στις βασικές αρχές της αυτοργάνωσης, της ομοφωνίας, της αντιιεραρχίας. Κάποιοι/ες από εμάς συμμετέχουν στο αναρχικό κίνημα, άλλοι σε ή/και δίπλα από χώρους αυτονομίας, ή χώρους που οργανώνονται γύρω από τα ίχνη της παράδοσης του ελευθεριακού κομμουνισμού -κάποιες πάλι με μεθοδικότητα περιδιαβαίνουμε ελεύθερα, αν και όχι πάντα χωρίς ενοχές, τα σύνορα όλου αυτού του πολιτικού μωσαϊκού.
Αυτές μας οι επιλογές κάνουν πραγματικά δύσκολο, ίσως ανέφικτο, να ορίσουμε μια, κάποια, σταθερή ταυτότητα μέσω της οποίας να συστηθούμε –ταυτόχρονα όμως το γεγονός αυτό αποτελεί και μια από τις βασικές μας αφετηρίες: οι ταυτότητες, πολιτικές, σεξουαλικές, φύλου, εθνικές και άλλες είναι το έδαφος της εμπειρίας μας, την ίδια στιγμή που τις αναγνωρίζουμε ως προϊόν της εξουσίας των κυρίαρχων λόγων και ταυτόχρονα τις χρησιμοποιούμε ως μια συνθήκη προσωρινή, καταστασιακή, στην οποία συναντιόμαστε. Για αυτό και θα μπορούσε απλώς να πούμε ότι η συνέλευση αποτελείται από όσες και όσους την ίδια στιγμή που στριμώχνονται μέσα στο δίπολο του γραμματικού γένους (βλ. όσοι και όσες) παλεύουν να το διαρρήξουν, ή ζουν ήδη μέσα και πάνω στις αναμφισβήτητες ρωγμές του: αλλόκοτες ετερο, τρανς, λεσβίες (και) φεμινίστριες, αδερφές, πούστηδες, υποκείμενα και σώματα που εν γένει η κυριαρχία σπρώχνει εκτός του ομαλού και χρησιμοποιεί για να συγκροτήσει την εξουσιαστική ιδέα του “φυσικού/φυσιολογικού”, της νόρμας. Η πολιτική μας πράξη εν μέρει στοχεύει στο να αναδείξει αυτές τις διεργασίες της εξουσίας, να δημιουργήσει συλλογικές προϋποθέσεις τόσο για την άρνηση τους όσο και για την υπέρβασή τους, και να υπονομεύσει το σύστημα της αναπαραγωγής της κυριαρχίας που στηρίζεται στην κανονικοποίηση της επιθυμίας, στον ντεντερμινισμό του δίπολου αρσενικό-θηλυκό, και τις δικαιϊκές πράξεις νομιμοποίησης των σεξουαλικών ταυτοτήτων (βλ. γάμος, στρέιτ ή γκέι). Παράλληλα προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε μια πρακτική και θεώρηση του πολιτικού που να μας επιτρέπει να χτίσουμε κοινότητες μέσα στις οποίες να φροντίζουμε τα σώματα και τις επιθυμίες μας στο εδώ και τώρα, να γιορτάζουμε τις ανάγκες και τα θέλω τους -κοινότητες οι οποίες μπορούν να μεταβάλλονται και να μετασχηματίζονται την ίδια στιγμή που λειτουργούν υποστηρικτικά, τροφοδοτώντας και πραγματώνοντας την ουσιαστική αλληλεγγύη.
Σε καμία περίπτωση δεν αντιλαμβανόμαστε το πολιτικό μας πρόγραμμα ως “θεματικό”, όπως συχνά αποκαλείται στους πολιτικούς χώρους που συναντιόμαστε. Το φύλο και η σεξουαλικότητα δεν είναι “θέματα”, παρά μόνο με την έννοια πώς όλα τα κομμάτια της ζωής μας είναι “θέματα” προς διαπραγμάτευση και τόποι από τους οποίους μπορεί να στηθεί η δημιουργική αποδιοργάνωση των εξουσιαστικών σχέσεων. Αμφισβητούμε επίσης πως μπορεί να υπάρξει ένα μοναδικό νήμα το οποίο να συνδέσει τις πολιτικές αντιστάσεις απέναντι στην κυριαρχία. Και φυσικά δεν νομιμοποιούμε σε καμία περίπτωση έναν κινηματικό θεωρητικό λόγο που στηρίζεται σε εργαλεία πλήρως απαρχαιωμένα και αναφέρεται σε “κύριες” και “δευτερεύουσες” αντιθέσεις. Ως εκ τούτου ένα πρώτο πεδίο δράσης είναι για εμάς τα ίδια τα ριζοσπαστικά κινήματα μέσα στα οποία ζούμε και τα οποία θρέφουν τις τρανσφοβικές, μισογύνικες, σεξιστικές και ομοφοβικές αντιλήψεις και πρακτικές του κυρίαρχου. Αντιλήψεις και πρακτικές από τις οποίες κανείς και καμιά μας δεν έχει ανοσία. Ούτε και εμείς, αν αναρωτιέστε.
Μαζί με όλα τα παραπάνω και παρόλο που πιστεύουμε πως δεν υπάρχει μία πολιτική δομή/θεωρία αντίστασης που να εκπροσωπήσει την “επανάσταση” ή κάποιο πρόγραμμα καθολικής πολιτικής ανατροπής, θεωρούμε πως έχοντας ως αφετηρία το δίπολο των φύλων και την κατηγορία της σεξουαλικότητας χρειάζεται οπωσδήποτε να εξερευνήσουμε το πως αυτά διαρθρώνονται σε πλέγματα με άλλες εξουσιαστικές δομές ή κατηγορίες παράγοντας τα υποκείμενα και τις διάφορες μορφές υποτέλειας στην κοινωνία που ζούμε. Στο πρόγραμμα του φεστιβάλ μέσα από τους άξονες έθνος και φύλο, Ψ-λόγος, επιστήμη, σώματα που αντιστέκονται και κινήματα/κοινότητες, κάνουμε μια προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.
Αποτελούμε εν τέλει εκτός από μια συνέλευση και μια κοινότητα που νιώθει κυριολεκτικά στο πετσί της την εξουσία του καταναγκασμού “των δύο φύλων και της μίας σεξουαλικότητας”. Με αυτό το τριήμερο φεστιβάλ δεν στοχεύουμε απλώς στο να σπάσουμε τα στερεότυπα αλλά να δείξουμε πώς αυτά σπάνε καθημερινά πάνω στο κοινωνικό μας σώμα. Θα θέλαμε, ιδανικά, πέρα από τα όρια των συμβατικών ταυτοτήτων να διαπραγματευτούμε από κοινού τα σώματα και τις επιθυμίες μας όπως τα βιώνουμε σε ένα πλαίσιο καπιταλιστικών, πατριαρχικών σχέσεων και κυρίαρχων εθνικών αφηγήσεων. Να δούμε πέρα από και κριτικά ένα φορμαλιστικό λόγο περί “δικαιωμάτων των μειονοτήτων” αλλά και πέρα από κενά σχήματα γενικής και αόριστης αλληλεγγύης προς κάποιους “άλλους” καταπιεσμένους. Και να προάγουμε πολιτικές που αντιμετωπίζουν τα ίδια μας τα σώματα ως φορείς εξουσίας και καθιστούν έτσι την ανάλυση της εμπειρίας και του βιώματος αναγκαία προϋπόθεση για να ανιχνεύσουμε και να κατανοήσουμε τις εξουσίες εντός μας.
Τέλος, επειδή η χωροταξία είναι πολύ σημαντική, αποφασίσαμε ότι η ιδέα “τρεις μέρες σε τρεις χώρους” καλύπτει σε μεγάλο βαθμό τόσο την ποικιλία των πολιτικών μας διαδρομών αλλά και ταιριάζει με το πώς θα θέλαμε ως συνέλευση να αποδιοργανώνονται ενίοτε τα όρια/σύνορα ανάμεσα στους κινηματικούς χώρους δημιουργώντας νέες, περιστασιακές γεωγραφίες που θα επιτρέπουν τη συνάντηση διαφόρων υποκειμένων και διαφορετικών πολιτικών αντιλήψεων και πρακτικών. Η κατάληψη της Σκαραμαγκά, το κατειλημμένο κτίριο της Τσαμαδού 15 του Στεκιού Μεταναστών και το Αυτόνομο Στέκι είναι οι τρεις πολιτικοί χώροι που θα αποτελέσουν τους τόπους δημιουργίας του φεστιβάλ.
Το πρόγραμμα του φεστιβάλ:
26/11/2010 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στην Κατάληψη Πατησίων 61 & Σκαραμαγκά
• 18:00-19:00 _ ΠΡΟΒΟΛΗ: “PINK CAMOUFLAGE”
• 19:00-22:00 _ ΣΥΖΗΤΗΣΗ: “ΕΘΝΟΣ ΦΥΛΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ”
• 22:00-00:00 _ PERFORMANCE: “ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ”
27/11/2010 ΣΑΒΒΑΤΟ στο Κοινωνικό Κέντρο Τσαμαδού 15
• 12:00-14:00 _ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΩΒ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΟΥΡΑΣ “ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ”
• 14:00-16:00 _ BIRDWATCHING: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟΕΞΕΤΑΣΗΣ
• 15:00-17:00 _ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
• 17:00-20:00 _ ΣΥΖΗΤΗΣΗ: “ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΣ”
• 20:00-22:00 _ ΠΡΟΒΟΛΕΣ: “TRANSVESTITES” _ “BORN QUEER, DEAR DOCTORS” _ “L’ORDRE DES MOTS”
• 22:00 _ pARtY
28/11/2010 ΚΥΡΙΑΚΗ στο Αυτόνομο Στέκι Ζωοδόχου Πηγής 95-97 & Ισαύρων
• 12:00-16:00 _ “WE ARE BORN NAKED – THE REST IS DRAG”
• 17:00-19:00 _ ΠΡΟΒΟΛΕΣ: “TRAVEL QUEERIES” _ “QUEER BEOGRAD”
• 19:00-21:00 _ ΣΥΖΗΤΗΣΗ: “ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΑ, ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ”
• 21:00 _ LIVE / PERFORMANCES
-
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΑΤΗΣΙΩΝ 61 ΚΑΙ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
-
Pansexuality (που αναφέρεται επίσης ως omnisexuality) [1] είναι ένα σεξουαλικό προσανατολισμό, που χαρακτηρίζεται από το δυναμικό για την αισθητική έλξη, τη ρομαντική αγάπη ή η σεξουαλική επιθυμία προς τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από την ταυτότητα του φύλου τους ή βιολογικό φύλο. [2] προκύπτει Ορισμένοι pansexuals ότι Οι δύο φύλων-τυφλή?. ότι το φύλο και το σεξ είναι ασήμαντες ή σημασία για να καθοριστεί εάν θα σεξουαλικά προσελκύσει άλλους [3] Για άλλους, το φύλο ενός ατόμου, έκφρασης φύλου, ή την ταυτότητα του φύλου μπορεί να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα έλξης, παρά το ευρύ φάσμα pansexual ατόμου του σεξ και το φύλο αξιοθέατα. Όπως ορίζεται στο αγγλικό λεξικό της Οξφόρδης, [4] pansexuality “περιλαμβάνει όλα τα είδη της σεξουαλικότητας?. Δεν περιορίζονται ή αναστέλλονται κατά τη σεξουαλική επιλογή σε σχέση με το φύλο ή την πρακτική”
-
milhste
Θα βρείτε τα μηνύματα που απαντήθηκαν κατά την πρώτη περίοδο λειτουργίας της Υπηρεσίας Τηλεσυμβουλευτικής στη σελίδαΑπαντήσεις
Για να υποβάλετε το ερώτημά σας θα πρέπει να επισκεφθείτε την πλατφόρμα διαδικτυακών υπηρεσιών Mpes! Προσφέρουμε δύο υπηρεσίες:
Η υπηρεσία “από Φοιτητές για Φοιτητές” σας επιτρέπει να προσφέρετε και να λάβετε ψυχοκοινωνική υποστήριξη, συζητώντας με συμφοιτητές σας για θέματα ελεύθερου χρόνου, ερωτικών και φιλικών σχέσεων, οικογένειας, προσαρμογής στο πανεπιστήμιο και φοιτητικής ζωής γενικότερα.
Η υπηρεσία “Μιλήστε με έναν Ειδικό” σας επιτρέπει να απευθύνετε ερωτήσεις στους ειδικούς του Εργαστηρίου, αν το θέμα που σας απασχολεί είναι πιο προσωπικής φύσεως. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για θέματα άγχους και διάθεσης, ακαδημαϊκών και σεξουαλικών δυσκολιών, χρήσης ουσιών, δυσκολιών με την οικογένεια και προβλημάτων με τη διατροφή.
Mpes! στο http://www.mpes.uoa.gr
http://web.cc.uoa.gr/skf/milhste/milhste.html
-

sexila-moynila Σέξι-μουνάρα Σέξι-μουνάρes

 
 
 
 
 
 
Rate This
‘Οποιος γνωρίζει την κοινωνική και την προσωπική και την κοινωνική τους ιστορία, αυτός δεν μπορεί να καταδικάσει τις Σέξι-μουνάρes, επειδη λύνουν τα προβλήματα της ζωής τους τόσο άσχημα. Το ότι η Σέξι-μουνάρa συχνά κατάγεται από την χαμηλή μεσαία τάξη, μπορεί μόνο από κακόβουλους να εξηγηθεί ως ηθική κατωτερότητα αυτών των στρωμάτων.
Κορίτσια από ασφαλές περιβάλλον, δεν φτάνουν τόσο εύκολα στην sexila-moynila , όχι επειδή είναι ηθικότερα, αλλά γιατί το πρόβλημα του βιοπορισμού τίθεται διαφορετικά. Τις αδικίες μέσα στην οικογένεια μπορούν να τις αντιληφθούν και να τις αντισταθμίσουν με άλλο τρόπο, γιατί έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στην εκλογή των δυνατοτήτων.”
Μήπως τελικά η sexila-moynila έχει τις ρίζες της και πάλι στις σχέσεις των δύο φύλλων σε μορφή εκφυλισμού?
Μήπως είναι η καταπιεσμένη γυναίκα που επιδιώκει και πάλι isotita ή υπεροχή απέναντι στον άντρα, έστω και έτσι?
Μήπως πίσω από αυτή την κοινωνική συμπεριφορά μιας μουνάρας βρίσκονται τραγωδίες που, επειδή μένουν χωρίς να αντιμετωπίζονται όπως πρέπει, υποβιβάζονται σε ψυχρό εμπόριο?
-
Οι θηλυκοί άνθρωποι, από τους αρσενικούς, καταπίεζονταν πάρα πολύ κακά, επειδή δεν είχαν πρακτικές δυνατότητες, εκτός από την σεξουαλική φυλική ερωτική γαμησιακή συνουσιακή έλξη των ολιγοδυνατών αρσενικών ανθρώπων.
Εγένετω σέξι = εντονοτάτως ελκυστικές.
Σέξι-μουνάρα = κακόβουλο κάλεσμα.
Η μουνάρα προκαλεί κακοβούλως.
Εκμεταλλεύεται τις σεξουαλικές ανάγκες του θηλυκοφίλου και τον εξαπατά με τη δική της ασυγκινησία.
Κι αν ο θηλυκοφίλος γίνεται θύμα εκμετάλλευσης, είναι και η ίδια θύμα.
Η αυθαίρετη πονηρή και εκδικητική ζωή γρήγορα γίνεται η καταστροφή της.
Σέξι-μουνάρα = αποθαρρυμένος ανθρώπινος τύπος, που από προσωπική ανάγκη και εσωτερική αστάθεια ωθείται σ΄αυτό τη συνπεριφορά και δεν μπορεί μετά να ξεφύγει



-
Χρυσή Αυγή: Οι θαυμαστές του Χίτλερ και του Λεπέν
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια είχαν τεθεί στο περιθώριο της πολιτικής ζωής. Σήμερα διαβαίνουν το κατώφλι του δημαρχιακού μεγάρου, εκμεταλλευόμενοι τη ρητορική μίσους σε βάρος των μεταναστών. «E» 13/11
-
Το εκλογικό αποτέλεσμα της περασμένης Κυριακής ανέδειξε για πρώτη φορά δημοτικό σύμβουλο έναν εκπρόσωπο της ακροδεξιάς στην Αθήνα. Ο Νίκος Μιχαλολιάκος, γενικός γραμματέας της φασιστικής «Χρυσής Αυγής», μπαίνει με δόξα και τιμή στο Μέγαρο της Πλατείας Κοτζιά με ποσοστό που ξεπερνάει το 5%.
-
Και εκεί που μέχρι πριν από λίγα χρόνια οι σκίνχεντς της «Χρυσής Αυγής» είχαν τεθεί στο περιθώριο της πολιτικής ζωής της χώρας, σήμερα βρίσκονται ξανά στο προσκήνιο εκμεταλλευόμενοι τη ρητορική μίσους σε βάρος των μεταναστών. Δεν έκρυψαν, μάλιστα, ούτε για τα… προσχήματα την «ταυτότητά» τους: για να γιορτάσουν την επιτυχία του εκλογικού συνδυασμού τους βγήκαν στο μπαλκόνι και άρχισαν να χαιρετούν ναζιστικά μπροστά στα μάτια των ψηφοφόρων τους που τους επευφημούσαν.
Πρόσφορο έδαφοςΜε συνθήματα που στάζουν αίμα κατά των ξένων, αλλά και πρακτικές που «καθαρίζουν» τις πλατείες από την παρουσία κάθε «παρείσακτου», τα μέλη της «Χρυσής Αυγής» («ΧΑ») έχουν τα τελευταία χρόνια καταφέρει να «ριζώσουν» στις γειτονιές της υποβαθμισμένης Αθήνας. Οι κάτοικοι που έχουν κουραστεί από την αδιαφορία της συντεταγμένης ελληνικής Πολιτείας, που συνεχίζει να στρουθοκαμηλίζει μπροστά στο μεταναστευτικό πρόβλημα, στρέφονται εύκολα στα ακραία στοιχεία αναζητώντας «σανίδα σωτηρίας».
Είναι γνωστό πως οι περίοδοι κρίσης και πολιτικής αστάθειας ευνοούν την ανάπτυξη ακραίων κοινωνικών στάσεων. Αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι θεωρητικοί της «Χρυσής Αυγής», όπως ο Ν. Μιχαλολιάκος. Εχοντας «εμβαθύνει» στις πολιτικές πρακτικές του Ζαν-Μαρί Λεπέν που βάσισε μιαολόκληρη προεκλογική εκστρατεία στη ρητορική «έξωσης» των μεταναστών των προαστίων στη Γαλλία, ο αρχηγός της «ΧΑ» έθεσε εαυτόν υποψήφιο δήμαρχο Αθηναίων.
Πολύ περισσότερο που στο κέντρο της πρωτεύουσας το πρόβλημα δεν είναι μόνο θεωρητικό, αλλά καθημερινότητας. Οι συνωστισμένοι μετανάστες της περιοχής που προσπαθούν να επιβιώσουν όπως μπορούν, χωρίς στέγη, χωρίς δουλειά, χωρίς χαρτιά και χωρίς μέριμνα από την ευρωπαϊκή χώρα που τους δέχθηκε είναι ένα ζήτημα ανοιχτό που αναζητά τη λύση του.
Αυτές τις μέρες έκλεισαν δύο χρόνια από τότε που οι κάτοικοι για πρώτη φορά είχαν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση που πήγαινε να δημιουργηθεί. Μάλιστα, στις 12 Νοεμβρίου 2008 είχαν στείλει επιστολή με 1.000 υπογραφές στους πολιτικούς αρχηγούς μιλώντας για το γκέτο στην περιοχή τους: «Γνωρίζετε ότι οι τιμές των ακινήτων της περιοχής μας φθίνουν συνεχώς σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ελλάδα; Γνωρίζετε ότι η περιοχή μας, αν και κέντρο της πρωτεύουσας, αποτελεί πλέον τόπο προς αποφυγή για κατοικία;», σημείωναν μεταξύ άλλων στην επιστολή.
Από τότε άρχισε η «Χ.Α.» να δραστηριοποιείται στην περιοχή. Και όπως εύστοχα περιγράφει ιστολόγιο φίλα προσκείμενο στην οργάνωση: «Επενέβη σε κάποιες περιπτώσεις ο δήμος, αυξήθηκε η αστυνόμευση, αποφασίστηκε η ανάπλαση της πλατείας που ακόμα βέβαια είναι στα χαρτιά, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι οι πολίτες αποφάσισαν να μείνουν στη γειτονιά και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.
Δεν επέλεξαν τον δρόμο της φυγής όπως πολλοί θα επιθυμούσαν κι όπως κάνουν άλλοι κάτοικοι περιοχών που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα. Πήραν τη κατάσταση στα χέρια τους, κινητοποιήθηκαν και ξύπνησαν κι άλλους, παρέσυραν κατοίκους άλλων περιοχών να ακολουθήσουν τον δρόμο που χάραξαν. Στη προσπάθειά τους βρήκαν συμπαραστάτες εθνικιστές και Ελληνόψυχους που γνώριζαν τη κατάσταση και τους βοήθησαν».
Και οι «εξοργισμένοι» ανέλαβαν δράση. Κάθε μέρα, ομάδα κατοίκων αναλαμβάνει να διώξει τους περιφερόμενους μετανάστες από τις πλατείες.Μια κυρία με το ψευδώνυμο «ντουντουκοφόρος» αναλαμβάνει να απομακρύνει με τη φωνή της τους ενοχλητικούς. Συχνοί είναι και οι προπηλακισμοί. Αλλά για τις πιο… «βρώμικες δουλειές» ενημερώνει τη «Χ.Α.», τα μέλη της οποίας έρχονται για να «καθαρίσουν. Αρκετοί ακόμη διαμένοντες στην περιοχή συνδράμουν το έργο των «πρωτοστατών».
ΠροπαγάνδαΑκόμη και ο πρόεδρος της Επιτροπής Κατοίκων Αγίου Παντελεήμονα, Σπύρος Γιαννάτος, μοίραζε φυλλάδια του Ν. Μιχαλολιάκου, ενώ πολλές φορές έχει προπηλακίσει μέλη αριστερών οργανώσεων που υποστηρίζουν τους μετανάστες.
Στους «επηρεασμένους» κατοίκους έχουν προστεθεί και παλαιότεροι μετανάστες που είχαν εγκατασταθεί εκεί στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Είναι νωρίς ακόμη για να διασταυρωθεί, αλλά λέγεται πως πολλοί από όσους ψηφίζουν στις παρούσες εκλογές επέλεξαν τον Ν. Μιχαλολιάκο! Αποτάσσοντας από πάνω τους τη… ρετσινιά του διαφορετικού, εντάσσονται στις ομάδες και γίνονται ίδιοι με τους «ντόπιους». Εικάζεται, μάλιστα, ότι ιδιοκτήτες καταστημάτων της Πλατείας Αττικής συνεργάζονται με τους Χρυσαυγίτες…
Από κυνηγός των μεταναστών, εκλογική αντιπρόσωπος του Μιχαλολιάκου
Η ολλανδική τηλεόραση γύρισε πρόσφατα βίντεο στον Αγιο Παντελεήμονα και στην Πλατεία Αττικής. Στο ρεπορτάζ, η εκλογική αντιπρόσωπος της «Ελληνικής Αυγής για την Αθήνα» προπηλακίζει μπροστά στην κάμερα τους μετανάστες που βρέθηκαν στον δρόμο της.
Η «ντουντουκοφόρος», που εδώ φαίνεται να προπηλακίζει μετανάστη στην πλατεία Αγίου Παντελεήμονα, ήταν εκλογική αντιπρόσωπος της «Ελληνικής Αυγής για την Αθήνα».
Μπροστά στην κάμερα της ολλανδικής τηλεόρασης, έτερη εξοργισμένη κάτοικος της περιοχής παραδέχεται ότι σπρώχνει και κλωτσάει μετανάστες για να φύγουν από την πλατεία.
Οι προπηλακισμοί και οι απειλές εναντίον των μεταναστώνείναι καθημερινές στο 6ο Δημοτικό διαμέρισμα Αθηνών. Ακόμη και μπροστά στην κάμερα «εξαγριωμένοι» κάτοικοι τους σπρώχνουν και τους βρίζουν.
Πολλοί κάτοικοι έχουν ταυτιστεί με την οργάνωση
Στα εκλογικά τμήματα του 6ου Δημοτικού Διαμερίσματος, όπου ανήκουν και οι περιοχές του Αγίου Παντελεήμονα και της πλ. Αττικής, ο Ν. Μιχαλολιάκος και η «παρέα» του κέρδισαν χιλιάδες ψήφων. Χαρακτηριστικό είναι πως σε τέσσερα τουλάχιστον εκλογικά τμήματα του Αγ. Παντελεήμονα ο Ν. Μιχαλολιάκος κατέγραψε ποσοστά της τάξης του 20%. Συγκεκριμένα στο εκλογικό τμήμα 2718 έλαβε το 21,7% των ψήφων, στο 2715 το 20,11%, στο 2714 το 19,5% και στο 2708 έρχεται τρίτος με 22,3%.
Είναι προφανές ότι οι 10.222 ψηφοφόροι του Μιχαλολιάκου δεν ανήκουν στη φασιστική οργάνωση, ούτε ενστερνίζονται τις πρακτικές του προπηλακισμού και της βίας σε βάρος των μεταναστών. Ωστόσο, η έντονη παρουσία των μελών της στις γειτονιές του κέντρου της Αθήνας, καθώς και η εγκατάλειψη αυτού ευνόησε την εκκόλαψη του «αβγού του φιδιού» στην περιοχή. Δεν λείπουν ωστόσο και οι κάτοικοι της περιοχής που έχουν προσχωρήσει στις τάξεις της «Χρυσής Αυγής» και έχουν ταυτιστεί με τις μεθοδολογίες της. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι δηλώσεις και πράξεις των κατοίκων της περιοχής που αποτύπωσε το βίντεο της ολλανδικής τηλεόρασης. Αναλαμβάνοντας ρόλο εκπροσώπου της οργάνωσης στις γειτονιές τους, «εξοργισμένοι» κάτοικοι μοιράζουν φυλλάδια της «Χρυσής Αυγής» στην Πλατεία Αγίου Παντελεήμονα, με ντουντούκες φωνάζουν στους ξένους να φύγουν από την Πλατεία Αττικής, κάποιες φορές τους σπρώχνουν και τους κλωτσούν όταν αρνούνται να φύγουν από τα παγκάκια.
Ποιοι είναι οι φασίστες
Οι αιμοβόροι σκίνχεντς που στρατολογούν μαθητές
Στάζουν αίμα και μίσος τα παντός είδους μηνύματα των μελών των φασιστικών ομάδων που δρουν σε ολόκληρη τη χώρα. Με κοινό παρονομαστή τη μισαλλοδοξία και τον φανατισμό, νεόκοπες ομάδες, αλλά και παλαιότερες οργανώνονται ηλεκτρονικά και δρουν στις γειτονιές της χώρας. Δεν είναι τυχαίο που για μεγάλο χρονικό διάστημα η «ΧΑ» ήταν εκτός νόμου, αφού οι μισαλλόδοξες πρακτικές της την είχαν κατατάξει στις επικίνδυνες για τη δημόσια κοινωνική ζωή οργανώσεις.
Χαρακτηριστική της… ιστορίας των νεοναζί στην Ελλάδα είναι η υπόθεση του «Περίανδρου». Τον Ιούνιο του 1998 ο φοιτητής της Φιλοσοφικής Δημήτρης Κουσουρής είχε υποστεί πολλαπλά χτυπήματα από ακροδεξιούς, με επικεφαλής τον κατά κόσμον Αντώνη Ανδριτσόπουλο και τη συμμορία του. Το δικαστήριο είχε καταδικάσει τον «Περίανδρο»σε κάθειρξη 12 ετών, απόφαση που επικυρώθηκε πρόσφατα στο Εφετείο.
Πολλές ακόμη επιθέσεις με στόχο καταστήματα (πχ. βιβλιοπωλεία), στέκια αριστεριστών και πρόσωπα έλαβαν χώρα τα χρόνια που ακολούθησαν. Με την ανοχή και των Αρχών -η Αστυνομία τις περισσότερες φορές «καθυστερούσε» να δράσει- η «ΧΑ» συνέχιζε την τακτική εκφοβισμού και «τρομοκρατίας».
Η κινητικότητα στο μεταναστευτικό ενεργοποίησε ξανά τα βίαια ένστικτα των φανατικών. Τα νεοφασιστοειδή έσπευσαν να δικαιολογήσουν και να ενισχύσουν την «αγανάκτηση» των απλών πολιτών, καλώντας απροκάλυπτα «κάθε Ελληνα πατριώτη να δράσει κατά των ξένων», αρνούμενοι φυσικά την ευθύνη των επιθέσεων. Στόχος των εγκληματιών νεαρών που δρουν πια σε μικρές, αλλά οργανωμένες ομάδες δεν είναι μόνον οι μετανάστες, αλλά και αυτοί που στο φανατισμένο τους μυαλό ταυτίζονται με το «σύστημα», την «υποδούλωση της Ελλάδας» και την «ξέφρενη παγκοσμιοποίηση». Οι ακροδεξιές οργανώσεις έχουν σκοπό «την πρακτική δράση», σε αντίθεση με τη «θεωρητικούρα» των παλαιότερων ρατσιστικών ομάδων.
Το λουκΗ εμφάνισή τους ποικίλλει. Κάποια μέλη έχουν ξυρισμένα κεφάλια σύμφωνα με το πρότυπο των πρώτων διδαξάντων σκίνχεντς. Αυτοί είναι οι «εθνικόφρονες», οι ιδεολόγοι, που στα βήματα της Χρυσής Αυγής αναλαμβάνουν δράση. Υπάρχουν και άλλοι, που έχουν «μπερδέψει»τα εθνικιστικά σύμβολα με τον Τσε Γκεβάρα!
«Οι παρέες αυτές λειτουργούν περισσότερο ”επικοινωνιακά”, αλλά χωρίς το ιδεολογικό και θεωρητικό υπόβαθρο των γνωστών φασιστο-ομάδων. Στη λογική της επίσημης ακροδεξιάς, τα μέλη τους επιτίθενται απροκάλυπτα σε μετανάστες, αλλά είναι πιο προσεκτικοί όταν πρόκειται για Ελληνες» εξηγεί ο Θανάσης Κούρκουλας από το Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών. Οι ακροδεξιοί φανατίζουν κι επιστρατεύουν νέα παιδιά μιλώντας τους για την «ανωτερότητα της ελληνικής φυλής». Νεαροί σκίνχεντες έχουν θεαθεί έξω από σχολεία των συγκεκριμένων περιοχών να στρατολογούν μαθητές…
Η… ψυχή
Ο Νίκος Μιχαλολιάκος θεωρείται ιδρυτής της οργάνωσης. Σε ηλικία μόλις 16 ετών εντάχθηκε στο «Κόμμα της 4ης Αυγούστου», το οποίο είχε ιδρύσει ο Κώστας Πλεύρης.
Συνελήφθη για πρώτη φορά στις 24 Ιουλίου 1974 έξω από την αγγλική πρεσβεία. Τα Χριστούγεννα του 1976 προφυλακίστηκε για επεισόδια στην κηδεία του αστυνομικού Βαγγέλη Μάλλιου. Σε αυτούς τους δύο μήνες που έμεινε στον Κορυδαλλό γνώρισε τους πρωταιτίους της απριλιανής χούντας.
Το 1984 αναλαμβάνει αρχηγός της Νεολαίας ΕΠΕΝ, κατόπιν προσωπικής εντολής του δικτάτορα Γ. Παπαδόπουλου.
Το 1993 εκδίδει την εφημερίδα «Χρυσή Αυγή».
ΜΑΡΙΑ ΨΑΡΑ – ΜΑΤΙΝΑ ΔΕΜΕΛΗ
-
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=41558950
-
Ο ανώτερος άνθρωπος έχει απαιτήσεις από τον εαυτό του. Ο κατώτερος άνθρωπος από τους άλλους.Do you have Knowledge ?
-

-

-

-

-

-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ