The k.Alexandratou, guided by their own values, which believes the current Greek (money and publicity)!
στέλνετε τα παιδιά σας στα talent show. θα γίνουν διάσημα και πλούσια όπως η Τζούλια
Τα κορίτσια την Τζούλια ζηλεύουν...και για αυτό την κουτσομπολεύουν!
Πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ καλείται να καταβάλει η εταιρία που παρήγαγε και προώθησε στην αγορά το βίντεο-τσόντα της Τζούλιας Αλεξανδράτου.
Κάθε σχέση με την οικογένειά της κόβει η Τζούλια!
=+
-
http://www.antidogma.gr/forum/viewtopic.php?p=93847&
1.
Alan:
Γειά σας παιδιά,
Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιά είναι η άποψη σας για το περιβόητο βιντεάκι της κυρίας που όλοι γνωρίζουμε.
Προσπαθώ να βάλω μια τάξη στο μυαλό μου για τα περί ηθικής του ζητήματος και δεν τα καταφέρνω.
Ξέρω ότι η ηθική είναι κάτι υποκειμενικό, η πράξη της είναι ηθικά λάθος?
Η εν λόγο "κυρία" διάλεξε έναν εύκολο και ανώδυνο τρόπο να βγάλει πολλά λεφτά και η δημοσιότητα της να φτάσει στα ύψη.
Όλοι την κατακρίνουμε, και εγώ είμαι μέσα σε αυτούς, ίσως το κάνω γιατί προφανώς εχω κάποια taboo, ίσως να με φοβίζει αυτό γιατί βλέπω σε τι κόσμο διαφθοράς βρίσκομαι. παρ'ολα αυτά θα ήθελα την γνώμη σας η οποία θα με βοηθήσει να κατανοήσω κάποια πράγματα.
Είναι μια κατακριτέα πράξη ή απλά ο καθένας πρέπει να κοιτάξει την δουλειά του αντί να κάθεται να κατακρίνει?
Ευχαριστώ!
2.
luxus:
Δεν νομίζω ότι έχει κανένας το δικαίωμα να την κατακρίνει, έχει όμως το δικαίωμα να τη λυπάται.
Να τη λυπάται όχι γιατί κέρδισε εύκολα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, αλλά γιατί μάλλον έχει μπλέξει σε σκοτεινά κυκλώματα.
Κατά τα άλλα, το να κάνει κάποιος σεξ με οποιονδήποτε τρόπο νομίζει και να το δείχνει ή να μη το δείχνει σε 2 ή σε 100 ή σε 100 εκατομμύρια ανθρώπους, είναι δικαίωμά του. Για αυτό είμαι 100% σίγουρος.
Δεν είμαι όμως σίγουρος κατά πόσο είναι αποδεκτό να ασχολούμαστε με αυτό τόσοι πολλοί άνθρωποι, τόσο πολύ καιρό, ενώ μάλιστα δίπλα μας σφαγιάζονται τα δικαιώματα μας, δικαιώματα που αποκτήθηκαν με αίμα και αγώνες. Και δεν μιλάω μόνο για τα οικονομικά ή εργασιακά, αλλά και για τα δικαιώματα που είχαμε κάποτε στο Όνειρο, στο Ανώτερο, στο Ιδανικό, στο Αύριο, στο Πνευματικό...
Δηλαδή, η Τζούλια ως άνθρωπος δεν μας φταίει σε κάτι. Είναι παιδί της εποχής της, καθοδηγείται κι αυτή από τις μόνες αξίες στις οποίες πιστεύει ο σημερινός Έλληνας (τα λεφτά και τη δημοσιότητα), και επιλέγει το μόνο δρόμο που φαίνεται ότι οδηγεί κάπου, αφού στην κοινωνία που φτιάξαμε αν δουλεύεις είσαι μαλάκας και πεθαίνεις πεινασμένος και φτωχός, ενώ αν κλέβεις ή αν «κάνεις εξυπηρετήσεις» γίνεσαι συνήθως πάμπλουτος και ...βουλευτής.
Έχω παρατηρήσει ότι πάρα πολύς κόσμος, αντί να λυπηθεί το κοριτσάκι, λέει με θαυμασμό: «Είδες η Τζούλια; Πηδήχτηκε μια φορά και πήρε 150.000€».
Αυτός ο θαυμασμός, δείχνει ότι αν του τα πρόσφεραν τα ίδια λεφτά (σίγουρα και λιγότερα), θα πηδιόταν ευχαρίστως και ο ίδιος, για να τον κρεμάσουν ως κρέας στα περίπτερα.
Τόσο χαμηλά δηλαδή έχουμε φτάσει, που τα λεφτά είναι το μόνο κριτήριο προσωπικής αξίας σήμερα...
Ως καθρέφτης λοιπόν της κοινωνίας και του εαυτού μας, όλη αυτή η ιστορία με τη Τζούλια δείχνει ότι οι σημερινοί άνθρωποι δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από ανεγκέφαλες πουτάνες, που παρασυρόμαστε από το πιο φτηνό πράγμα που μπορεί να μας δείξει κανείς, και είμαστε έτοιμοι να ξεπουλήσουμε τα πάντα για τα λεφτά.
Και μάλλον είμαστε χειρότεροι από τις πουτάνες, γιατί οι πόρνες, οι εκδιδόμενες γυναίκες, κάνουν ένα μάλλον ιερό επάγγελμα που παρέχει μια ελάχιστη σωματική επαφή σε κάποιους ανθρώπους που την έχουν ανάγκη, και το κακό που κάνουν στρέφεται μόνο προς τον εαυτό τους.
Αντίθετα, οι μοντέρνες πουτάνες του πολιτισμού μας, οι γραβατωμένες και δικτυωμένες αρσενικές και θηλυκές πουτάνες, δεν παρέχουν απολύτως τίποτα σε κανέναν. Για το χρήμα μπορούν να καταστρέψουν και να τσαλαπατήσουν όχι μόνο τον εαυτό τους, αλλά και όλους τους άλλους.
Οπότε, αντί να κατηγορούμε το κοριτσάκι που το οδηγήσαμε να ξεπουλήσει το κορμί της -και ίσως και την ψυχή της, αν κρίνω από τα "θολά" μάτια της- ας κοιτάξουμε να σταματήσουμε εμείς οι ίδιοι να εκπορνεύουμε ό,τι μας έχει μείνει...
_________________
Με την πίστη μας στην ανοησία, στο μη-λογικό, στα ζωώδη μας ένστικτα, έχουμε οδηγηθεί σε μια κοινωνία όπου οι περισσότεροι είμαστε επικίνδυνα θύματα. «Επικίνδυνα», γιατί επιβάλλουμε τη θυματοποίηση ακόμη και σε εκείνους που την αρνούνται...
3.
Alan:
Νομίζω πολύ λίγα άτομα θα αντιστέκονταν σε μία τέτοια πρόταση και ειλικρινά αυτό με φοβίζει πολύ...
4.
AsiMetROM:
Κατ' αρχήν δε νομίζω πως αξίζει να είμαστε προκατειλλημένοι απέναντι στον χώρο της επαγγελματικής πορνογραφίας, στοχοποιώντας έναν άνθρωπο που βγάζει το ψωμί του μέσα απ' αυτό. Εκτός κι αν μας πειράζει η (κάθε) Τζούλια που βγάζει 150.000€ από μια ταινία και όχι μια λιγότερο δημοφιλής ηθοποιός που βγάζει 1.000€ από μια αντίστοιχη. Αυτό όμως θα σήμαινε πολλά πράγματα για αυτόν που κάνει το διαχωρισμό, έτσι δεν είναι?
Το "κανένα επάγγελμα δεν είναι ντροπή" που κολλάμε συνήθως σαν φράση όταν αναφερόμαστε σε αυτόν τον χώρο, γιατί δεν το λέμε και για αυτή την περίπτωση? Δεν γνωρίζουμε καν αν ήταν "ευκαιριακό" ή αν θα επαναληφθεί. Αλλά και πέρα απ' αυτό, εμείς δεν είμαστε αυτοί που μέσα από τις επιλογές μας διαιωνίζουμε (ή όχι) όλα αυτά τα φαινόμενα?
Ποιός από 'δω μέσα, ας πούμε, δεν είδε το DVD?
Όπως και να 'χει, το "κρέας στα περίπτερα" είναι υποτιμητικός χαρακτηρισμός για μια πράξη που καλώς ή κακώς θεωρείται επάγγελμα. Και ως επάγγελμα που έχει να προσφέρει κάτι (γιατί αν δεν προσέφερε τίποτα, δεν θα ήταν επάγγελμα), ακολουθεί τους γνωστούς κανόνες προσφοράς και ζήτησης. Ο θαυμασμός στον οποίον αναφέρεσαι, είναι σίγουρα ένα κοινωνιολογικό φαινόμενο που χρίζει παρατήρησης, αλλά τί θα γινόταν αν τον τοποθετούσαμε μέσα στα ίδια αυτά πλαίσια (προσφοράς και ζήτησης)?
Εκεί θα έπρεπε να μοιράσουμε ευθύνες, αλλά το πως επιμερίζονται αυτές οι ευθύνες είναι ενδιαφέρον.
Πώς μπορείς να κατηγορήσεις, ας πούμε, κάποιον που πουλάει κάτι? Επιχειρηματίας είναι, και προφανώς ανταποκρίνεται σε μια ζήτηση.
Από την άλλη, πώς μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον που αγοράζει κάτι? Είναι δικαίωμα και επιλογή του.
Μπορείς να κατηγορήσεις και τις δύο πλευρές? Μπορείς να μην κατηγορήσεις καμία?
_________________
Οι πολίτες δεν πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις τους.
Οι κυβερνήσεις πρέπει να φοβούνται τους πολίτες.
http://www.unicorn-project.gr
Τα κορίτσια την Τζούλια ζηλεύουν...και για αυτό την κουτσομπολεύουν!
Πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ καλείται να καταβάλει η εταιρία που παρήγαγε και προώθησε στην αγορά το βίντεο-τσόντα της Τζούλιας Αλεξανδράτου.
Κάθε σχέση με την οικογένειά της κόβει η Τζούλια!
=+
-
http://www.antidogma.gr/forum/viewtopic.php?p=93847&
1.
Alan:
Γειά σας παιδιά,
Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιά είναι η άποψη σας για το περιβόητο βιντεάκι της κυρίας που όλοι γνωρίζουμε.
Προσπαθώ να βάλω μια τάξη στο μυαλό μου για τα περί ηθικής του ζητήματος και δεν τα καταφέρνω.
Ξέρω ότι η ηθική είναι κάτι υποκειμενικό, η πράξη της είναι ηθικά λάθος?
Η εν λόγο "κυρία" διάλεξε έναν εύκολο και ανώδυνο τρόπο να βγάλει πολλά λεφτά και η δημοσιότητα της να φτάσει στα ύψη.
Όλοι την κατακρίνουμε, και εγώ είμαι μέσα σε αυτούς, ίσως το κάνω γιατί προφανώς εχω κάποια taboo, ίσως να με φοβίζει αυτό γιατί βλέπω σε τι κόσμο διαφθοράς βρίσκομαι. παρ'ολα αυτά θα ήθελα την γνώμη σας η οποία θα με βοηθήσει να κατανοήσω κάποια πράγματα.
Είναι μια κατακριτέα πράξη ή απλά ο καθένας πρέπει να κοιτάξει την δουλειά του αντί να κάθεται να κατακρίνει?
Ευχαριστώ!
2.
luxus:
Δεν νομίζω ότι έχει κανένας το δικαίωμα να την κατακρίνει, έχει όμως το δικαίωμα να τη λυπάται.
Να τη λυπάται όχι γιατί κέρδισε εύκολα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, αλλά γιατί μάλλον έχει μπλέξει σε σκοτεινά κυκλώματα.
Κατά τα άλλα, το να κάνει κάποιος σεξ με οποιονδήποτε τρόπο νομίζει και να το δείχνει ή να μη το δείχνει σε 2 ή σε 100 ή σε 100 εκατομμύρια ανθρώπους, είναι δικαίωμά του. Για αυτό είμαι 100% σίγουρος.
Δεν είμαι όμως σίγουρος κατά πόσο είναι αποδεκτό να ασχολούμαστε με αυτό τόσοι πολλοί άνθρωποι, τόσο πολύ καιρό, ενώ μάλιστα δίπλα μας σφαγιάζονται τα δικαιώματα μας, δικαιώματα που αποκτήθηκαν με αίμα και αγώνες. Και δεν μιλάω μόνο για τα οικονομικά ή εργασιακά, αλλά και για τα δικαιώματα που είχαμε κάποτε στο Όνειρο, στο Ανώτερο, στο Ιδανικό, στο Αύριο, στο Πνευματικό...
Δηλαδή, η Τζούλια ως άνθρωπος δεν μας φταίει σε κάτι. Είναι παιδί της εποχής της, καθοδηγείται κι αυτή από τις μόνες αξίες στις οποίες πιστεύει ο σημερινός Έλληνας (τα λεφτά και τη δημοσιότητα), και επιλέγει το μόνο δρόμο που φαίνεται ότι οδηγεί κάπου, αφού στην κοινωνία που φτιάξαμε αν δουλεύεις είσαι μαλάκας και πεθαίνεις πεινασμένος και φτωχός, ενώ αν κλέβεις ή αν «κάνεις εξυπηρετήσεις» γίνεσαι συνήθως πάμπλουτος και ...βουλευτής.
Έχω παρατηρήσει ότι πάρα πολύς κόσμος, αντί να λυπηθεί το κοριτσάκι, λέει με θαυμασμό: «Είδες η Τζούλια; Πηδήχτηκε μια φορά και πήρε 150.000€».
Αυτός ο θαυμασμός, δείχνει ότι αν του τα πρόσφεραν τα ίδια λεφτά (σίγουρα και λιγότερα), θα πηδιόταν ευχαρίστως και ο ίδιος, για να τον κρεμάσουν ως κρέας στα περίπτερα.
Τόσο χαμηλά δηλαδή έχουμε φτάσει, που τα λεφτά είναι το μόνο κριτήριο προσωπικής αξίας σήμερα...
Ως καθρέφτης λοιπόν της κοινωνίας και του εαυτού μας, όλη αυτή η ιστορία με τη Τζούλια δείχνει ότι οι σημερινοί άνθρωποι δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από ανεγκέφαλες πουτάνες, που παρασυρόμαστε από το πιο φτηνό πράγμα που μπορεί να μας δείξει κανείς, και είμαστε έτοιμοι να ξεπουλήσουμε τα πάντα για τα λεφτά.
Και μάλλον είμαστε χειρότεροι από τις πουτάνες, γιατί οι πόρνες, οι εκδιδόμενες γυναίκες, κάνουν ένα μάλλον ιερό επάγγελμα που παρέχει μια ελάχιστη σωματική επαφή σε κάποιους ανθρώπους που την έχουν ανάγκη, και το κακό που κάνουν στρέφεται μόνο προς τον εαυτό τους.
Αντίθετα, οι μοντέρνες πουτάνες του πολιτισμού μας, οι γραβατωμένες και δικτυωμένες αρσενικές και θηλυκές πουτάνες, δεν παρέχουν απολύτως τίποτα σε κανέναν. Για το χρήμα μπορούν να καταστρέψουν και να τσαλαπατήσουν όχι μόνο τον εαυτό τους, αλλά και όλους τους άλλους.
Οπότε, αντί να κατηγορούμε το κοριτσάκι που το οδηγήσαμε να ξεπουλήσει το κορμί της -και ίσως και την ψυχή της, αν κρίνω από τα "θολά" μάτια της- ας κοιτάξουμε να σταματήσουμε εμείς οι ίδιοι να εκπορνεύουμε ό,τι μας έχει μείνει...
_________________
Με την πίστη μας στην ανοησία, στο μη-λογικό, στα ζωώδη μας ένστικτα, έχουμε οδηγηθεί σε μια κοινωνία όπου οι περισσότεροι είμαστε επικίνδυνα θύματα. «Επικίνδυνα», γιατί επιβάλλουμε τη θυματοποίηση ακόμη και σε εκείνους που την αρνούνται...
3.
Alan:
Νομίζω πολύ λίγα άτομα θα αντιστέκονταν σε μία τέτοια πρόταση και ειλικρινά αυτό με φοβίζει πολύ...
4.
AsiMetROM:
Κατ' αρχήν δε νομίζω πως αξίζει να είμαστε προκατειλλημένοι απέναντι στον χώρο της επαγγελματικής πορνογραφίας, στοχοποιώντας έναν άνθρωπο που βγάζει το ψωμί του μέσα απ' αυτό. Εκτός κι αν μας πειράζει η (κάθε) Τζούλια που βγάζει 150.000€ από μια ταινία και όχι μια λιγότερο δημοφιλής ηθοποιός που βγάζει 1.000€ από μια αντίστοιχη. Αυτό όμως θα σήμαινε πολλά πράγματα για αυτόν που κάνει το διαχωρισμό, έτσι δεν είναι?
Το "κανένα επάγγελμα δεν είναι ντροπή" που κολλάμε συνήθως σαν φράση όταν αναφερόμαστε σε αυτόν τον χώρο, γιατί δεν το λέμε και για αυτή την περίπτωση? Δεν γνωρίζουμε καν αν ήταν "ευκαιριακό" ή αν θα επαναληφθεί. Αλλά και πέρα απ' αυτό, εμείς δεν είμαστε αυτοί που μέσα από τις επιλογές μας διαιωνίζουμε (ή όχι) όλα αυτά τα φαινόμενα?
Ποιός από 'δω μέσα, ας πούμε, δεν είδε το DVD?
Όπως και να 'χει, το "κρέας στα περίπτερα" είναι υποτιμητικός χαρακτηρισμός για μια πράξη που καλώς ή κακώς θεωρείται επάγγελμα. Και ως επάγγελμα που έχει να προσφέρει κάτι (γιατί αν δεν προσέφερε τίποτα, δεν θα ήταν επάγγελμα), ακολουθεί τους γνωστούς κανόνες προσφοράς και ζήτησης. Ο θαυμασμός στον οποίον αναφέρεσαι, είναι σίγουρα ένα κοινωνιολογικό φαινόμενο που χρίζει παρατήρησης, αλλά τί θα γινόταν αν τον τοποθετούσαμε μέσα στα ίδια αυτά πλαίσια (προσφοράς και ζήτησης)?
Εκεί θα έπρεπε να μοιράσουμε ευθύνες, αλλά το πως επιμερίζονται αυτές οι ευθύνες είναι ενδιαφέρον.
Πώς μπορείς να κατηγορήσεις, ας πούμε, κάποιον που πουλάει κάτι? Επιχειρηματίας είναι, και προφανώς ανταποκρίνεται σε μια ζήτηση.
Από την άλλη, πώς μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον που αγοράζει κάτι? Είναι δικαίωμα και επιλογή του.
Μπορείς να κατηγορήσεις και τις δύο πλευρές? Μπορείς να μην κατηγορήσεις καμία?
_________________
Οι πολίτες δεν πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις τους.
Οι κυβερνήσεις πρέπει να φοβούνται τους πολίτες.
http://www.unicorn-project.gr
The k.Alexandratou, guided by their own values, which believes the current Greek (money and publicity)!
η κ.Αλεξανδράτου, καθοδηγείται, από τις μόνες αξίες, στις οποίες πιστεύει, ο σημερινός Έλληνας, (τα λεφτά και τη δημοσιότητα)!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου