- - Να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις
- - Να δηλώνουν το όνομά τους
- - Να απαντούν με ευγένεια στις ερωτήσεις των πολιτών
- - Να παρέχουν τα τηλέφωνα των αρμοδίων εάν αυτοί δεν είναι αρμόδιοι
- Να παραπέμπουν σε υπηρεσία πληροφόρησης π.χ. 1500
- Επίσης τους ζητά να ενημερώνουν με αναρτήσεις στο διαδίκτυο με τα:
- - Στοιχεία επικοινωνίας υπαλλήλων(τηλέφωνα, fax, e-mail)
- - Οργανογράμματα
- - διάρθρωση υπηρεσιών
- καθώς και την περιγραφή αρμοδιοτήτων.
-
Οδηγός καλής συμπεριφοράς προς δημοσίους υπαλλήλους
Οδηγός καλής συμπεριφοράς προς δημοσίους υπαλλήλους
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 12 2010 15:20
0 Comments
00digg
Τον οδηγό καλής συμπεριφοράς, αλλά και τις υποχρεώσεις των δημοσίων υπαλλήλων προς τους πολίτες υπενθυμίζει το υπουργείο Εσωτερικών.
Όπως επισημαίνεται σε εγκύκλιο του υφυπουργού Γιώργου Ντόλιου, το υπουργείο γίνεται αποδέκτης καταγγελιών και παραπόνων από τους πολίτες, οι οποίοι διαμαρτύρονται ότι δεν τους εξυπηρετούν οι δημόσιες υπηρεσίες.
Τους καλεί να:
- Να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις
- Να δηλώνουν το όνομά τους
- Να απαντούν με ευγένεια στις ερωτήσεις των πολιτών
- Να παρέχουν τα τηλέφωνα των αρμοδίων εάν αυτοί δεν είναι αρμόδιοι
Να παραπέμπουν σε υπηρεσία πληροφόρησης π.χ. 1500
Επίσης τους ζητά να ενημερώνουν με αναρτήσεις στο διαδίκτυο με τα:
- Στοιχεία επικοινωνίας υπαλλήλων(τηλέφωνα, fax, e-mail)
- Οργανογράμματα
- διάρθρωση υπηρεσιών
καθώς και την περιγραφή αρμοδιοτήτων.
NET---
---Οδηγός καλής συμπεριφοράς προς δημοσίους υπαλλήλους - ΕΡΤ Ειδησεις
-
- - Να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις
- - Να δηλώνουν το όνομά τους
- - Να απαντούν με ευγένεια στις ερωτήσεις των πολιτών
- - Να παρέχουν τα τηλέφωνα των αρμοδίων εάν αυτοί δεν είναι αρμόδιοι
- Να παραπέμπουν σε υπηρεσία πληροφόρησης π.χ. 1500
- Επίσης τους ζητά να ενημερώνουν με αναρτήσεις στο διαδίκτυο με τα:
- - Στοιχεία επικοινωνίας υπαλλήλων(τηλέφωνα, fax, e-mail)
- - Οργανογράμματα
- - διάρθρωση υπηρεσιών
- καθώς και την περιγραφή αρμοδιοτήτων.
-
-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου