Σοβαρές ψυχικής υγείας πρέπει Επίσκεψη Μεγαλώνοντας σε Κολέγια
Από Gabriel ΤΑΞΙΔΙ
Δημοσιεύτηκε στις: 19 Δεκεμβρίου 2010
ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ
TWITTER
ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ E-MAIL
PRINT
Μία σελίδα
Ανατυπώσεις
ΜΕΤΟΧΗ
Stony Brook, NY - Ορμήξει φοιτητής σε ψυχιατρική δωμάτιο έκτακτης ανάγκης δεν είναι ποτέ ρουτίνα, αλλά όταν Stony Brook University συνδεθεί τρία ταξίδια σε τρεις ημέρες, δεν αποτελεί έκπληξη Jenny Hwang, ο διευθυντής της παροχής συμβουλών.
Μεγέθυνση Το Image
Kathy Kmonicek για τους The New York Times
ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΒΙΒΛΙΑ Το προσωπικό παροχής συμβουλών, της 29ης περιλαμβάνει ψυχιάτρους, κλινικοί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί. Michael Bombardier, ένας ψυχολόγος, μίλησε πρόσφατα με Danielle Jamison, ένας δευτεροετής φοιτητής.
Μεγέθυνση Το Image
Todd Heisler / Οι New York Times
Ακροβασία Η ζήτηση για παροχή συμβουλών στο Φοιτητικό Κέντρο Υγείας στο Stony Brook University έχει αυξηθεί - 1.311 φοιτητές ξεκίνησαν θεραπεία κατά το παρελθόν ακαδημαϊκό έτος, 21 τοις εκατό περισσότερο από ένα χρόνο νωρίτερα. Όμως, ο προϋπολογισμός έχει κοπεί.
Ήταν βαθιά στο χειμερινό εξάμηνο, ένας χρόνος τοποθέτησης στρες ενώ ο τελικός κώδωνα του κινδύνου και οι διακοπές να μην σπάσει μακριά, ένα άγχος από μόνο του.
Την Πέμπτη το μεσημέρι, ένας καινούριος που είχε ξύνοντας κάτω δημοσιεύτηκε ακαδημαϊκά σκέψεις για αυτοκτονία στο Facebook. Αν μου είχαν φύγει, έγραψε, θα παρατηρήσετε κανείς; Ένας φοιτητής ανησυχεί είπαν τα μέλη του προσωπικού του κοιτώνα, ο οποίος κάλεσε τον Δρ Χουάνγκ μετά από ώρες, ο οποίος επικοινώνησε με την αστυνομία πανεπιστημιούπολη. Αξιωματικοί συνόδευσαν τον φοιτητή στο νομό ψυχιατρικό νοσοκομείο.
Υπήρχαν δύο ακόμα τρέχει πάνω το Σαββατοκύριακο, μεταξύ των οποίων μία αργά το Σάββατο το βράδυ, όταν ένας μαθητής μεγάλωσε την ανησυχία ότι ένας φίλος με μια συνταγή για Xanax, το φάρμακο κατά του άγχους, είχε καταπιεί μια χούφτα.
Την Κυριακή, ένας επιβλέπων της εστίες, Τζίνα Vanacore, έστειλε μια ενημερωμένη έκδοση BlackBerry προς τον Δρ Χουάνγκ, ο οποίος έχει υπερασπιστεί τα προγράμματα για την εκπαίδευση φοιτητών και των μελών του προσωπικού να παρέμβει για την πρόληψη των αυτοκτονιών.
"Αν δεν ήταν τόσο καλός στο να πάρει αυτήν την ουσία των παρευρισκομένων εκεί έξω», η κα Vanacore έγραψε στο mock αγανάκτηση, «θα μπορούσαμε να κοιμηθούν τα Σαββατοκύριακα."
Stony Brook είναι χαρακτηριστικό των αμερικανικών κολλεγίων και πανεπιστημίων στις μέρες μας, όπου οι εθνικές έρευνες δείχνουν ότι σχεδόν το ήμισυ των φοιτητών που επισκέπτονται τα κέντρα παροχής συμβουλών τα καταφέρνετε με σοβαρές ψυχικές ασθένειες, περισσότερο από το διπλάσιο του ποσοστού πριν από μια δεκαετία. Περισσότεροι φοιτητές λαμβάνουν ψυχιατρικά φάρμακα, και υπάρχουν περισσότερες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης που απαιτούν άμεση δράση.
"Είναι τόσο διαφορετικό από το πώς οι άνθρωποι μπορεί να το στερεότυπο της έννοιας της παροχής συμβουλών κολλεγίων, ή πίσω στη δεκαετία του '70 οι μαθητές έρχονται σε με υπαρξιακές κρίσεις: ποιος είμαι", δήλωσε ο Δρ Χουάνγκ, του οποίου το προσωπικό των 29 περιλαμβάνει ψυχιάτρους, κλινικοί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί . "Τώρα είναι φέρνοντας σε ιστορίες ζωής που συνεπάγεται εκτεταμένη τραύμα, μια ιστορία σοβαρή ψυχική ασθένεια, διατροφικές διαταραχές, αυτο-τραυματισμό, χρήση αλκοόλ και άλλων ναρκωτικών."
Οι ειδικοί λένε ότι η τάση αυτή οφείλεται εν μέρει σε συνδυασμό με αποτελεσματικά τα ψυχοτρόπα φάρμακα (Wellbutrin για την κατάθλιψη, Adderall για τη διαταραχή προσοχής, Abilify για τη διπολική διαταραχή) που έχουν τη δυνατότητα οι μαθητές να παρευρεθούν στο κολλέγιο, που διαφορετικά δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει σε μια ρύθμιση πανεπιστημιούπολη.
Υπάρχει επίσης μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των τραυμάτων μόλις και μετά βίας αναγνωρίζεται πριν από μια γενιά και μια προθυμία να ζητήσει βοήθεια για τα προβλήματα αυτά, όπως η βουλιμία, αυτο-κοπή και παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.
Η ανάγκη να βοηθήσουμε αυτή τη βασανισμένη πληθυσμού αναγκάστηκε πανεπιστημιούπολη κέντρα ψυχικής υγείας - των οποίων η επιτελεία, κατά μέσο όρο, δεν έχουν καλλιεργηθεί σε αναλογία με την εγγραφή των σπουδαστών σε 15 χρόνια - να λάβει έκτακτα μέτρα για να κάνουν. Μερικοί έχουν νοσοκομείο τύπου μονάδες triage να βαθμολογήσουν την οξύτητα των φοιτητών, οι οποίοι διασχίζουν τα όρια τους. Άλλοι έχουν λίστες αναμονής για θεραπεία - μερικές φορές εβδομάδες καιρό - και να περιορίσουν τον αριθμό των συνεδριών θεραπείας.
Κάποια κέντρα έχουν χρόνο μόνο για την "θεραπεία τους μαθητές για μια κρίση, δέσιμο τους και την αποστολή τους έξω", δήλωσε ο Ντενίζ Hayes, ο πρόεδρος του Συλλόγου για πανεπιστήμια και κολέγια Συμβουλευτικό Κέντρο διευθυντές και ο διευθυντής της συμβουλευτικής στο Claremont Κολέγια στην Καλιφόρνια.
«Είναι πολύ αγχωτική για τους συμβούλους», είπε. "Δεν αισθάνομαι σαν το λόγο που πήρε σε παροχή συμβουλών κολλεγίων."
Μια πρόσφατη έρευνα από το Αμερικανικό Κολέγιο συμβουλευτική ένωση διαπίστωσε ότι η πλειονότητα των φοιτητών ζητούν βοήθεια για την κανονική μετα-εφηβικά προβλήματα όπως η ρομαντική heartbreak και κρίσεις ταυτότητας. Όμως, 44 τοις εκατό στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών να έχουν σοβαρές ψυχολογικές διαταραχές, επάνω από 16 τοις εκατό το 2000, και 24 τοις εκατό είναι σε ψυχιατρική φαρμακευτική αγωγή, έναντι 17 τοις εκατό πριν από μια δεκαετία.
Οι πιο συχνές διαταραχές σήμερα: κατάθλιψη, άγχος, σκέψεις για αυτοκτονία, κατάχρηση αλκοόλ, διαταραχές προσοχής, αυτο-τραυματισμό και τις διατροφικές διαταραχές.
Stony Brook, ένα ακαδημαϊκό απαιτητικό κλάδο του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης (ποσοστό αποδοχής της είναι 40 τοις εκατό), αντιμετωπίζει την ψυχική υγεία προκλήσεις που χαρακτηρίζουν ένα μεγάλο δημόσιο πανεπιστήμιο. Έχει 9.500 φοιτητές που διαμένουν και 15.000 οι οποίοι μετακινούνται από την off-campus. Η ιδιαίτερα ποικίλο φοιτητικού σώματος περιλαμβάνει πολλούς οι οποίοι είναι οι πρώτοι από την οικογένειά τους για να παρευρεθεί στο κολλέγιο και να φέρουν έντονη πίεση για να πετύχει, συχνά στη μηχανική ή των επιστημών. Μια μαύρη Γυναίκες και Τραύμα ομάδα θεραπείας με το τελευταίο εξάμηνο συμπεριλαμβάνονται συμμετέχοντες από την Αφρική, που πάσχουν μετα-τραυματικού στρες από τη βία στα νιάτα τους.
Stony Brook έχει δει μια απότομη αύξηση της ζήτησης για παροχή συμβουλών - 1.311 φοιτητές ξεκίνησαν θεραπεία κατά το παρελθόν ακαδημαϊκό έτος, αύξηση της τάξης του 21 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος. Ταυτόχρονα, οι πιέσεις του προϋπολογισμού από το New York State ανάγκασαν ένα 15 τοις εκατό περικοπή στις υπηρεσίες ψυχικής υγείας σε διάστημα τριών ετών.
Ο Δρ Hwang, κλινική ψυχολόγος που έγινε διευθυντής του Ιουλίου του 2009, έχει ασχοληθεί με την συμπίεση με τον περιορισμό των συνεδριών παροχής συμβουλών σε 10 ανά φοιτητή και αναφερόμενος μερικούς, ειδικά εκείνους που χρειάζονται μακροχρόνια θεραπεία για διαταραχές πρόσληψης τροφής ή η σχιζοφρένεια, με off-campus παρόχους.
Αλλά έχει αντισταθεί την πίεση να προσφέρει μόνο τις παραπομπές. Μέσω της διαχείρισης φόρτου εργασίας συμβούλων », το κέντρο μπορεί να δεχτεί ως και 60 νέους πελάτες την εβδομάδα κατά τις ώρες αιχμής της ζήτησης μεταξύ Οκτωβρίου και τη χειμερινή διακοπή.
"Από αυτό το σημείο στο εξάμηνο να μη χάσει την ελπίδα ή να κατάκοπος για το έργο, μπορεί να είναι μια πρόκληση," Δρ Hwang είπε. "Μέχρι το τέλος της ημέρας, πάω σπίτι έτσι adrenalized ότι ακόμα κι αν είμαι εξαντληθεί, θα μου πάρει ώρες για να κοιμηθεί."
Για την ανακούφιση, παίζει με 2-χρονών κόρη της, και έχει πάρει την κιθάρα και πάλι.
Η μετάβαση σε Triage
Κοντά της φοιτητικής ένωσης, στην καρδιά της πανεπιστημιούπολης, η υγεία Student ημερομηνίες Κέντρο κτίριο από την εποχή που ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας προπτυχιακό ήταν μονοπυρήνωση. Όμως, η πρόσληψη Judy Esposito, ένας κοινωνικός λειτουργός με εμπειρία συμβουλευτική χήρες 11 Σεπτεμβρίου, για να ξεκινήσετε μια μονάδα διαλογή πριν από τρία χρόνια ήταν ένα σημάδι από τη νέα πραγματικότητα στο μαθητή την ψυχική υγεία.
-
Serious Mental Health Needs Seen Growing at Colleges
By TRIP GABRIEL
Published: December 19, 2010
RECOMMEND
TWITTER
SIGN IN TO E-MAIL
PRINT
SINGLE PAGE
REPRINTS
SHARE
STONY BROOK, N.Y. — Rushing a student to a psychiatric emergency room is never routine, but when Stony Brook University logged three trips in three days, it did not surprise Jenny Hwang, the director of counseling.
Enlarge This Image
Kathy Kmonicek for The New York Times
FULL APPOINTMENT BOOKS The counseling staff of 29 includes psychiatrists, clinical psychologists and social workers. Michael Bombardier, a psychologist, spoke recently with Danielle Jamison, a sophomore.
Enlarge This Image
Todd Heisler/The New York Times
BALANCING ACT Demand for counseling at the Student Health Center at Stony Brook University has increased — 1,311 students began treatment in the past academic year, 21 percent more than a year earlier. But the budget has been cut.
It was deep into the fall semester, a time of mounting stress with finals looming and the holiday break not far off, an anxiety all its own.
On a Thursday afternoon, a freshman who had been scraping bottom academically posted thoughts about suicide on Facebook. If I were gone, he wrote, would anybody notice? An alarmed student told staff members in the dorm, who called Dr. Hwang after hours, who contacted the campus police. Officers escorted the student to the county psychiatric hospital.
There were two more runs over that weekend, including one late Saturday night when a student grew concerned that a friend with a prescription for Xanax, the anti-anxiety drug, had swallowed a fistful.
On Sunday, a supervisor of residence halls, Gina Vanacore, sent a BlackBerry update to Dr. Hwang, who has championed programs to train students and staff members to intervene to prevent suicide.
“If you weren’t so good at getting this bystander stuff out there,” Ms. Vanacore wrote in mock exasperation, “we could sleep on the weekends.”
Stony Brook is typical of American colleges and universities these days, where national surveys show that nearly half of the students who visit counseling centers are coping with serious mental illness, more than double the rate a decade ago. More students take psychiatric medication, and there are more emergencies requiring immediate action.
“It’s so different from how people might stereotype the concept of college counseling, or back in the ’70s students coming in with existential crises: who am I?” said Dr. Hwang, whose staff of 29 includes psychiatrists, clinical psychologists and social workers. “Now they’re bringing in life stories involving extensive trauma, a history of serious mental illness, eating disorders, self-injury, alcohol and other drug use.”
Experts say the trend is partly linked to effective psychotropic drugs (Wellbutrin for depression, Adderall for attention disorder, Abilify for bipolar disorder) that have allowed students to attend college who otherwise might not have functioned in a campus setting.
There is also greater awareness of traumas scarcely recognized a generation ago and a willingness to seek help for those problems, including bulimia, self-cutting and childhood sexual abuse.
The need to help this troubled population has forced campus mental health centers — whose staffs, on average, have not grown in proportion to student enrollment in 15 years — to take extraordinary measures to make do. Some have hospital-style triage units to rank the acuity of students who cross their thresholds. Others have waiting lists for treatment — sometimes weeks long — and limit the number of therapy sessions.
Some centers have time only to “treat students for a crisis, bandaging them up and sending them out,” said Denise Hayes, the president of the Association for University and College Counseling Center Directors and the director of counseling at the Claremont Colleges in California.
“It’s very stressful for the counselors,” she said. “It doesn’t feel like why you got into college counseling.”
A recent survey by the American College Counseling Association found that a majority of students seek help for normal post-adolescent trouble like romantic heartbreak and identity crises. But 44 percent in counseling have severe psychological disorders, up from 16 percent in 2000, and 24 percent are on psychiatric medication, up from 17 percent a decade ago.
The most common disorders today: depression, anxiety, suicidal thoughts, alcohol abuse, attention disorders, self-injury and eating disorders.
Stony Brook, an academically demanding branch of the State University of New York (its admission rate is 40 percent), faces the mental health challenges typical of a big public university. It has 9,500 resident students and 15,000 who commute from off-campus. The highly diverse student body includes many who are the first in their families to attend college and carry intense pressure to succeed, often in engineering or the sciences. A Black Women and Trauma therapy group last semester included participants from Africa, suffering post-traumatic stress disorder from violence in their youth.
Stony Brook has seen a sharp increase in demand for counseling — 1,311 students began treatment during the past academic year, a rise of 21 percent from a year earlier. At the same time, budget pressures from New York State have forced a 15 percent cut in mental health services over three years.
Dr. Hwang, a clinical psychologist who became director in July 2009, has dealt with the squeeze by limiting counseling sessions to 10 per student and referring some, especially those needing long-term treatment for eating disorders or schizophrenia, to off-campus providers.
But she has resisted the pressure to offer only referrals. By managing counselors’ workloads, the center can accept as many as 60 new clients a week in peak demand between October and the winter break.
“By this point in the semester to not lose hope or get jaded about the work, it can be a challenge,” Dr. Hwang said. “By the end of the day, I go home so adrenalized that even though I’m exhausted it will take me hours to fall asleep.”
For relief, she plays with her 2-year-old daughter, and she has taken up the guitar again.
Shifting to Triage
Near the student union in the heart of campus, the Student Health Center building dates from the days when a serious undergraduate health problem was mononucleosis. But the hiring of Judy Esposito, a social worker with experience counseling Sept. 11 widows, to start a triage unit three years ago was a sign of the new reality in student mental health.
postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology
clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica j.mp/z8snP, scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι
Σελίδες
scholar google
scholar google
- Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
- Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου