Facebook Status »
Νέα Υόρκη Ma ...
Facebook παρουσιάζει μυστικά για να είναι δημοφιλής Via Ενημερώσεις κάποιου
PC Magazine - David Murphy - Πριν από 1 ώρα
Πώς μπορείς να είσαι δημοφιλής στο Facebook; Εύκολη? απλά ρωτήστε Facebook. Στοιχεία της εταιρείας Ομάδα ολοκλήρωσε πρόσφατα μια αρκετά εξαντλητική μελέτη σχετικά με το τι χωρίζει δημοφιλή ...
Facebook Προσφορές Συμβουλές για να είσαι Δημοφιλείς NetworkWorld.com
Πώς να είναι «δημοφιλή» στο Facebook New York Magazine
Mashable - TechRadar Ηνωμένο Βασίλειο - Ανεξάρτητο - AllFacebook
και τα 17 άρθρα ειδήσεων »
Facebook παρουσιάζει μυστικά για να είναι δημοφιλής Via Ενημερώσεις κάποιου
PC Magazine - David Murphy - Πριν από 1 ώρα
Πώς μπορείς να είσαι δημοφιλής στο Facebook; Εύκολη? Απλά ρωτήστε Facebook. Στοιχεία της εταιρείας Ομάδα ολοκλήρωσε πρόσφατα μια αρκετά εξαντλητική μελέτη σχετικά με το τι χωρίζει δημοφιλή ...
Top ενημερώσεις Facebook μοτίβα: νεότεροι χρήστες πιο πιθανό να ορκιστούν και να εκφράσουν ...
Ανεξάρτητη - 24 Δεκ 2010
Το Facebook έχει αναλυθεί σε ένα εκατομμύριο περίπου ενημερώσεις που προστέθηκαν από τους αγγλικούς ομιλητές στις ΗΠΑ για να καθορίσουν τα πιο κοινά σχέδια που βρίσκονται σχετικά με την κοινωνική δικτύωση ...
Facebook Προσφορές Συμβουλές για να είσαι Δημοφιλείς
NetworkWorld.com - Ian Paul - 24 Δεκεμβρίου, 2010
Θέλετε να είναι το πιο δημοφιλές πρόσωπο στο Facebook; Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γράψετε πλέον ενημερώσεις κατάστασης, μιλάμε για τη μουσική και τον αθλητισμό, ...
Κρατήστε ενημερώσεις κατάστασης σας ασφαλή για τις διακοπές
AllFacebook - Jackie Cohen - 24 Δεκέμβρη 2010
Σκοπεύετε να επισκεφθείτε τους φίλους ή την οικογένεια κατά τη διάρκεια των διακοπών; Προτού να διευθύνετε έξω την πόρτα, θυμηθείτε να αποσυνδέσετε τα φώτα χριστουγεννιάτικο δέντρο, και ενώ είστε σε ...
Πώς να είναι «δημοφιλή» στο Facebook
New York Magazine - 24 του Δεκέμβρη 2010
Facebook δημοσίευσε τα αποτελέσματα της ανάλυσης κειμένου ενός εκατομμυρίου ανώνυμα μηνύματα από αγγλόφωνες μελών των ΗΠΑ. Μεταξύ των αναμενόμενων τάσεων - των νέων ...
Περισσότερες λεπτομέρειες μοτίβα σε ενημερώσεις κατάστασης Βρέθηκε
AllFacebook - Jackie Cohen - 24 Δεκέμβρη 2010
Η ομάδα των δεδομένων του Facebook αναφέρει ότι επιλογή των λέξεων σε ενημερώσεις κατάστασης εξής πρότυπα με βάση την ηλικία, τον αριθμό των φίλων και την ώρα της ημέρας. ...
Facebook καθεστώς θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο της διάρρηξης πω αστυνομικών
Pocket-lint.com - Ben Crompton - 24 Δεκεμβρίου του 2010
Καλύτερη ρολόι έξω, καλύτερα να μην κλάψω! Καλύτερα να μην το σύκο! Είμαστε σου λέω γιατί, Άγιος Βασίλης έρχεται για να σας ληστέψουν! Είναι σαφές ότι ο Άγιος Βασίλης δεν πρόκειται να σας ληστέψουν, ...
Αθλητισμός και μουσική είναι το κλειδί για την δημοτικότητα του Facebook
TechRadar Ηνωμένο Βασίλειο - Marc Chacksfield - 24 Δεκέμβρη του 2010
Δεδομένα πτυχωτά από το Facebook διαπίστωσε ότι εάν θέλετε τους ανθρώπους για να αρέσει σας κατάσταση και να γίνει φίλος σας, στη συνέχεια, γράφει για αθλητισμό και ...
Εσείς και οι φίλοι σας έχουν πολλές ομοιότητες μυαλά
VatorNews - Ronny Kerr - 23 Δεκέμβρη του 2010
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί ενημερώσεις κατάστασης των φίλων σας πάρει όλους τους ομοίους σου, ενώ οι μείνει μόνος να μαραίνεται χωρίς καμία αντίδραση; ...
Και τα 10 σχετικά άρθρα »
Blogs
Η Ανατομία της Κατάστασης Facebook Update [στατιστικά]
Yahoo! Tech (blog) - 23 Δεκεμβρίου 2010
οι χρήστες του Facebook έχουν την ενημέρωση εκατομμύρια το καθεστώς τους των φορές την ημέρα. Ξέρουμε τι εκείνους τους χρήστες συζητούσατε για τα περισσότερα, αλλά τι οι έφηβοι μιλούν ...
Όλα 2, όσον αφορά τα blogs »
-
English to Greek translation
Facebook παρουσιάζει μυστικά για να είναι δημοφιλής Via Ενημερώσεις κάποιου
emailshare printreprint
Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα
0
digg
By: David Murphy
12/25/2010 0 Σχόλια
Πώς μπορείς να είσαι δημοφιλής στο Facebook; Εύκολη? Απλά ρωτήστε Facebook. Στοιχεία της εταιρείας Ομάδα ολοκλήρωσε πρόσφατα μια αρκετά εξαντλητική μελέτη σχετικά με το τι χωρίζει δημοφιλείς θέσεις κατάσταση στο Facebook από το φλοιό, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Facebook εργαζόμενοι εξέτασαν επίσης την ειδική σχέση των λέξεων που χρησιμοποιούνται μέσα σε ένα μήνυμα σε ισορροπία με την ηλικία του αφίσας, καθώς και η δημοτικότητα του θέση με βάση τη διάρκεια της ημέρας είναι αποσπασμένοι και ποιες λέξεις μπορεί να αποσπάσει τους φίλους κάποιου να πραγματικά "σαν" μια ενημέρωση.
Ας ξεκινήσουμε.
Πρώτα από, Facebook κατεδαφίστηκε γύρω στο ένα εκατομμύριο ενημερώσεις, και στη συνέχεια να χωρίσει την λέξεις που βρίσκονται στις εν λόγω οδηγίες σε ένα από τα 68 διαφορετικές κατηγορίες, όπως υπαγορεύεται από τη γλωσσική έρευνα και το Word Count λεξικό. Οι κατηγορίες αυτές περιλαμβάνουν μέρη του λόγου, το συναισθηματικό πλαίσιο του λέξη, ή το συγκεκριμένο θέμα, δήλωσε λέξεις αφορούν.
Συνολικά, την πιο θετική συσχέτιση βρέθηκε μεταξύ μετράνε φίλος του χρήστη και την κατηγορία λόγο του δεύτερου προσώπου αντωνυμίες-ναι, αυτό σημαίνει ότι τα άτομα με περισσότερους φίλους στο Facebook, θα μιλήσει για «αυτούς» περισσότερο, ή "εσείς". Οι κατηγορίες των «κοινωνικών διεργασιών» και «άλλους ανθρώπους» αποδείχθηκε ότι έχουν μια ισχυρή συσχέτιση με το μέγεθος του κόμητος του φίλου του, όπως και οι λέξεις σχετικές με το "επικοινωνία", "ακρόαση", "προσβλητικές λέξεις" και το συνολικό ποσό λέξη καταμέτρηση των μηνυμάτων κατάστασης οι ίδιοι.
Περισσότερα "δημοφιλή" χρήστες του Facebook είχαν δείξει για την αποφυγή ενημερώσεις κατάστασης που χαρακτηρίζει μια αφθονία του παρελθόντος-τεταμένη ρήματα ή ενημερώσεις που σχετίζονται με την οικογενειακή ζωή του ατόμου, καθώς και οτιδήποτε που εμπίπτουν στην «χρόνος», «συναισθηματικά λέξεις," ή "κρίση-τεταμένη ρήμα "κατηγορίες. Ενημερώσεις για τη ζωή το έργο του, τον ύπνο, ή αντικειμένων κάποιου φαίνεται δεν βρήκε πολύ εταιρίας μεταξύ του δημοφιλούς πλήθος ούτε.
Δημοφιλείς θέσεις γύρω από το πρωί και το βράδυ ώρα-go σχήμα-κυμαινόταν γύρω από το «κοιμούνται» κατηγορίας, ενώ οι λέξεις σχετικές με το "αναψυχή" έσυρε μια χαμηλή συχνότητα το πρωί, αλλά αυξήθηκαν σε υψηλά επίπεδα καθ 'όλη την ημέρα. Χρήστες του Facebook είναι γενικά πιο θετικοί για ενημερώσεις κατάστασης τους το πρωί, ενώ αρνητικά θεματικές θέσεις αρχίσει μια αργή αύξηση στις οκτώ το πρωί περίπου, επισκιάζοντας "ευτυχής" ενημερώσεις από δύο το απόγευμα γύρω.
Τώρα, αυτό είναι όλα ωραία και καλά για τη δική σύνολα φίλο και εταζέρα κάποιου, αλλά τι καλό είναι μια ενημερωμένη κατάσταση που κανείς δεν έχει; Facebook βρέθηκε θετική συσχέτιση μεταξύ της «Σαν» δραστηριότητα για το μετά-το πόσες φορές οι φίλοι έχουν κάνει κλικ τις ενημερωμένες εκδόσεις "Σαν" κουμπί για κάτι που έχετε γράψει και το καθεστώς που σχετίζονται με «κοινωνικές διαδικασίες," "άλλους ανθρώπους", " θετικά συναισθήματα, "και" θρησκευτικές λέξεις, «μεταξύ των άλλων θεμάτων.
Επίσης, τους φίλους του χρήστη, του Facebook, είχαν την τάση να σχολιάσει περισσότερο σε θέσεις που χαρακτηρίζει "I" αντωνυμίες, "σε πρώτο πρόσωπο αντωνυμίες," "γνωστικών διεργασιών," και "παρόντες-τεταμένη ρήματα". Οι κατηγορίες του «Insight» και «Πρόκληση» κατείχε υψηλή θέση, όπως έκανε και δημοσιεύσεις με θέμα γύρω από «τα αρνητικά συναισθήματα." Λίγοι χρήστες του Facebook είχαν φίλους σχολιάζοντας θέσεις σχετικές με το "κοιμάται", "θετικά συναισθήματα," ή "θρησκευτικές λέξεις."
postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology
clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica j.mp/z8snP, scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι
Σελίδες
scholar google
scholar google
- Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
- Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου