postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Κλασικές και Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες


ΚΨΑ052

ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΟΥ

Κλασικές και Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες για την Καταγωγή του νου


Στην παράδοση θα αναπτυχθούν και θα συζητηθούν οι κλασικές ψυχολογικές θεωρίες για την καταγωγή του ανθρώπινου νου (Freud, Dewey, Watson, Gesell, Piaget, Vygotsky, Bowlby, κ.ά.) σε κριτική αντιπαράθεση µε τις σύγχρονες αναπτυξιακές θεωρίες. Παρά την τεράστια προσφορά τους οι κλασικές ψυχολογικές θεωρίες υποτίµησαν συγκεκριµένες ικανότητες του βρεφικού νου. Η τρέχουσα έρευνα ανέτρεψε την υποτίµηση. Η ανατροπή έχει συνέπειες στην επιστήµη και στην καθηµερινή ζωή των βρεφών. Επιπλέον και ανέλπιστα τα βρέφη έλυσαν ορισµένα φιλοσοφικά προβλήµατα. Κατά τη διάρκεια των παραδόσεων θα παρουσιαστεί σύγχρονο ερευνητικό υλικό (σε video) σχετικό µε το περιεχόµενο του µαθήµατος.
Προαπαιτούµενα µαθήµατα: Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ι
Εξέταση: Η εξέταση θα είναι γραπτή – ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξη θεµάτων.
Τίτλοι βιβλίων:
1. Κουγιουµουτζάκης, Γ. (1995) (επ. έκδ.). Αναπτυξιακή Ψυχολογία – Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον.
Ηράκλειο: Πανεπιστηµιακές Εκδόσεις Κρήτης.
2. Salkind, N. S. (1997). Θεωρίες της Ανθρώπινης Ανάπτυξης. Αθήνα:Πατάκης.
3. Στους φοιτητές, επίσης, θα δοθούν Σηµειώσεις -2 άρθρα σε φωτοτυπίες.


Να συλλάβουν και να κατανοήσουν οι φοιτητές τις ομοιότητες και τις διαφορές των κλασσικών και των σύγχρονων ψυχολογικών θεωριών, καθώς και τις διαφορές των κλασικών και των σύγχρονων μεθοδολογιών έρευνας ως προς την κατάσταση του ανθρώπινου εγκεφάλου, νου και ψυχισμού από τον 5ο μήνα της εγκυμοσύνης  μέχρι τον 12ο μήνα μετά τον τοκετό.
Κεντρικές έννοιες-στόχοι: Γένεση, επιγένεση, ανάπτυξη-συνανάπτυξη, αλληλεπίδραση παιδιού-πολιτισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ