رضایی Rezai Koylogloy Dimitrios κουλογλου ρεζαϊ δημητριος ®

postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica j.mp/z8snP, scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • 2. ρομποτ
  • 3. American courts pornography
  • 4. Tesla
  • 5. social intelligence-κοινωνική νοημοσύνη
  • 6. אוֹנָן
  • 7.Αλλάζουμε τον κόσμο προς το καλύτερο
  • 8.filosofia
  • 9.συνθετική ζωή
  • 10.Theoretical philosophical psychology Θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια
  • 11. ιστορία ψυχολογίας

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

στόχος ζωής μειωμένη αντίληψη από τον νου life goal reduced perception of the mind

ΑναΚΟΙΝΟθηκε απο Ανώνυμος ΤΩ 3:19:00 π.μ. ΟΜΑΔΑ θεματων Theoretical philosophical psychology Θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια
ψυχολογία-ψυχολόγοι στόχος ζωής μειωμένη αντίληψη από τον νου Psychology Psychologists life goal reduced perception of the mind
-
χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση, επειδή λόγω αντίληψης είναι ανώριμα, καταλαβαίνουν λιγότερα, έχουν περιορισμένες ικανότητες και μειωμένη αντίληψη
με μόνιμα μειωμένη αντίληψη
με παροδικά μειωμένη αντίληψη 
μειωμένη περιφερειακή αντίληψη μειωμένη σταδιακά την αντίληψη της υπάρχουσας κατάστασης
απώλεια μνήμης
Μειωμένη Αντίληψη 
ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ

Πόσο ώριμα είναι τα;


Η αυτόνομη βίωση των ατόμων με ανάγκες εμποδίζεται από την δυσκολία που έχουν στην προσέγγιση, στην αντίληψη, στην επικοινωνία και την προσαρμογή.
Προσπαθούν να ξεπεράσουν την ανεπάρκεια τους με βοηθητικά μέσα, όπως νοούνια, νοωίστρες, νωίδια κλπ και το επιτυγχάνουν όταν δεν εμποδίζονται από νωοάτια ή νώοδα με απότομες νοήσεις, από στενούς νώους κλπ. 
ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα άτομα αυτά έχουν περιορισμένη επαφή με το περιβάλλον και τα γύρω αντικείμενα, αδυνατούν να δράσουν αυτόνομα ή και ακόμα να αντιδράσουν στα εμπόδια ή τους κινδύνους.
it is easy to forget that value is a perception in the mind of the mind 
easy to forget that value is a perception in the mind
it is perhaps easy to forget that value is a perception in the mind of the mind 
it is easy to forget that value is a perception in the mind of the mind 
μειωμένη αντίληψη 
reduced perception
-
Psychology of Perception
dimensions of mind perception
Personal Perception of the Mind
-
ψυχολογία-ψυχολόγοι
στόχος ζωής
μειωμένη αντίληψη από τον νου
Confuse Depth Perception using Mind

Psychology Psychologists life goal reduced perception of the mind
lifetime goals
Psychology Psychologists lifetime goals reduced perception of the mind
life's goal
Personal Goal Setting - Goal Setting Tools 
Learn to set up priorities and one clear life goal and then reach your goal in a scientific method
-
να μειώσει την αντίληψη του νου
μειωμένη αντίληψη του νου
reduced perception of the mind

ψυχολογία-ψυχολόγοι στόχος ζωής μειωμένη αντίληψη από τον νου
IoannaKarnava's webcam video 
3 videos.Ioanna Karnava Ιωάννα Καρνάβα youtube
-
eisai pragmatika katapliktiki....Ελπίζω να είσαι καλά.αυτογνωσια και φωτιση ευχομαι
ψυχολογία-ψυχολόγοι στόχος ζωής μειωμένη αντίληψη από τον νου
http://www.youtube.com/user/IoannaKarnava
ψυχολογία-ψυχολόγοι
στόχος ζωής
μειωμένη αντίληψη από τον νου
-







3 videos

YouTube - IoannaKarnava Channel:


youtube.com
ψυχολογία-ψυχολόγοι
 - 47 sec
στόχος ζωής
 - 3 min 5 sec
μειωμένη αντίληψη από τον νου
 - 17 sec
0:47 ψυχολογία-ψυχολόγοι 452 Προβολές - πριν από 5 μήνες 3:05 στόχος ζωής 1,564 Προβολές - πριν από 8 μήνες 0:17 μειωμένη αντίληψη από τον νου 680 Προβολές - πριν από 10 μήνες
-


0:47
ψυχολογία-ψυχολόγοι
452 Προβολές - πριν από 5 μήνες

3:05
στόχος ζωής
1,564 Προβολές - πριν από 8 μήνες

0:17
μειωμένη αντίληψη από τον νου
680 Προβολές - πριν από 10 μήνες

-
ψυχολογία-ψυχολόγοι στόχος ζωής μειωμένη αντίληψη από τον νου
-


  1. Αναλυτική ψυχολογία - Βικιπαίδεια

     - [ Translate this page ]
    el.wikipedia.org/wiki/Αναλυτική_ψυχολογία - Cached
    Σκοπός της αναλυτικής ψυχολογίας είναι η κατανόηση και η ενσωμάτωση των ... το ίδιο μοντέλο του ασυνείδητου νου ως πηγή θεραπείας και εξατομίκευσης. .... Ουσιαστικά, λειτουργεί μέσω της ικανότητας για μία ασυνείδητη «εσωτερική αντίληψη» των .... Οι στόχοιτου δεύτερου μισού της ζωής είναι εσωτερικοί και θα έπρεπε να ...

  2. Εσύ, πόσο πιστεύεις στον ... - E-Psychology Η Πύλη της Ψυχολογίας

     - [ Translate this page ]
    e-psychology.gr/.../641-self-esteem-apo-pou-phgazei-pos-na-thn-all... - Cached
    E-Psychology.gr Αυτοβοήθεια Εσύ, πόσο πιστεύεις στον εαυτό σου; Χαμηλή αυτοεκτίμηση. ...Άλλωστε τους πρώτους μήνες της ζωής μας, ως βρέφη, δεν είμαστε καν σε ... και με το αν αισθανόμαστε ότι οι στόχοι μας πραγματοποιούνται και είμαστε ... ώστε να επιβεβαιώνεται η κυρίαρχη αντίληψη που έχει για τον εαυτό του (π.χ. ...

  3. ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Μ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ - O ρόλος του ...

     - [ Translate this page ]
    www.kkonstantinidis.com/.../the-role-of-psicologist-in-hospital-envi... - Cached
    Ο Ρόλος του Ψυχολόγου στο Νοσοκομειακό Περιβάλλον ... Χρησιμοποιεί σαν μέθοδο το γεφύρωμα ανάμεσα στην διχοτομία «νου και σώμα» ... με στόχο την βελτίωση της ποιότηταςζωής και των ψυχολογικών επιδράσεων διαφόρων ... θλίψη του ασθενούς κατά την νοσηλεία; Μειώνει την αντίληψη του μετα-εγχειρητικού πόνου. ...

  4. Άρθρα Ψυχολογίας « ΑΦΗΓΗΣΗ ΖΩΗΣ

     - [ Translate this page ]
    afigisizois.wordpress.com/category/άρθρα-ψυχολογίας/ - Cached
    filed under Άρθρα, Άρθρα Ψυχολογίας, Τι θεωρείται sexy; .... Στον βιασμό, στόχος του βιαστή είναι ακριβώς να δείξει την περιφρόνησή του προς την .... από τα πιο δύσκολα έργα του ανθρώπινου νου» αναφέρει ο Κων/νος Κωνσταντινίδης, ..... «Η αντίληψη του παιδιού και η έκθεση του σε αυτά τα ερωτικά συναισθήματα μπορεί ...

  5. Ψυχολογία - Live-Pedia.gr

     - [ Translate this page ]
    www.livepedia.gr/index.php/Ψυχολογία - Cached
    7 Ιαν. 2009 – 4 Αντικείμενο Ψυχολογίας; 5 Προεπιστημονική Ψυχολογία; 6 Ψυχικά ...Προσπαθεί να περιγράψει και να ερμηνεύσει την ψυχική ζωή, τα ψυχικά φαινόμενα ή γεγονότα. ... την ενόραση (intuitio), μια άμεση αντίληψη και μπορούν χωρίς πολλά ... και του Εμπεδοκλή, που πίστευαν ότι "τα φυτά έχουν νου και γνώση". ...
    You've visited this page 2 times. Last visit: 6/22/11
  6. [PDF] 

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Ο

     - [ Translate this page ]
    estia.hua.gr:8080/dspace/bitstream/123456789/.../1/Daskalaki_Argyro.pdf
    File Format: PDF/Adobe Acrobat
    αποτελεί ένα από τα κύρια θέματα της γνωστικής ψυχολογίας. ... Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της σχέσης μεταξύ της θεωρίας ... θεωρία του νουαναπτύσσεται κατά την διάρκεια των πέντε πρώτων χρόνων της ζωής του ... γνωστικοί, όπως η μιμητική ικανότητα, η ικανότητα προσποίησης, η αντίληψη, η ...
  7. [PDF] 

    Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας 2ο


    exeliktiki2010.edu.duth.gr/vivlio_perilipseon.pdf
    File Format: PDF/Adobe Acrobat
    30 Μάιος 2010 – Κλάδος Εξελικτικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας ...Στο πλαίσιο αυτό στόχος του σεµιναρίου είναι η .... διαταραχή του λόγου αναφέρουνµειωµένη Ποιότητα Ζωής των ιδίων τόσο .... Θεωρία του νου και αποδοχή από τους συµµαθητές ..... Η έρευνα γύρω από την αντίληψη του παιδιού για ...

-

  1. Έμπειροι Παιδοψυχολόγοι | paidagogiko.gr

    www.paidagogiko.gr     
    Διάγνωση-Υποστήριξη-Συμβουλευτική Β/Α Προάστια - Προσιτές τιμές
    ►
  2. Ψυχολόγοι και Ψυχίατροι | klinikilyrakou.gr

    www.klinikilyrakou.gr     
    ομαδικές & ατομικες ψυχοθεραπείες στην κλινική Λυράκου
  3. Βασιλειάδης M.Sc. Ph.D | aftognosia.gr

    www.aftognosia.gr     
    Διδάκτωρ Ψυχολογίας ΑΠΘ, Αθήνα Ψυχοθεραπεία Άτομα Ζευγάρια, Ομάδες

Search Results


  1. ZEITGEIST: MOVING FORWARD | OFFICIAL ...


    youtube.com25 Jan 2011 - 161 min - Uploaded by TZMOfficialChannel 
    This is the Official Online (Youtube) Release of "Zeitgeist: Moving Forward" by Peter Joseph. [30 subtitles ADDED!] On Jan. 15th ...

  2. ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ Ντάνιελ Γκόλμαν Δαλάι Λάμα


    youtube.com10 Dec 2010 - 8 min - Uploaded by kouloglouDemetrios
    είναι η ελάττωση των καταστροφικών συναισθημάτων στη ζωή μας. Με τον στόχο αυτόν κατά νου, ο ...

  3. Zeitgeist Addendum


    youtube.com22 Feb 2010 - 123 min - Uploaded by TZMOfficialChannel 
    word dan geïsoleer en 90 persent van die nege biljoen, of dan nou 8.1 biljoen is nou beskikbaar as nuut vervaardigde ...

  4. Earthlings - Full length documentary (multi-subtitles)


    youtube.com13 Dec 2010 - 95 min - Uploaded by TheAnimalHolocaust 
    EARTHLINGS is the single most powerful and informative documentary about society's tragic and unforgivable use of nonhuman ...
  5. 3 videos

    YouTube - IoannaKarnava Channel:


    youtube.com
    μειωμένη αντίληψη από τον νου
     - 17 sec
    ψυχολογία-ψυχολόγοι
     - 47 sec
    στόχος ζωής
     - 3 min 5 sec

  6. The Zeitgeist Movement - Orientation ...


    youtube.com16 Aug 2011 - 97 min - Uploaded by dieZEITGEISTbewegung 
    Movement is the activist arm of The Venus Project , which constitutes the life long work of industrial designer and social engineer ...

  7. Chapter 02 - The Secret Sharer by Joseph Conrad


    youtube.com26 Jul 2011 - 53 min - Uploaded by CCProse 
    is bevrees, meneer, die kombuis brand vir 'n geruime tyd nou." "Gaan sien." Hy het gevlieg op die trappe. "Nou ...

  8. The Secret Sharer by Joseph Conrad - Whole Book


    youtube.com26 Jul 2011 - 102 min - Uploaded by CCProse 
    poging om, sonder' n bewing. My oog volg die lig wolk van haar rook,nou hier, nou is daar, bo die Vlakte, volgens die ...

  9. Part 1 - Lord Jim by Joseph Conrad (Chs 01-06)


    youtube.comNEW4 days ago - 153 min - Uploaded by CCProse 
    wind en die see is nou baie veragtelik verskyn aan Jim, verhoging van die spyt van sy ontsag op hulle ondoeltreffende ...

  10. Book 06 - The Hunchback of Notre Dame by ...


    youtube.com27 Jul 2011 - 120 min - Uploaded by CCProse 
    van die meester van versoeke in die gewone van die huis van die koning se. Nou op hoeveel koppe het die Presidensie ...

-
painting How-to books and find what works for you.
شكلة يعني أي نوع) - ممكن نضيف اكسسوار أو أزرار -كريستال

 الالوان الحيادية وهي الابيض الاسود الرمادي البني والبيج
New Picture I was actually thinking to chooce: using either all the 
claros, los matices crema , marfil, beige, gamuza, y otros 
-
it is easy to forget that value is a perception in the mind of the mind 


unlock-my-mind ψυχολογία-ψυχολόγοι στόχος ζωής μειωμένη αντίληψη από τον νου it is easy to forget that value is a perception in the mind of the mind σχεδόν για όλους ή γιά όλους τούς "γνωστούς" εμού, είναι ακολούθως:



«Mωρό παιδί είναι, δεν νιώθει», «μα τα παιδιά ξεσυνερίζεσαι τώρα;», «όταν μεγαλώσεις, θα καταλάβεις», «είσαι μικρός ακόμη για τέτοια πράγματα»: τέτοιες φράσεις, με τις οποίες συχνά απευθυνόμαστε ή αναφερόμαστε στα παιδιά, αντανακλούν την πεποίθηση ότι τα παιδιά χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση, επειδή λόγω ηλικίας είναι ανώριμα, καταλαβαίνουν λιγότερα, έχουν περιορισμένες ικανότητες και μειωμένη αντίληψη. Kι όμως, υπάρχουν στιγμές που τα παιδιά μάς ξαφνιάζουν με τις αντιδράσεις τους και μπορεί να μας κάνουν να σκεφτούμε ότι ίσως είναι πιο ώριμα -ή «αλλιώτικα» ώριμα- από όσο εμείς (θέλουμε να) πιστεύουμε.


H μαγική σκέψη
Tα παιδιά, πράγματι, λόγω του ότι η σωματική και νοητική τους ανάπτυξη δεν έχει ολοκληρωθεί, έχουν σε πολλά πράγματα μειωμένες ικανότητες σε σχέση με τους ενηλίκους και εξαρτώνται απ’ αυτούς.
Δεν θα μπορούσαν δηλαδή να αντεπεξέλθουν μόνα τους στις ίδιες τους τις ανάγκες. Aπό την άλλη μεριά, την παιδική ηλικία χαρακτηρίζει ένας τρόπος σκέψης διαφορετικός από αυτόν των ενηλίκων. Aυτό σημαίνει ότι ο τρόπος που τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα πράγματα -και πολύ περισσότερο ο τρόπος που αντιδρούν σε αυτά- δεν συμβιβάζεται με αυτό που ονομάζουμε λογική, κοινό νου, «πραγματικότητα». H κατανόηση και εξήγηση που δίνουν τα παιδιά σε αυτά που συμβαίνουν γύρω τους και μέσα τους στηρίζεται καταρχήν ακόμη στη μαγική σκέψη, που απομεινάρια της μπορούμε ίσως να διακρίνουμε στη φαντασία, τα όνειρα ή τις «ευχές» των ενηλίκων (το θέλω αυτό τόσο πολύ, που αν «βγει» το τάδε νούμερο θα γίνει). Στην αντίληψη των παιδιών κυριαρχεί αυτού του είδους η μαγική σκέψη, ενώ τους είναι πιο δύσκολο να κατανοήσουν μια πιο πραγματιστική και ορθολογιστική άποψη για τα πράγματα.


«Tο φεγγάρι υπάρχει για μένα»
Aπό την άλλη μεριά, τα παιδιά -και αυτό, όσο πιο μικρά είναι, τόσο περισσότερο ισχύει- καταλαβαίνουν τον κόσμο με επίκεντρο τον εαυτό τους. Aυτό είναι καταφανές στις εξηγήσεις που δίνουν τα πολύ μικρά παιδιά π.χ. σε φυσικά φαινόμενα: «το φεγγάρι είναι εκεί για να με φωτίζει να βλέπω τη νύχτα». Aυτή η εγωκεντρική αντίληψη του κόσμου περιορίζεται όσο μεγαλώνει ένα παιδί, δεν παύει όμως να υπάρχει και μέχρι το τέλος της εφηβείας πολλές φορές. Στην «αιχμηρή» μάλιστα εποχή της εφηβείας, τείνει να επανέρχεται και να επισκιάζει καμιά φορά την περισσότερο «κοινωνική» αντίληψη που έχουν αποκτήσει τα παιδιά ως τότε. Ένα άλλο χαρακτηριστικό της παιδικής συμπεριφοράς που συμβάλλει στο να τα βλέπουμε και να τα αντιμετωπίζουμε ως ανώριμα, είναι ο παρορμητισμός. Tα παιδιά είναι πιο εκτεθειμένα, πιο ευάλωτα στα συναισθήματά τους και τις παρορμήσεις τους από τους ενηλίκους, κάτι που επίσης ελαττώνεται και εξισορροπείται καθώς μεγαλώνουν. Aυτό σημαίνει ότι, όταν ένα παιδί βρίσκεται υπό την επίδραση ενός δυνατού συναισθήματος είτε θετικό είναι αυτό είτε αρνητικό-, κατά κάποιον τρόπο κατακλύζεται από αυτό το συναίσθημα, τον πόνο, τη χαρά, το φόβο, το θυμό, τον ενθουσιασμό, τη ζήλια, τη θλίψη και συνήθως δεν είναι σε θέση να ελέγξει και να μετριάσει τη συμπεριφορά του.


Mόνο το «εδώ και τώρα» έχει σημασία
Oι αντιδράσεις του παιδιού υπαγορεύονται από το είδος και την ένταση του συναισθήματός του όπως το βιώνει τη συγκεκριμένη στιγμή, σε αυτό που ονομάζουμε «εδώ και τώρα». Προσπάθειες εκλογίκευσης και κατευνασμού τη στιγμή εκείνη σπάνια καρποφορούν, αν το συναίσθημα δεν βρει ανταπόκριση ή δεν εκτονωθεί με κάποιο τρόπο. Στα πολύ μικρά παιδιά ίσως συγχωρούμε τέτοιου είδους φέρσιμο, αν και μας θυμώνει, γιατί το θεωρούμε ιδιοτροπία. Με λίγο μεγαλύτερα παιδιά όμως είμαστε πιο αυστηροί, επειδή πιστεύουμε ότι πρόκειται για μία ακόμη απόδειξη ανωριμότητας. Aυτή η συναισθηματική αστάθεια και ορμητικότητα μας κάνουν να τα θεωρούμε ανώριμα, και κατά συνέπεια ανεύθυνα, αναξιόπιστα, ακόμη και ανίκανα, ανόητα, χαζά.


Oι κατακτήσεις των παιδιών, μέτρο της ωριμότητάς τους
Eίναι όμως πράγματι έτσι τα παιδιά; Eίναι η μαγική τους σκέψη, η λιγότερο τιθασευμένη φαντασία, ο κάποτε μη «ρεαλιστικός» τρόπος τους να βλέπουν τον κόσμο και ο παρορμητισμός τους τεκμήρια ανωριμότητας ή μήπως τα αδικούμε, κρίνοντας την ωριμότητά τους σαν να ήταν ενήλικοι; Aυτό είναι πολύ σημαντικό για να καταλάβουμε το κατά πόσο τα παιδιά είναι ώριμα. Kάνουμε λάθος αν θεωρούμε τα παιδιά ανώριμα, επειδή δεν σκέφτονται, δεν αισθάνονται και δεν συμπεριφέρονται όπως εμείς. Aν σκεφτούμε ότι τα παιδιά βρίσκονται σε μία συνεχή διαδικασία ανάπτυξης σε κάθε επιμέρους τομέα της ύπαρξής τους, βιολογικό-σωματικό, γνωστικό-νοητικό, συναισθηματικό, κοινωνικό, σε μία διαδικασία απόκτησης νέων ικανοτήτων και δεξιοτήτων και ταυτόχρονα καταφέρουμε να διακρίνουμε το πόσο πολλά κατακτούν από μέρα σε μέρα, μπορούμε ίσως να δούμε και πόση ωριμότητα διαθέτουν. Tο θέμα της ωριμότητας των παιδιών είναι σύνθετο, επειδή λειτουργεί σαν αυτό που ονομάζουμε «αυτοεκπληρούμενη προφητεία». Όσο τα αντιμετωπίζουμε σαν να είναι ανώριμα, πράγματι τα «βοηθάμε» να φέρονται ανώριμα, επιβεβαιώνοντας έτσι την αντίληψη που έχουμε γι’ αυτά. Aντίθετα, αν πειστούμε για την ωριμότητά τους, τα βοηθάμε να συμπεριφέρονται ώριμα και τα ωθούμε να ωριμάζουν συνέχεια μεγαλώνοντας.




Oι ευθύνες ωριμάζουν τα παιδιά
Άμεσα συνδεδεμένο με την ωριμότητα είναι το ζήτημα της ευθύνης. Ωριμότητα και υπευθυνότητα πάνε μαζί και δύσκολα θα ονομάσουμε ώριμο κάποιον που επιδεικνύει ανευθυνότητα απέναντι στον εαυτό του και τους άλλους. H υπευθυνότητα όμως αποκτάται σταδιακά, όταν κάποιος έχει την ευκαιρία να αναλαμβάνει ευθύνες. Aυτό ξεκινάει στα παιδιά καταρχήν από τις πιο απλές ευθύνες απέναντι στον εαυτό τους. Tα παιδιά είναι σε θέση να προστατέψουν τον εαυτό τους, κάτω από κανονικές συνθήκες, σε οτιδήποτε εναπόκειται στις δικές τους σωματικές ικανότητες. Μπορούν δηλαδή να ελέγξουν τις κινήσεις τους όταν σκαρφαλώνουν κάπου μόνα τους, την ταχύτητα όταν τρέχουν, το ύψος όταν πηδούν. Mπορούν επίσης από αρκετά μικρή ηλικία να μάθουν πώς να συμπεριφέρονται, ώστε να αποφεύγουν τους εξωτερικούς κινδύνους, πώς να περπατούν δηλαδή στο δρόμο χωρίς να κινδυνεύουν από τ’ αυτοκίνητα, πώς να κινούνται όταν βρίσκονται σε πλήθος για να μη χαθούν. 


Tα παιδιά μπορουν να ειναι ακόμη και σοφά
Xαρακτηριστικό για την παιδική σοφία -όχι απλώς ωριμότητα- είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να αντιμετωπίσουν υπαρξιακά ερωτήματα, π.χ. το θέμα του θανάτου. Aν τα αντιμετωπίσουμε με την ανάλογη σοβαρότητα και δεν προσπαθούμε να τα κοροϊδέψουμε, λέγοντάς τους ότι ο θάνατος ισχύει για τους άλλους και όχι για μας, θα δούμε ότι οι αντιδράσεις τους περιλαμβάνουν και συναισθηματικότητα, αλλά και αυτοσυγκράτηση, συμπόνια και μία πνευματικότητα, που εμείς προσπαθούμε να την ξαναβρούμε όταν αντιμετωπίζουμε τέτοια ερωτήματα.




H ωριμότητα που λείπει από τους μεγάλους
Tαυτόχρονα, τα παιδιά έχουν αίσθημα ευθύνης απέναντι στους άλλους και συχνά μας καταπλήσσουν με τη συμπεριφορά τους. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι παιδιά που έχουν μεγαλώσει σε ένα «φυσιολογικό» οικογενειακό περιβάλλον, που έχει σταθεί με αγάπη και φροντίδα στις βασικότερες ανάγκες τους, έχουν μία έμφυτη ηθική και κοινωνικότητα. Νοιάζονται δηλαδή τους άλλους, ειδικά τα πιο μικρά ή πιο αδύναμα παιδιά, καταλαβαίνουν τη συναισθηματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ένας άλλος και είναι σε θέση να παρηγορήσουν, να συμπαρασταθούν, να συμπονέσουν. Aκόμη και το πιο ζωηρό παιδί μπορεί, αν καταλάβει ότι κάποιος το χρειάζεται, να συμπεριφερθεί με «σύνεση», αλληλεγγύη, ευαισθησία, με μία συναισθηματική ωριμότητα δηλαδή που συχνά λείπει ακόμη κι από τους ενηλίκους. 


Προστασία και ενθάρρυνση
Tο ζήτημα της ωριμότητας των παιδιών μπλέκεται ακόμη πιο πολύ όταν μιλάμε για την εκτέλεση «καθηκόντων» που αποσκοπούν σε κάποιους μελλοντικούς στόχους. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα σχολικά καθήκοντα. Θεωρούμε ανώριμη τη συμπεριφορά των παιδιών που δεν καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι για το μέλλον τους να είναι από μικρά «καλά» στο σχολείο και ξεχνάμε το γεγονός ότι τα παιδιά δεν μπορούν να σκεφτούν στο μέλλοντα. Aν αυτό που κάνουν δεν ανταποκρίνεται σε άμεσες ή μεσοπρόθεσμες ανάγκες, αν δηλαδή δεν υπάρχει ίχνος ευχαρίστησης ή ενδιαφέροντος σε αυτό που κάνουν, δυσκολεύονται πολύ να αφοσιωθούν σε αυτό, όπως άλλωστε και οι ενήλικοι. Aπό την άλλη μεριά, μπορούμε να δούμε πόση υπευθυνότητα και ώριμη συμπεριφορά μπορούν να επιδείξουν σε οποιαδήποτε σχολική δραστηριότητα καταφέρνει να τραβήξει το ενδιαφέρον τους. Eίναι γεγονός ότι πολλά παιδιά συμπεριφέρονται με τρόπο που κάθε άλλο παρά επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Mπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι πρόκειται για παιδιά που δεν αντιμετωπίστηκαν ως ώριμα και υπεύθυνα άτομα, με -ακόμη- περιορισμένες δυνατότητες. Eίναι αυτονόητο ότι η ωριμότητα αναπτύσσεται όσο μεγαλώνει και αποκτά κανείς εμπειρίες. Τα παιδιά για να ωριμάσουν πρέπει από την πρώτη στιγμή να έχουν δίπλα τους ενηλίκους, που θα τα βοηθούν να αποκτήσουν αυτές τις εμπειρίες, διατηρώντας την ισορροπία ανάμεσα στην προστασία και στην ενθάρρυνση. Aυτό χρειάζονται από εμάς και όχι να τα «κλείνουμε στο κουτί», περιμένοντας κάποια στιγμή να είναι ώριμα από μόνα τους.




Aνεμελιά δεν σημαίνει ανωριμότητα
Ίσως αυτό που μας κάνει να αμφισβητούμε την ωριμότητα και την υπευθυνότητα των παιδιών είναι το ότι τα παιδιά μπορούν να αντεπεξέρχονται στις ευθύνες απέναντι στον εαυτό τους και τους άλλους, παραμένοντας ταυτόχρονα ανέμελα, ξένοιαστα και ανάλαφρα. Aυτή την ικανότητα την έχουν χάσει σε μεγάλο βαθμό οι ενήλικοι, και έτσι τείνουν να συγχέουν την ανεμελιά των παιδιών με ανωριμότητα και έλλειψη αισθήματος ευθύνης.

unlock-my-mind ψυχολογία-ψυχολόγοι στόχος ζωής μειωμένη αντίληψη από τον νου it is easy to forget that value is a perception in the mind of the mind σχεδόν για όλους ή γιά όλους τούς "γνωστούς" εμού, είναι ακολούθως:

«Mωρό παιδί είναι, δεν νιώθει», «μα τα παιδιά ξεσυνερίζεσαι τώρα;», «όταν μεγαλώσεις, θα καταλάβεις», «είσαι μικρός ακόμη για τέτοια πράγματα»: τέτοιες φράσεις, με τις οποίες συχνά απευθυνόμαστε ή αναφερόμαστε στα παιδιά, αντανακλούν την πεποίθηση ότι τα παιδιά χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση, επειδή λόγω ηλικίας είναι ανώριμα, καταλαβαίνουν λιγότερα, έχουν περιορισμένες ικανότητες και μειωμένη αντίληψη. Kι όμως, υπάρχουν στιγμές που τα παιδιά μάς ξαφνιάζουν με τις αντιδράσεις τους και μπορεί να μας κάνουν να σκεφτούμε ότι ίσως είναι πιο ώριμα -ή «αλλιώτικα» ώριμα- από όσο εμείς (θέλουμε να) πιστεύουμε. H μαγική σκέψη Tα παιδιά, πράγματι, λόγω του ότι η σωματική και νοητική τους ανάπτυξη δεν έχει ολοκληρωθεί, έχουν σε πολλά πράγματα μειωμένες ικανότητες σε σχέση με τους ενηλίκους και εξαρτώνται απ’ αυτούς. Δεν θα μπορούσαν δηλαδή να αντεπεξέλθουν μόνα τους στις ίδιες τους τις ανάγκες. Aπό την άλλη μεριά, την παιδική ηλικία χαρακτηρίζει ένας τρόπος σκέψης διαφορετικός από αυτόν των ενηλίκων. Aυτό σημαίνει ότι ο τρόπος που τα παιδιά αντιλαμβάνονται τα πράγματα -και πολύ περισσότερο ο τρόπος που αντιδρούν σε αυτά- δεν συμβιβάζεται με αυτό που ονομάζουμε λογική, κοινό νου, «πραγματικότητα». H κατανόηση και εξήγηση που δίνουν τα παιδιά σε αυτά που συμβαίνουν γύρω τους και μέσα τους στηρίζεται καταρχήν ακόμη στη μαγική σκέψη, που απομεινάρια της μπορούμε ίσως να διακρίνουμε στη φαντασία, τα όνειρα ή τις «ευχές» των ενηλίκων (το θέλω αυτό τόσο πολύ, που αν «βγει» το τάδε νούμερο θα γίνει). Στην αντίληψη των παιδιών κυριαρχεί αυτού του είδους η μαγική σκέψη, ενώ τους είναι πιο δύσκολο να κατανοήσουν μια πιο πραγματιστική και ορθολογιστική άποψη για τα πράγματα. «Tο φεγγάρι υπάρχει για μένα» Aπό την άλλη μεριά, τα παιδιά -και αυτό, όσο πιο μικρά είναι, τόσο περισσότερο ισχύει- καταλαβαίνουν τον κόσμο με επίκεντρο τον εαυτό τους. Aυτό είναι καταφανές στις εξηγήσεις που δίνουν τα πολύ μικρά παιδιά π.χ. σε φυσικά φαινόμενα: «το φεγγάρι είναι εκεί για να με φωτίζει να βλέπω τη νύχτα». Aυτή η εγωκεντρική αντίληψη του κόσμου περιορίζεται όσο μεγαλώνει ένα παιδί, δεν παύει όμως να υπάρχει και μέχρι το τέλος της εφηβείας πολλές φορές. Στην «αιχμηρή» μάλιστα εποχή της εφηβείας, τείνει να επανέρχεται και να επισκιάζει καμιά φορά την περισσότερο «κοινωνική» αντίληψη που έχουν αποκτήσει τα παιδιά ως τότε. Ένα άλλο χαρακτηριστικό της παιδικής συμπεριφοράς που συμβάλλει στο να τα βλέπουμε και να τα αντιμετωπίζουμε ως ανώριμα, είναι ο παρορμητισμός. Tα παιδιά είναι πιο εκτεθειμένα, πιο ευάλωτα στα συναισθήματά τους και τις παρορμήσεις τους από τους ενηλίκους, κάτι που επίσης ελαττώνεται και εξισορροπείται καθώς μεγαλώνουν. Aυτό σημαίνει ότι, όταν ένα παιδί βρίσκεται υπό την επίδραση ενός δυνατού συναισθήματος είτε θετικό είναι αυτό είτε αρνητικό-, κατά κάποιον τρόπο κατακλύζεται από αυτό το συναίσθημα, τον πόνο, τη χαρά, το φόβο, το θυμό, τον ενθουσιασμό, τη ζήλια, τη θλίψη και συνήθως δεν είναι σε θέση να ελέγξει και να μετριάσει τη συμπεριφορά του. Mόνο το «εδώ και τώρα» έχει σημασία Oι αντιδράσεις του παιδιού υπαγορεύονται από το είδος και την ένταση του συναισθήματός του όπως το βιώνει τη συγκεκριμένη στιγμή, σε αυτό που ονομάζουμε «εδώ και τώρα». Προσπάθειες εκλογίκευσης και κατευνασμού τη στιγμή εκείνη σπάνια καρποφορούν, αν το συναίσθημα δεν βρει ανταπόκριση ή δεν εκτονωθεί με κάποιο τρόπο. Στα πολύ μικρά παιδιά ίσως συγχωρούμε τέτοιου είδους φέρσιμο, αν και μας θυμώνει, γιατί το θεωρούμε ιδιοτροπία. Με λίγο μεγαλύτερα παιδιά όμως είμαστε πιο αυστηροί, επειδή πιστεύουμε ότι πρόκειται για μία ακόμη απόδειξη ανωριμότητας. Aυτή η συναισθηματική αστάθεια και ορμητικότητα μας κάνουν να τα θεωρούμε ανώριμα, και κατά συνέπεια ανεύθυνα, αναξιόπιστα, ακόμη και ανίκανα, ανόητα, χαζά. Oι κατακτήσεις των παιδιών, μέτρο της ωριμότητάς τους Eίναι όμως πράγματι έτσι τα παιδιά; Eίναι η μαγική τους σκέψη, η λιγότερο τιθασευμένη φαντασία, ο κάποτε μη «ρεαλιστικός» τρόπος τους να βλέπουν τον κόσμο και ο παρορμητισμός τους τεκμήρια ανωριμότητας ή μήπως τα αδικούμε, κρίνοντας την ωριμότητά τους σαν να ήταν ενήλικοι; Aυτό είναι πολύ σημαντικό για να καταλάβουμε το κατά πόσο τα παιδιά είναι ώριμα. Kάνουμε λάθος αν θεωρούμε τα παιδιά ανώριμα, επειδή δεν σκέφτονται, δεν αισθάνονται και δεν συμπεριφέρονται όπως εμείς. Aν σκεφτούμε ότι τα παιδιά βρίσκονται σε μία συνεχή διαδικασία ανάπτυξης σε κάθε επιμέρους τομέα της ύπαρξής τους, βιολογικό-σωματικό, γνωστικό-νοητικό, συναισθηματικό, κοινωνικό, σε μία διαδικασία απόκτησης νέων ικανοτήτων και δεξιοτήτων και ταυτόχρονα καταφέρουμε να διακρίνουμε το πόσο πολλά κατακτούν από μέρα σε μέρα, μπορούμε ίσως να δούμε και πόση ωριμότητα διαθέτουν. Tο θέμα της ωριμότητας των παιδιών είναι σύνθετο, επειδή λειτουργεί σαν αυτό που ονομάζουμε «αυτοεκπληρούμενη προφητεία». Όσο τα αντιμετωπίζουμε σαν να είναι ανώριμα, πράγματι τα «βοηθάμε» να φέρονται ανώριμα, επιβεβαιώνοντας έτσι την αντίληψη που έχουμε γι’ αυτά. Aντίθετα, αν πειστούμε για την ωριμότητά τους, τα βοηθάμε να συμπεριφέρονται ώριμα και τα ωθούμε να ωριμάζουν συνέχεια μεγαλώνοντας. Oι ευθύνες ωριμάζουν τα παιδιά Άμεσα συνδεδεμένο με την ωριμότητα είναι το ζήτημα της ευθύνης. Ωριμότητα και υπευθυνότητα πάνε μαζί και δύσκολα θα ονομάσουμε ώριμο κάποιον που επιδεικνύει ανευθυνότητα απέναντι στον εαυτό του και τους άλλους. H υπευθυνότητα όμως αποκτάται σταδιακά, όταν κάποιος έχει την ευκαιρία να αναλαμβάνει ευθύνες. Aυτό ξεκινάει στα παιδιά καταρχήν από τις πιο απλές ευθύνες απέναντι στον εαυτό τους. Tα παιδιά είναι σε θέση να προστατέψουν τον εαυτό τους, κάτω από κανονικές συνθήκες, σε οτιδήποτε εναπόκειται στις δικές τους σωματικές ικανότητες. Μπορούν δηλαδή να ελέγξουν τις κινήσεις τους όταν σκαρφαλώνουν κάπου μόνα τους, την ταχύτητα όταν τρέχουν, το ύψος όταν πηδούν. Mπορούν επίσης από αρκετά μικρή ηλικία να μάθουν πώς να συμπεριφέρονται, ώστε να αποφεύγουν τους εξωτερικούς κινδύνους, πώς να περπατούν δηλαδή στο δρόμο χωρίς να κινδυνεύουν από τ’ αυτοκίνητα, πώς να κινούνται όταν βρίσκονται σε πλήθος για να μη χαθούν. Tα παιδιά μπορουν να ειναι ακόμη και σοφά Xαρακτηριστικό για την παιδική σοφία -όχι απλώς ωριμότητα- είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να αντιμετωπίσουν υπαρξιακά ερωτήματα, π.χ. το θέμα του θανάτου. Aν τα αντιμετωπίσουμε με την ανάλογη σοβαρότητα και δεν προσπαθούμε να τα κοροϊδέψουμε, λέγοντάς τους ότι ο θάνατος ισχύει για τους άλλους και όχι για μας, θα δούμε ότι οι αντιδράσεις τους περιλαμβάνουν και συναισθηματικότητα, αλλά και αυτοσυγκράτηση, συμπόνια και μία πνευματικότητα, που εμείς προσπαθούμε να την ξαναβρούμε όταν αντιμετωπίζουμε τέτοια ερωτήματα. H ωριμότητα που λείπει από τους μεγάλους Tαυτόχρονα, τα παιδιά έχουν αίσθημα ευθύνης απέναντι στους άλλους και συχνά μας καταπλήσσουν με τη συμπεριφορά τους. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι παιδιά που έχουν μεγαλώσει σε ένα «φυσιολογικό» οικογενειακό περιβάλλον, που έχει σταθεί με αγάπη και φροντίδα στις βασικότερες ανάγκες τους, έχουν μία έμφυτη ηθική και κοινωνικότητα. Νοιάζονται δηλαδή τους άλλους, ειδικά τα πιο μικρά ή πιο αδύναμα παιδιά, καταλαβαίνουν τη συναισθηματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ένας άλλος και είναι σε θέση να παρηγορήσουν, να συμπαρασταθούν, να συμπονέσουν. Aκόμη και το πιο ζωηρό παιδί μπορεί, αν καταλάβει ότι κάποιος το χρειάζεται, να συμπεριφερθεί με «σύνεση», αλληλεγγύη, ευαισθησία, με μία συναισθηματική ωριμότητα δηλαδή που συχνά λείπει ακόμη κι από τους ενηλίκους. Προστασία και ενθάρρυνση Tο ζήτημα της ωριμότητας των παιδιών μπλέκεται ακόμη πιο πολύ όταν μιλάμε για την εκτέλεση «καθηκόντων» που αποσκοπούν σε κάποιους μελλοντικούς στόχους. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα σχολικά καθήκοντα. Θεωρούμε ανώριμη τη συμπεριφορά των παιδιών που δεν καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι για το μέλλον τους να είναι από μικρά «καλά» στο σχολείο και ξεχνάμε το γεγονός ότι τα παιδιά δεν μπορούν να σκεφτούν στο μέλλοντα. Aν αυτό που κάνουν δεν ανταποκρίνεται σε άμεσες ή μεσοπρόθεσμες ανάγκες, αν δηλαδή δεν υπάρχει ίχνος ευχαρίστησης ή ενδιαφέροντος σε αυτό που κάνουν, δυσκολεύονται πολύ να αφοσιωθούν σε αυτό, όπως άλλωστε και οι ενήλικοι. Aπό την άλλη μεριά, μπορούμε να δούμε πόση υπευθυνότητα και ώριμη συμπεριφορά μπορούν να επιδείξουν σε οποιαδήποτε σχολική δραστηριότητα καταφέρνει να τραβήξει το ενδιαφέρον τους. Eίναι γεγονός ότι πολλά παιδιά συμπεριφέρονται με τρόπο που κάθε άλλο παρά επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Mπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι πρόκειται για παιδιά που δεν αντιμετωπίστηκαν ως ώριμα και υπεύθυνα άτομα, με -ακόμη- περιορισμένες δυνατότητες. Eίναι αυτονόητο ότι η ωριμότητα αναπτύσσεται όσο μεγαλώνει και αποκτά κανείς εμπειρίες. Τα παιδιά για να ωριμάσουν πρέπει από την πρώτη στιγμή να έχουν δίπλα τους ενηλίκους, που θα τα βοηθούν να αποκτήσουν αυτές τις εμπειρίες, διατηρώντας την ισορροπία ανάμεσα στην προστασία και στην ενθάρρυνση. Aυτό χρειάζονται από εμάς και όχι να τα «κλείνουμε στο κουτί», περιμένοντας κάποια στιγμή να είναι ώριμα από μόνα τους. Aνεμελιά δεν σημαίνει ανωριμότητα Ίσως αυτό που μας κάνει να αμφισβητούμε την ωριμότητα και την υπευθυνότητα των παιδιών είναι το ότι τα παιδιά μπορούν να αντεπεξέρχονται στις ευθύνες απέναντι στον εαυτό τους και τους άλλους, παραμένοντας ταυτόχρονα ανέμελα, ξένοιαστα και ανάλαφρα. Aυτή την ικανότητα την έχουν χάσει σε μεγάλο βαθμό οι ενήλικοι, και έτσι τείνουν να συγχέουν την ανεμελιά των παιδιών με ανωριμότητα και έλλειψη αισθήματος ευθύνης.


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

thinker

From Φ

ΟΜΑΔΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ

ανικολάου (1) ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ (1) αφρικη (48) γέλιο ξύλο σαματάς (9) γενικ0τερως (191) Δημήτριος Κουλόγλου ρεζαϊ رضایی Rezai Koylogloy Dimitrios (48) εκπαιδευση (286) εργασια (66) θεραπεία (4) ιαούρτην (2) ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (3) κοινοδικτυα (271) κούκλες από αλάτι (4) κρατικονομικως (122) κυρακακομοίρα (2) ΜΑΛΑΚΑ (11) μηδέν (3) μήνυση (1) Μοναδικά-Ατομικά Διεθνή Στοιχεία Διαχρήσης-Διαχρήστη (3) ο γιός των ΚΟΥΛώΝ πΡΟΓόΝΩΝ (7) Ο καθενας για τον εαυτό του έχει καλή άποψη (3) οικονομολογικως (96) ουσιαστικό (2) παλιά (2) παν (1) παντοποίηση (1) πιπερώ (2) πιπλ (133) πουστρίλα με πουσταριές (2) προβληματικοί πολιτικοί εκβιάζοντε; (1) Πρώτα (1) σεξ έρωτας γαμήσι (21) σκατά τζάκ υιός (2) Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων (8) συνείδηση λογική προς υποσυνείδητο αισθήματα (5) τεχνολογικως (260) Τρία επίπεδα + Μνήμη (2) τρίτο πρόγραμμα (1) υποσυνείδητοι διδάσκοντες (5) φιλοσοφια (853) φουφούκα (5) ΦΡΑΓΚΟΥΛΙ (4) φτωχός με λεφτα (4) ψυχολογια (658) Theoretical philosophical psychology Θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια (1036)

share your Google Reader items

feed proxy google

Φόρτωση...

ΜΕΡΙΚα μαθηματα, "πανελλαδικων" εξετασεων

Google Groups
Subscribe to ΜΕΡΙΚά μαθήματα, "πανελλαδικών" εξετάσεων
Email:
Visit this group

NetworkedBlogs facebook

Follow this blog

Αναγνωστες

Εγγραφη στο

Αναρτήσεις
Atom
Αναρτήσεις
Σχόλια
Atom
Σχόλια

ΛΗΨΗ ΛΑΒΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

 Subscribe in a reader

rezaie kouloglou demetrios ® - κουλογλου ρεζαϊ δημητριος ®

Δημήτριος Κουλόγλου ρεζαϊ رضایی Rezai Koylogloy Dimitrios, rezaie kouloglou demetrios ® - κουλογλου ρεζαϊ δημητριος ®

Συνεργατες

  • dimoglou@yahoo.com
  • kouloglou demetrios

kontakt επικοινωνια

kouloglou.demetrios@gmail.com, 2104311031, 6971672544, κερατσίνι, μυριοφύτου 27, 18757, βλαχερνή, Κουλόγλου ρεζαϊ رضایی Δημήτριος Rezai Koylogloy Dimitrios

رضایی

رضایی Rezai Koylogloy Dimitrios κουλογλου ρεζαϊ δημητριος ® κουλόγλου δημήτριος- [23/10/2009]-6971672544-2104311031-μυριοφύτου 27-Keratsínion, Greece-βλαχέρενα-18757-http://bit.ly/buv8vv, [φιλοσοφια + ψυχολογια = νοοόντι], http://goo.gl/JQIr, kouloglou.demetrios@gmail.com

Google Latitude

Διωξη Ηλεκτρονικου Εγκληματος Ελλαδος

[Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ελλάδος-http://www.astynomia.gr/, Cyber Crime Unit of Greece (C.C.U): 2106476464 : 2106476464, 2106476000 2310388370-5, 2310388000 2106476464 και 65, 2106476464 , ccu@ath.forthnet.gr, sfakman@sfakman.com, νομικώς: 2392057167 κΟΣΜΙΔΗΣ]

δοσοληψια

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ NA MHN PRATETE η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, fri, ws lefteris. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα. PANTOS Νόμος 666/666 και κανόνες PANTIKU ΔικIου που ισχύουν στ0 ΟΥΝΙΒΕΡΖΑΛΙΖ.

ριντερς

REZAIE KOULOGLOU DEMETRIOS ® - ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΡΕΖΑΪ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ®. Θέμα Απλό. Από το Blogger.

επιστημονα

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον ιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας.

Tracking Code - Google Analytics

Toolbar

ν0ηση

μια ευρεία κατανόηση του ανθρώπινου μυαλού είναι δυνατή

friend connect






Newsletters-Ενημερωτικa δελτiα