postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Αρετή και καλο στην ψυχολογία

Τοποθέτηση Αρετή και το ανθρώπινο Good στην Ψυχολογία.
Τοποθέτηση Αρετή και το ανθρώπινο καλή στην ψυχολογία

Αρετή και καλο στην ψυχολογία

καλο στην ψυχολογία
Αρετή στην ψυχολογία
-
ύμνο στην Αρετή
-

  1. Από εγκράτεια στην αρετή: 
  2. Αποκατάσταση καλοσύνη, την ενότητα χαρακτήρα, και οι τύποι χαρακτήρων για τη θετική ψυχολογία,  Συμφιλίωση με τους Κανόνες Πλαίσιο, με βάση την ψυχολογία, την φιλοσοφία και την ανθρωπολογία, 
  3. έχουμε αναπτύξει μια, Participational πρακτορείο. 
  4. Αιτιολογική αναφορά. 
  5. Επανεξέταση  Γενικής Ψυχολογίας, 
  6. Η αναζήτηση αλήθειας και υπηρεσία στην θεωρητική και φιλοσοφική ψυχολογία.

-
erwtas‑ethismos Ο έρωτας είναι εθισμός.
Αρετή και καλο στην ψυχολογία

-
Η Google Scholar Alert είναι έφερε σε σας από την Google.
Υπότροφος Alert:
[allintitle: "φιλοσοφική ψυχολογία"]?
Άρθρα εκτός από τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας
Εφημερίδα θεωρητική και φιλοσοφική
Fowers BJ Ψυχολογία
Fowers CITATION,
BJ (2011, Οκτώβριος 10).
Τοποθέτηση Αρετή και το ανθρώπινο Good στην Ψυχολογία. 
Εφημερίδα της θεωρητική και φιλοσοφική ψυχολογία.
Διαδικτυακή έκδοση.
doi: 10.1037/a0025819 ...
Τοποθέτηση Αρετή και το ανθρώπινο καλή στην ψυχολογία 
Αυτή η Google Scholar Alert είναι έφερε σε σας από την Google.

Scholar Alert: [ allintitle: "philosophical psychology" ]; Articles excluding patents

Journal of Theoretical and Philosophical Psychology

BJ Fowers
CITATION Fowers, BJ (2011, October 10). Placing Virtue and the Human Good in
Psychology. Journal of Theoretical and Philosophical Psychology. Advance online
publication. doi: 10.1037/a0025819 ... Placing Virtue and the Human Good in Psychology



This Google Scholar Alert is brought to you by Google.
Scholar Alert: [ allintitle: "philosophical psychology" ]; Articles excluding patents Journal of Theoretical and Philosophical Psychology BJ Fowers CITATION Fowers, BJ (2011, October 10). Placing Virtue and the Human Good in Psychology. Journal of Theoretical and Philosophical Psychology. Advance online publication. doi: 10.1037/a0025819 ... Placing Virtue and the Human Good in Psychology This Google Scholar Alert is brought to you by Google.
-

  1. Thinking through Positive Psychology — Theory Psychology

    tap.sagepub.com/content/18/5/555.refs
    FowersB.J. (2008). From continence to virtue: Recovering goodness, character unity, and character types for positive psychology . Theory & Psychology , 18 ...
  2. Reconciling Rules with Context - Theory & Psychology - SAGE

    tap.sagepub.com/content/16/6/803.refs
    By drawing on psychology, philosophy and anthropology, we developed an ...
  3. Participational agency.

    psycnet.apa.org/journals/gpr/15/3/277
    by SC Yanchar - 2011
    alerts user that their session is about to expire - display, print, save, export, ...Citation. Database: PsycARTICLES. [ Journal Article ]. Participational agency. ...Review of General Psychology, Vol 15(3), Sep 2011, 277-287. doi: 10.1037/a0024872.... The search for truth and agency in theoretical and philosophical psychology...
    -
    Η σκέψη μέσω Θετική Ψυχολογία - Ψυχολογία Θεωρία
    tap.sagepub.com/content/18/5/555.refsFowers, BJ (2008). Από εγκράτεια στην αρετή: Αποκατάσταση καλοσύνη, την ενότητα χαρακτήρα, και οι τύποι χαρακτήρων για τη θετική ψυχολογία.Θεωρία & Ψυχολογίας, 18 ...
    Συμφιλίωση με τους Κανόνες Πλαίσιο - Θεωρία & Ψυχολογίας -SAGE
    tap.sagepub.com/content/16/6/803.refsBy με βάση τηνψυχολογία, τη φιλοσοφία και την ανθρωπολογία, έχουμε αναπτύξει μια ...
    Δείτε περισσότερα αποτελέσματα από sagepub.com
    Participational πρακτορείο.
    psycnet.apa.org/journals/gpr/15/3/277by SC Yanchar - 2011
    προειδοποιεί το χρήστη ότι η συνεδρία τους πρόκειται να λήξει -εμφάνιση, εκτύπωση, αποθήκευση, εξαγωγή, ... Αιτιολογική αναφορά. Βάση Δεδομένων: PsycARTICLES. [Εφημερίδαάρθρο]. Participational πρακτορείο. ... Επανεξέταση της ΓενικήςΨυχολογίας, Τόμος 15 (3), Σεπ 2011, 277-287. doi:10.1037/a0024872 .... Η αναζήτηση της αλήθειας και την υπηρεσία στην θεωρητική και φιλοσοφική ψυχολογία. ...

    -
    Για να κατανοηθεί πως αντιλαμβάνεται ο Αριστοτέλης την ηθική του φιλοσοφία θα πρέπει να εξετάσουμε τις ηθικές αρετές
    -
    Information No results found for "Αρετή στην ψυχολογία".
    -
    Τα καλλυντικά κάνουν καλό στην ψυχολογία των γυναικών.
    -


    -
Το τάι-τσι κάνει καλό στην ψυχολογία | Aποκτήστε ένα χόμπι, κάνει καλό στην ψυχολογία
Μπατίστα 
-
είχε γράψει τον ύμνο στην Αρετή και το επίγραμμα στον ανδριάντα του Ερμία 
-
Το ιερατείο, με εκπρόσωπό του τον ιεροφάντη της Ελευσίνιας ΔήμητραςΕυρυμέδοντα, και η σχολή του Ισοκράτη, με το Δημόφιλο, κατηγόρησαν τον Αριστοτέλη για ασέβεια ("γραφή ασεβείας"), επειδή είχε ιδρύσει βωμό στον Ερμία, είχε γράψει τον ύμνο στην Αρετή και το επίγραμμα στον ανδριάντα του Ερμία, στους Δελφούς. 
-


Ύμνος Αριστοτέλους στην Αρετή IMGP4673.AVI

youtube.com15 Feb 2011 - 1 min - Uploaded by omirikos
Ύμνος Αριστοτέλους στην Αρετή

-

Ύμνος Αριστοτέλους στην Αρετή IMGP4673.AVI

Ύμνος Αριστοτέλους στην Αρετή
-
erwtas‑ethismos Ο έρωτας είναι εθισμός.
Αρετή και καλο στην ψυχολογία

-

-
Ύμνος Αριστοτέλους στην Αρετή IMGP4673.AVI
-
ενδιαφέρει να μάθουμε τι είναι αρετή, + πως θα γίνουμε ενάρετοι
Αρετή ηθική αξία ποιότητα εκλογή λογή λογική
Ύμνος στην Αρετή
Κριτήριο αποτελεί ο ενάρετος άνθρωπος που οι συγκεκριμένες του πράξεις επιβεβαιώνουν αυτόν το χαρακτηρισμό. Η ηθική αρετή και το ήθος πρέπει να στηρίζονται στη γνώση και τη θεωρία και στην πράξη και στο ανθρώπινο αγαθό, στο πρακτό αγαθό.
η αρετή είναι γνώση και επομένως είναι διδακτή.
Η αρετή πρέπει να γίνει συνήθεια. Συνήθεια γίνεται με την άσκηση. Με την άσκηση και την επανάληψη και με βάση την ελεύθερη βούληση του, την προαίρεση ο άνθρωπος μπορεί να θεωρηθεί ενάρετος.
Ενάρετος είναι αυτός που εκτελεί πράξεις αγαθές και αυτός που ξαναθυμάται την ιδέα του αγαθού μέσω της διαδικασίας της γνώσης-ανάμνησης.

πρακτικό οδηγό με τη συνδρομή του οποίου θα μπορέσω να οδηγηθώ στην αρετή και συνάμα στην ευδαιμονία
η αρετή είναι έξη συμπεριλαμβάνοντας μέσα σε αυτήν το περιεχόμενο της πράξης και της συνήθειας
Η αρετή ικανοποιεί την τάση του ανθρώπου να οδηγηθεί στη ευδαιμονία του.
Για να λειτουργεί ορθά μια πολιτεία χωρίς προβλήματα είναι απαραίτητος ο ενάρετος βίος και από την πλευρά των αρχόντων και από την πλευρά των αρχομένων. Με αυτόν τον τρόπο συνδέεται η ηθική με την πολιτική.

συνδέοντας την αρετή με την ιδέα του αγαθού έχει το περιεχόμενο της αρετής θεωρητική βάση. Ενάρετες είναι οι πράξεις που μετέχουν της ιδέας του αγαθού.

Αναφέρεται στην υπερφυσική προέλευση της αρετής. Δίνει μεταφυσικό περιεχόμενο στην έννοια της αρετής ως μεσότητας. Δεν αποτελεί ανθρώπινη αξία αλλά έχει θεϊκή προέλευση.
Κριτήριο για να χαρακτηριστεί μια πράξη ενάρετη είναι η ιδέα του αγαθού. Η ψυχή αποτελείται από τρία μέρη που αντιστοιχούν στις αντίστοιχες δυνάμεις.(λογιστικό, θυμοειδές, επιθυμητικό). Εξαιτίας της μετάβασης με την ενσωμάτωση της ψυχής στο σώμα, από τον κόσμο των νοητών στον κόσμο των αισθητών η ψυχή οδηγείται στη σύγκρουση των δυνάμεων της. Η γνώση του καλού θα οδηγήσει τον άνθρωπο στην αρετή και θα τον κάνει να νικήσει το κακό που υπάρχει γύρω του.
Για να διδαχθεί η αρετή ακολουθείται η διαδικασία της ανάμνησης. Η ανάμνηση δείχνει ότι η ψυχή γνώριζε την ιδέα του αγαθού. Με την κατάλληλη παιδεία το λογιστικό μέρος της ψυχής ξαναθυμάται την ιδέα της αρετής, περιορίζει τη δράση του επιθυμητικού και του θυμοειδούς σε τέτοιο σημείο, ώστε να εξασφαλίζεται η ισορροπία δυνάμεων. Η ψυχή οδηγούμενη στη γνώση του αγαθού εξασφαλίζει την αρμονία. Όταν η δικαιοσύνη και οι άλλες αρετές συμπληρωθούν από την ιδέα του αγαθού θα γίνουν χρήσιμες και ωφέλιμες. Με αυτόν τον τρόπο ο άνθρωπος φτάνει στην ευδαιμονία του.
ο Αριστοτέλης δίνει στην έννοια της αρετής ανθρώπινο και πρακτικό χαρακτήρα
Αρετή είναι η συχνότερη ψυχική διάθεση για να κάνω το καλό και να αποφεύγω το κακό.
άσκηση της ψυχής προς το καλό
συσχέτιση της ηθικής και της πολιτικής θεωρίας όσον αφορά την έννοια της αρετής
Η έννοια της αρετής ως κεντρικός πυρήνας της πολιτικής και ηθικής φιλοσοφίας
ηθικές αρετές αποτελούν την αξία-ποιότητα-σημαντικότητα-σπουδαιότητα του ανθρώπου
Έστιν άρα η αρετή έξις προαιρετική εν μεσότητι ουσα τη προς ημας ,ωρισμένη λόγω και ω αν ο φρόνιμος ορίσειεν
Η ηθική αρετή είναι, μια έξη της ψυχής σχετική με την εκλογή, βρισκόμενη στο μέσο και προσδιορίζεται από το λόγο και τον τρόπο που ο φρόνιμος θα μπορούσε να ορίσει.
«έξη» δηλώνει τη συνήθεια, την άσκηση της ψυχής προς το καλό
Ο άνθρωπος θα μπορέσει να θεωρηθεί ενάρετος μέσα από την πράξη που μαρτυρεί την ηθικότητα του.
Ο άνθρωπος έχει τη δυνατότητα μέσα του να δεχτεί τις αρετές, αλλά τελειοποιείται με τον εθισμό. Έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του με βάση κάποιες ηθικές αρχές, να βελτιώσει τον χαρακτήρα του με τη συνήθεια και να οδηγηθεί στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας του.
H ηθική συμπεριφορά αποτελεί τη μόνιμη διάθεση του ανθρώπου βασισμένη στην έξη, τη σταθερή δηλαδή στάση της ψυχής απέναντι στα πάθη και στους εξωγενείς παράγοντες.
σημασία της διανοητικής αρετής φρόνησης στη διαμόρφωση του ήθους του ανθρώπου
Η αρετή είναι το μέσο ανάμεσα στην υπερβολή και στην έλλειψη.
Η ηθική αρετή έχει από τη φύση της τη μεσότητα κι αυτό είναι που την κάνει να τείνει προς την τελειότητα και να αποτελεί κάτι το εξαιρετικό, το αξιοπρόσεκτο που ξεχωρίζει από όλες τις άλλες αρετές.
στηρίζεται στην έννοια της αρετής ως έξης συνδέεται άμεσα με την πολιτική φιλοσοφία
Ο άνθρωπος δεν επιλέγει να είναι ενάρετος για χάρη του εαυτού του μόνο αλλά και για το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο είναι και ο ίδιος υποχρεωμένος να ζει.
Με την απόκτηση της αρετής διαμορφώνεται ο ηθικός χαρακτήρας του πολίτη που ενεργώντας με ένα συγκεκριμένο τρόπο δραστηριοποιείται στο περιβάλλον της πολιτείας. Μέσω της αρετής η ηθική συνδέεται με την πολιτική . Η αρετή είναι το μέσο για την ευδαιμονία του ανθρώπου που είναι σκοπός και κάθε ορθής πολιτείας και της πολιτικής. Η ηθική τελείωση του ανθρώπου(ευ ζην) είναι δυνατόν να επιτευχθεί στο εσωτερικό της πολιτικής κοινότητας.
Για να μπορέσει να συγκροτηθεί πολιτικά μια κοινωνία, θα πρέπει να στηρίζει τις βάσεις της στον ενάρετο βίο τόσο των πολιτών όσο και των ηγετών. Η ηθική αρετή πρέπει να είναι απαραίτητο γνώρισμα ενός άρχοντα. Θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στα καθήκοντα του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αν είναι ενάρετος και ενεργεί ακολουθώντας κάποιους ηθικούς κανόνες.
Αλλά και οι πολίτες θα πρέπει να είναι ενάρετοι. Γι ΄αυτόν τον λόγο η πολιτεία θα πρέπει να φροντίζει για την αρετή όλων των πολιτών και να θέτει ηθικούς στόχους γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν να οδηγηθούν στην ευδαιμονία. Για να λειτουργεί ένα πολίτευμα με ορθό τρόπο, θα πρέπει οι πολίτες να είναι ενάρετοι, κάτι που θα επιτευχθεί με την ηθική διαπαιδαγώγηση.
Οι νομοθέτες οφείλουν να κάνουν τους πολίτες καλούς με τον εθισμό. Το πολίτευμα θα επιτύχει, αν πραγματοποιηθεί αυτός ο στόχος. Διαφορές ανάμεσα στην πλατωνική και αριστοτελική θεωρία περί αρετής.
-

-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ