postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ενδιαφέρον για την ηθική αρετή και την καλή ζωή (eudaimonia) στην ψυχολογία

oi ψυχολογoi ine απομακρύνθηκav από τηv i8iki-αρετή-καλό, parodigwz-merikwz..

  1. Αρετή και καλό στην ψυχολογία
  2. psychology turned away from the topic of virtue
  3. η ψυχολογία απομακρύνθηκε από το θέμα της αρετής


eudaimonia ως πρωταρχικό ανθρώπινο καλό που αποτελείται από τη συμμετοχή σε χαρακτηριστικά του ανθρώπου αγαθών (π.χ., τη γνώση, που ανήκουν) μέσω ενάρετο δραστηριότητα

Ιστορικά, η ψυχολογία απομακρύνθηκε από το θέμα της αρετής σε συνδυασμό με το δημοφιλές πολιτιστικό ενδιαφέρον υπέρ της προσωπικότητας και όχι χαρακτήρα.
-
ενδιαφέρον για την ηθική αρετή και την καλή ζωή (eudaimonia) στην ψυχολογία
-
oi ψυχολογoi ine απομακρύνθηκav από τηv i8iki-αρετή-καλό, parodigwz-merikwz..
     
-

  1. Τοποθέτηση αρετή και το ανθρώπινο καλό στην ψυχολογία.
  2. ενδιαφέρον για την ηθική αρετή και την καλή ζωή (eudaimonia) στην ψυχολογία
  3. Με Fowers, Blaine Ι.
  4. Εφημερίδα της θεωρητική και φιλοσοφική ψυχολογία,
  5. 10 Οκτ 2011,
  6. δεν έχει προσδιοριστεί Σελιδοποίησης.
  7. αφηρημένο
  8. Αυτό το άρθρο contextualizes και κριτικές για την πρόσφατη αύξηση στο ενδιαφέρον για την ηθική αρετή και την καλή ζωή (eudaimonia) στην ψυχολογία.
  9. Θεωρητικά, τα συμφέροντα των ψυχολόγων στην αρετή και eudaimonia έχουν ακολουθήσει την φιλοσοφική αναβίωση αυτών των θεμάτων, αλλά αυτό το έργο έχει υποβληθεί σε επίμονη, μεταμφιεσμένοι δεσμεύσεις για τις ιδεολογίες του ατομικισμού και εργαλειακότητα.
  10. Επιπλέον, η τάση ψυχολόγων να διαχωρίσει τα θέματα της αρετής και eudaimonia περιγράφεται και critiqued ως θεωρητικά εσφαλμένη, κυρίως επειδή ο Αριστοτέλης, ο δημιουργός αυτών των εννοιών, τις θεώρησε ως αμοιβαία συνεπάγεται το ένα το άλλο.
  11. Ιστορικά, η ψυχολογία απομακρύνθηκε από το θέμα της αρετής σε συνδυασμό με το δημοφιλές πολιτιστικό ενδιαφέρον υπέρ της προσωπικότητας και όχι χαρακτήρα.
  12. Το άρθρο καταλήγει με μια σύντομη επισκόπηση του λογαριασμού του Αριστοτέλη για eudaimonia ως πρωταρχικό ανθρώπινο καλό που αποτελείται από τη συμμετοχή σε χαρακτηριστικά του ανθρώπου αγαθών (π.χ., τη γνώση, που ανήκουν) μέσω ενάρετο δραστηριότητα
  13. (PsycINFO αρχείο βάσεων δεδομένων (γ) 2011 APA, all rights reserved)
  14. © 2011 American Psychological Association Με τη χρήση αυτού του προϊόντος, συμφωνείτε με τους όρους που καθορίζονται στην κατάλληλη δήλωση Χρήσης.

-
Τοποθέτηση αρετή και το ανθρώπινο καλό στην ψυχολογία.
Με Fowers, Blaine Ι.
Εφημερίδα της θεωρητική και φιλοσοφική ψυχολογία, 10 Οκτ 2011, δεν έχει προσδιοριστεί Σελιδοποίησης.
αφηρημένο
Αυτό το άρθρο contextualizes και κριτικές για την πρόσφατη αύξηση στο ενδιαφέρον για την ηθική αρετή και την καλή ζωή(eudaimonia) στην ψυχολογία. Θεωρητικά, τα συμφέροντα των ψυχολόγων στην αρετή και eudaimonia έχουν ακολουθήσει τηνφιλοσοφική αναβίωση αυτών των θεμάτων, αλλά αυτό το έργο έχει υποβληθεί σε επίμονη, μεταμφιεσμένοι δεσμεύσεις για τις ιδεολογίες του ατομικισμού και εργαλειακότητα. Επιπλέον, η τάσηψυχολόγων να διαχωρίσει τα θέματα της αρετής και eudaimoniaπεριγράφεται και critiqued ως θεωρητικά εσφαλμένη, κυρίως επειδή ο Αριστοτέλης, ο δημιουργός αυτών των εννοιών, τις θεώρησε ως αμοιβαία συνεπάγεται το ένα το άλλο. Ιστορικά, η ψυχολογία απομακρύνθηκε από το θέμα της αρετής σε συνδυασμό με το δημοφιλές πολιτιστικό ενδιαφέρον υπέρ τηςπροσωπικότητας και όχι χαρακτήρα. Το άρθρο καταλήγει με μια σύντομη επισκόπηση του λογαριασμού του Αριστοτέλη γιαeudaimonia ως πρωταρχικό ανθρώπινο καλό που αποτελείται από τη συμμετοχή σε χαρακτηριστικά του ανθρώπου αγαθών(π.χ., τη γνώση, που ανήκουν) μέσω ενάρετο δραστηριότητα.(PsycINFO αρχείο βάσεων δεδομένων (γ) 2011 APA, all rights reserved)
© 2011 American Psychological Association Με τη χρήση αυτού του προϊόντος, συμφωνείτε με τους όρους που καθορίζονται στηνκατάλληλη δήλωση Χρήσης.

-
$11.95


  1. Placing virtue and the human good in psychology.
  2. By Fowers, Blaine J.
  3. Journal of Theoretical and Philosophical Psychology, 
  4. Oct 10, 2011, 
  5. No Pagination Specified.
  6. Abstract
  7. This article contextualizes and critiques the recent increase in interest in virtue ethics and the good life (eudaimonia) in psychology. 
  8. Theoretically, psychologists' interests in virtue and eudaimonia have followed the philosophical revival of these topics, but this work has been subject to persistent, disguised commitments to the ideologies of individualism and instrumentalism. 
  9. Moreover, psychologists' tendency to separate the topics of virtue and eudaimonia is described and critiqued as theoretically misguided, particularly because Aristotle, the originator of these concepts, saw them as mutually entailing one another. 
  10. Historically, psychology turned away from the topic of virtue in tandem with the popular cultural interest in favor of personality rather than character. 
  11. The article concludes with a brief overview of Aristotle's account of eudaimonia as the overarching human good consisting of participation in characteristically human goods (e.g., knowledge, belonging) through virtuous activity. 
  12. (PsycINFO Database Record (c) 2011 APA, all rights reserved)
  13. ©2011 American Psychological Association By using this product, you agree to the terms set forth in the Appropriate Usage Statement.

-
Αρετή και καλο στην ψυχολογία
-


APA PsycNET Direct
Article Selected
Placing virtue and the human good in psychology.
By Fowers, Blaine J.
Journal of Theoretical and Philosophical Psychology, Oct 10, 2011, No Pagination Specified.
Abstract
This article contextualizes and critiques the recent increase in interest in virtue ethics and the good life (eudaimonia) in psychology. Theoretically, psychologists' interests in virtue and eudaimonia have followed the philosophical revival of these topics, but this work has been subject to persistent, disguised commitments to the ideologies of individualism and instrumentalism. Moreover, psychologists' tendency to separate the topics of virtue and eudaimonia is described and critiqued as theoretically misguided, particularly because Aristotle, the originator of these concepts, saw them as mutually entailing one another. Historically, psychology turned away from the topic of virtue in tandem with the popular cultural interest in favor of personality rather than character. The article concludes with a brief overview of Aristotle's account of eudaimonia as the overarching human good consisting of participation in characteristically human goods (e.g., knowledge, belonging) through virtuous activity. (PsycINFO Database Record (c) 2011 APA, all rights reserved)
  • ©2011 American Psychological Association
  •  
  • By using this product, you agree to the terms set forth in the Appropriate Usage Statement.

-
http://psycnet.apa.org/index.cfm?fa=buy.optionToBuy&id=2011-23010-001
-

-
η ψυχολογία απομακρύνθηκε από το θέμα της αρετής
-
oi ψυχολογoi απομακρύνθηκav από τηv i8iki-αρετή, parodigwz-merikwz..
ηθική αρετή
Ὅλος κεῖμαι στερημένος πάσης ἀρετῆς.

-

-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ