postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

find the key to happiness

Two Israeli psychologists find the key to happiness
Haaretz
He started to read philosophical writings and psychological studies about happiness, and forsook computer studies for philosophy and psychology ‏(later studying education at Cambridge University and returning to Harvard for doctoral studies in ...

See all stories on this topic »

Two Israeli psychologists find the key to happiness
Haaretz
He started to read philosophical writings and psychological studies about happiness, and forsook computer studies for philosophy and psychology ‏(later studying education at Cambridge University and returning to Harvard for doctoral studies in ...
Δύο ψυχολόγοι Ισραήλ να βρει το κλειδί για την ευτυχία
Ο Δρ Ταλ Μπεν Σαχάρ, και Shirly Yuval-Yair πιστεύουν ότι η θετική ψυχολογία μπορεί να μας κάνει όλους πιο ευτυχισμένη και πιο πληρούνται. Τώρα που έχουν γράψει μια σειρά παιδικών βιβλίων που ονομάζεται «πραγματικοί ήρωες» για να τονίσει πως από τις στάχτες της καταστροφής αυξάνεται τα τριαντάφυλλα του επιτυχίας.

Δύο εβδομάδες πριν, ο Δρ Ταλ Μπεν Σαχάρ, επισκέφθηκε τη δεύτερη κατηγορία βαθμού στο οποίο ο γιος του είναι ένας μαθητής. Διάβαζε τα παιδιά το βιβλίο "Thomas and Me", το οποίο είχε cowrote με τον ψυχολόγο, συγγραφέας και μουσικός Shirly Yuval-Yair. Τα παιδιά γέλασαν, παρασύρθηκε και ερωτήσεις που μόνο τα παιδιά ξέρουν πώς να ρωτήσετε. Στο αυτοκίνητο στο δρόμο της επιστροφής, τα μάτια Μπεν Σαχάρ, που welled με δάκρυα από την ένταση της εμπειρίας. "Έχω δώσει πολλά από διαλέξεις," είπε - είναι ένας από τους πιο περιζήτητους ομιλητές για το θέμα της θετικής ψυχολογίας στο Ισραήλ και στο εξωτερικό, και συμπλήρωναν τακτικά Sanders Θέατρο, το μεγαλύτερο LEC - μοκρασία αίθουσα στο Χάρβαρντ, όταν δίδαξε εκεί - "αλλά δεν θυμάμαι όταν ήμουν τόσο συγκινημένη».

Υπήρχε μια εποχή, στο μακρινό παρελθόν, όταν ο Μπεν Σαχάρ, δεν κλαίνε τόσο εύκολα. Ούτε ο ίδιος τον εαυτό του επιτρέπουν να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά του. Εσωστρεφής χαρακτήρας του εξακολουθεί να είναι μέρος της ψυχοσύνθεσή του. «Νευρώσεις μας δεν εξαφανίζονται εντελώς, θα γίνει μόνο λιγότερο κυρίαρχες», λέει με ένα χαμόγελο, αναφέροντας Karen Horney, ο Γερμανός ψυχίατρος και ψυχαναλυτής. Αυτές τις μέρες, Μπεν Σαχάρ-διαλέξεις σε θετική ψυχολογία και την ηγεσία στο Διεπιστημονικό συνεργάτη Herzliya.His Κέντρο Γραπτού Λόγου, η Yuval-Yair, είναι το ακριβώς αντίθετο: μια μικρή έκρηξη της ενέργειας με ένα μολυσματικό γέλιο. Αυτή συνδυάζει φώτα της σκηνής με το φως του νου. Ως ψυχολόγος, που αντιμετωπίζει τους ασθενείς με τη βοήθεια της ποίησης? Και ως μουσικός, συγγραφέας και θεατρικός συγγραφέας για παιδιά, που βασίζεται στην ψυχολογική εργαλεία.

Έργα Yuval-Yair περιλαμβάνουν «Η θαυμαστή μηχανή γέλιο" και "Μη Μουου ξανά." Έχει επίσης εμφανιστεί με την ηθοποιό-Emet SAGIT Shirai σε ένα μουσικό, "όταν μεγαλώσεις, θα καταλάβεις," για ένα ταξίδι στη ζωή μιας γυναίκας. Μπεν Σαχάρ, και Yuval-Yair σήμερα συνεργάζονται επίσης στην κορυφαία εργαστήρια ευτυχίας.

Όπως οι περισσότεροι γονείς που εργάζονται, που τελευταία προγραμματισμένη συνάντησή μας για το "μετά τα παιδιά είναι στο κρεβάτι» - περίπου 21:30 μ.μ. Πιάτα που κατέχουν τα απομεινάρια του δείπνου των παιδιών εξακολουθούν να είναι πάνω στο τραπέζι στο σπίτι Μπεν Σαχάρ, στο Ramat Hasharon. «Υπάρχει κάποια ζυμαρικά παράτησε», προσφέρει ευγενικά, "και υπολείμματα λαχανικών» από το γεύμα τρώγεται από τρεις Μπεν Σαχάρ-παιδιών: David, 8, Shirel, 5, και Eliav, 3.

Οι φέτες αγγούρι μοιάζει ακριβώς με αυτά που άφησα στο σπίτι μου, λιγότερο από μία ώρα πριν. Yuval-Yair ρωτά αν μπορεί να έχει μια πίτα με χούμους και καλεί στο σπίτι για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι εντάξει. Μεγαλύτερη κόρη της είναι φύλαξης παιδιών για τα νεώτερα. "Ήταν ήσυχα όταν έφυγα, όλοι ήταν στο κρεβάτι," αναστενάζει εκείνη, "αλλά η στιγμή που έφυγα βγήκαν από τις τρύπες τους." Αυτή θα περιγράψει τον εαυτό της αργότερα ως "μια σίγουρη ψυχολόγος και μπερδεμένος μητέρα »για να Ρόνι, 12, Gili, 9, και Yahali, 5.

Μπεν Σαχάρ, και Yuval-Yair γιορτάζουν σήμερα τη δημοσίευση των δύο βιβλία για παιδιά που συνέγραψε: "Thomas and Me" και "Ελένη και εγώ." Τα βιβλία (στα εβραϊκά), είναι η πρώτη από μια σειρά που ονομάζεται "πραγματικοί ήρωες, "στην οποία οι νέοι αναγνώστες και - όχι λιγότερο σημαντικό - οι γονείς τους θα μάθουν για τους ανθρώπους στο παρελθόν που αντιμετώπισαν με δυσκολία με την επίκληση μιας από τις αρχές της θετικής ψυχολογίας.
Στα βιβλία ομοιοκαταληξίας οι αναγνώστες ανταποκρίνονται στην οικογένεια Hermon: μαμά, ο μπαμπάς, η πρωτότοκη κόρη Yael, το μεσαίο παιδί Yoni, και η Littlest, Γιοάβ. Στο "Thomas and Me," Yoni είναι μια αποτυχία στο σχολείο. Η μητέρα του του λέει για Τόμας Έντισον, "ένα αγόρι που ήταν ένας εμπειρογνώμονας σε λάθη, ο πρωταθλητής στο flubs, μια ιδιοφυΐα σε γκάφες." Χρόνια αργότερα, πολλές αποτυχίες του Edison οδηγήσει στην εφεύρεση του πρώτου λαμπτήρα πυρακτώσεως, η πρώτη συσκευή εγγραφής και άλλες χιλιάδες διπλώματα ευρεσιτεχνίας. «Θα σου πω ένα μυστικό," μητέρα του Yoni λέει σε στιγμές κρίσης. «Μάθετε πώς να μην πετύχει, ή δεν θα πετύχει στη μάθηση."

Η ηρωίδα του δεύτερου βιβλίου, για τους οποίους τα παιδιά Hermon ακούσουν όταν έχουν κολλήσει σε μια σκοτεινή σπηλιά κατά τη διάρκεια μια οικογενειακή έξοδο, είναι Helen Keller, ο οποίος σε 19 μήνες έχασε και την αίσθηση της όρασης και της ακοής, αλλά πήγε για να οδηγήσει μια βαθιά ικανοποίηση ζωή. Τα παιδιά μαθαίνουν ότι Hermon "Είναι σαν ένα ταχυδακτυλουργικό κόλπο, που λειτουργεί! Όταν προχωρήσουμε με αυτό που έχετε, μπορείτε να μάθετε έχετε πολλά"

"Επιλέξαμε το μηχανισμό αντιμετώπισης για κάθε ήρωα," Yuval-Yair σημειώσεις. "Η ιδέα ήταν πρώτα απ 'όλα να πει μια καλή ιστορία, με ένα μήνυμα, και συνδέστε το σε μας. Ξέρω το παιδί ποιος μπαίνει στην πρώτη τάξη και ανακατεύει όλα τα γράμματα, και ξέρω ότι τα παιδιά που πηγαίνουν σε μια εκδρομή κάθε Σάββατο με τους γονείς τους και δεν σταματούν ποτέ γκρίνια ότι είναι βαρετό. Στα βιβλία, προσπαθούμε να φέρει τα σημαντικότερα εργαλεία που προσφέρει η θετική ψυχολογία, εργαλεία που θα βοηθήσουν στη δημιουργία ψυχολογική ανθεκτικότητα ».

Όποια και αν λειτουργεί

Σταματήστε για μια στιγμή. Πριν πάτε για ανάγνωση, κάντε μια μικρή άσκηση: προσπαθήστε να σκεφτείτε πέντε θετικές εμπειρίες που είχαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας
.
Πριν από είκοσι χρόνια, ο Μπεν Σαχάρ, που ορίζονται για να αναζητήσετε την ευτυχία από μια κατάσταση του πόνου, της λύπης και της δυσαρέσκειας στη ζωή του. Ήταν ένας υπολογιστής φοιτητής επιστήμες στο Harvard και έκανε καλά, αλλά κάτι δεν δούλευε.

"Μια μέρα είπα στον εαυτό μου: αρκετά», θυμάται. "Είμαι σε αυτό το καταπληκτικό μέρος, με τόσες πολλές ευκαιρίες, τόσο γιατί δεν είμαι χαρούμενος; Μας λένε όλη τη ζωή μας ότι η ευτυχία εξαρτάται από την επιτυχία. Θα έπρεπε να είχα πάρει επάνω κάθε πρωί και να κάνει ένα χορεύω ευτυχία. Αλλά αυτό δεν είναι το πώς ήταν. Τότε κατάλαβα ότι δεν είναι καν επόμενη επιτυχία στις εξωτερικές σχέσεις μου θα μου φέρει την ευτυχία. Αποφάσισα να κοιτάξουμε προς τα μέσα: Τι θα με κάνει ευτυχισμένο ";

Άρχισε να διαβάζει φιλοσοφικά κείμενα και ψυχολογικές μελέτες για την ευτυχία, και μελέτες για τον υπολογιστή εγκατέλειψαν τη φιλοσοφία και την ψυχολογία (μετά τις σπουδές της εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Καίμπριτζ και επιστροφή στο Χάρβαρντ για διδακτορικές σπουδές στην οργανωτική ψυχολογία). Μέσω των μεγάλων φιλοσόφων, η ιδέα της θετικής ψυχολογίας, τις ιδέες της ζωής και των προσωπικών εμπειριών, ήταν σε θέση να πριτσίνια πολλά στον τύπο βρήκε.

Κατηγορία του σε θετική ψυχολογία στο Χάρβαρντ το 2006-2007 ήταν η πορεία πιο in-ζήτησης στο πανεπιστήμιο. Εργασία των μαθητών του ήταν να εφαρμόσει τις αρχές και τις ιδέες που βασίζονται σε μελέτες στον τομέα αυτό. Οι συνομιλίες του ήταν διεθνείς επιτυχίες και τα βιβλία του - «είμαι ευτυχισμένος», «πιο ευτυχισμένοι», «ακόμη πιο ευτυχισμένοι» (όλα στα Αγγλικά) - ήταν μπεστ σέλερ σε όλο τον κόσμο.

Θετική ψυχολογία εστιάζει σε αυτό που λειτουργεί. "Μια συμβατική ψυχολόγος θα με ρωτήσεις,« Ποιο είναι το πρόβλημα; "Μπεν Σαχάρ, λέει. "Η θετική ψυχολόγος θα με ρωτήσετε,« τι λειτουργεί στη ζωή σας; Ας χτίσουμε πάνω σε αυτό. «Είναι το ίδιο με τις οργανωτικές συμβουλές ή παροχή συμβουλών γάμου. Η θετική ψυχολόγος θα ρωτήσω τι λειτουργεί στη σχέση, κάτι που λειτουργεί στην οργάνωση, ποια είναι τα δυνατά σημεία σας ως διευθυντής; "

Ακόμα, οι άνθρωποι που πηγαίνουν σε έναν ψυχολόγο κάνουν επειδή κάτι δεν λειτουργεί.

"Για πολλά χρόνια, την ψυχολογία, τις μεθόδους διαχείρισης και εκπαίδευσης σε θέματα καθορισμό των προβλημάτων," Μπεν Σαχάρ, λέει. «Υποστηρίζουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να διορθωθούν τα πράγματα, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, επίσης, να εξετάσουμε το άλλο μέρος της κατάστασης, σε ό, τι λειτουργεί. Καλλιεργώντας τι είναι στις δυνάμεις μας, την αίσθηση του νοήματος, λειτουργεί ως προληπτικό. Γινόμαστε πολύ πιο ανθεκτική και να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν ό, τι δεν λειτουργεί. "

Μπεν Σαχάρ, εκτιμά ο Ααρών Antonovsky να είναι «ο παππούς της θετικής ψυχολογίας", αναφερόμενος στον καθηγητή κοινωνιολογίας ο οποίος ήταν ένας από τους ιδρυτές της ιατρικής σχολής στο Πανεπιστήμιο Ben-Gurion στο Be'er Sheva και εξέτασε τη σχέση μεταξύ της πίεσης, την υγεία και ευεξία. "Είπε ότι η ζωή είναι σκληρή? Υπάρχει πόνος, ταλαιπωρία, την απώλεια, και όμως υπάρχουν άνθρωποι που είναι σε θέση να αντιμετωπίσει καλύτερα τη ζωή. Ζήτησε, τι μπορούμε να μάθουμε από αυτούς τους ανθρώπους που τα καταφέρνετε; Και εκεί έχετε θετική ψυχολογία με λίγα λόγια. "

Στα βιβλία και τις διαλέξεις του, Μπεν Σαχάρ, καθορίζει την ευτυχία ως μια συγχώνευση της νόημα και ευχαρίστηση. Ο θεμέλιος λίθος για τη θεωρία του της ευτυχίας βρίσκεται στο δόγμα του Φρόιντ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι δεν οδηγούνται από τα ένστικτά του ευχαρίστηση, και στα γραπτά του νευρολόγος και ψυχίατρος Viktor Frankl, ο οποίος υποστήριξε ότι η κύρια δύναμη που οδηγεί τον άνθρωπο είναι η επιθυμία για νόημα στη ζωή.

Σύμφωνα με τον Μπεν Σαχάρ-, ευτυχία δημιουργείται από ενέργειες που περιλαμβάνουν την άμεση και μελλοντική αύξηση του κέρδους, την ευχαρίστηση και το νόημα.

"Υπάρχουν δύο μοντέλα για την ευτυχία στην κοινωνία," Μπεν Σαχάρ, εξηγεί. "Ένα μοντέλο λέει ότι έχουμε ένα σκοπό, έναν στόχο, και ότι όταν φτάσουμε αυτή τη Σύνοδο Κορυφής, θα είμαστε ευτυχείς. Το δεύτερο μοντέλο, θεμέλιο της οποίας έγκειται περισσότερο στην Ανατολή, λέει ότι η επίτευξη του στόχου δεν δημιουργεί την ευτυχία. «Τόσοι πολλοί επιτυχημένοι άνθρωποι που έφτασε στην κορυφή δεν υπάρχει βρει την ευτυχία," Μπεν Σαχάρ, λέει. "Κατά συνέπεια, το επίκεντρο πρέπει να είναι για την εδώ και τώρα. Λέω ότι και τα δύο μοντέλα είναι προβληματικές. Χρειαζόμαστε τη σύντηξη. Χρειαζόμαστε έναν στόχο, χρειαζόμαστε κάτι να μας ωθούν και τραβούν μπροστά μας. Ταυτόχρονα, χρειάζεται να καταλάβουμε τι ο στόχος της στόχος είναι. Ο στόχος της στόχος είναι να μας απελευθερώσει και θα μας επιτρέψει να απολαύσετε τη διαδρομή. "

Μπορείτε να μας δώσετε ένα παράδειγμα;

«Τη στιγμή που ξέρω ότι θέλω να γράψω ένα βιβλίο, έχω έναν στόχο. Ξέρω τι θα κάνω όταν σηκώνομαι το πρωί αύριο: Θα ήθελα να αρχίσω την έρευνα τους χαρακτήρες του βιβλίου. Όταν ξέρω ότι δίνω μια συζήτηση την επόμενη εβδομάδα, ξέρω ότι σηκώνομαι το πρωί για να το γράψω. Αυτό μου επιτρέπει να απολαύσετε το εδώ και τώρα. Αν η διάλεξη είναι καλό, πρόστιμο? Αν όχι, δεν είναι τόσο τρομερό. Όντας σε μια κατάσταση αβεβαιότητας είναι η δύσκολη κατάσταση: Δεν ξέρω γιατί σηκώνομαι το πρωί. Η εδώ και τώρα έχει ενεργοποιηθεί από το στόχο. Ο στόχος είναι το μέσο για να απολαύσετε το σημαντικό πράγμα, δηλαδή αυτή τη στιγμή. "

Στο βιβλίο του «πιο ευτυχισμένοι», Μπεν Σαχάρ, καταδεικνύει ότι αυτή η θεωρία λειτουργεί στην καθημερινή ζωή, στις σχέσεις, στην εργασία και στο σχολείο. Από την αυγή του χρόνου, η ανθρωπότητα έχει προσπαθήσει να σπάσει το άπιαστο μυστικό της ευτυχίας: από τον Κομφούκιο, τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη μέχρι τον Martin Seligman, η εβραϊκή-Αμερικανός ψυχολόγος ο οποίος θεωρείται ο πατέρας της θετικής ψυχολογίας.

"Πάρα πολλοί άνθρωποι μιλούν για την ευτυχία, είτε σε θρησκείες ή στο κίνημα της Νέας Εποχής," Μπεν Σαχάρ, λέει. "Θετική ψυχολογία διαφέρει από όλα αυτά, επειδή έχουμε εργαλεία. Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, ήμασταν σε θέση να μετρήσει τον εγκέφαλο. Γνωρίζουμε τώρα τι μια ευτυχισμένη εγκέφαλος μοιάζει, και τι θα προκαλέσει την ευτυχία. "

Μία από τις πιο γνωστές μελέτες στον τομέα αυτό έγινε από τον Robert Emmons και Michael McCullough, από τα Πανεπιστήμια της Καλιφόρνια και το Μαϊάμι, αντίστοιχα. Βρήκαν ότι οι συμμετέχοντες στη μελέτη που κράτησε ένα «περιοδικό ευγνωμοσύνη" - στην οποία έγραψε τουλάχιστον πέντε πράγματα για τα οποία ήταν ευγνώμων κάθε μέρα - απολάμβανε την ψυχική και σωματική υγεία.

"Η μελέτη περιλάμβανε τέσσερις ομάδες των ανθρώπων," Μπεν Σαχάρ, εξηγεί. "Μια ομάδα κατέγραψε πέντε πράγματα για τα οποία έδωσαν χάρη? Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνονται πέντε πράγματα στα οποία ήταν καλύτερα από τους άλλους? Η τρίτη ομάδα κατέγραψε πέντε άσχημα πράγματα που συνέβησαν σε αυτούς? Και η τέταρτη ομάδα ήταν μια ουδέτερη ομάδα ελέγχου [ που μόλις είπε να γράψει πέντε πράγματα που είχαν συμβεί σε αυτές].

"Οι ερευνητές παρακολούθησαν τις ομάδες για ένα εξάμηνο και διαπίστωσε ότι η ομάδα που αναφέρονται τα θετικά πράγματα ήταν πιο αισιόδοξα και πιο υγιεινό, και ότι ακόμη και το ανοσοποιητικό σύστημα του είχε γίνει πιο δυνατή."

Ποια είναι η εξήγηση;

"Γνωρίζουμε το αντίθετο. Πολλοί από εμάς αρρωσταίνουν, όταν περνάμε από μια πολύ αγχωτική και δύσκολη περίοδο. Οι γιατροί, επίσης, υποστηρίζουν ότι πάρα πολλές ασθένειες που αρχίζουν από το άγχος. Εδώ συμβαίνει το αντίθετο: με τον ίδιο τρόπο που αποδυναμώνονται από την πίεση, έχουμε ενισχυθεί όταν υποβάλλονται σε θετικές εμπειρίες ».

Μπεν Σαχάρ, έχει κάνει αυτή την άσκηση από το 1999. Το κάνει σε ιδιώτες, και αρκετές φορές την εβδομάδα το κάνει γύρω από το τραπέζι, ζητώντας από τα παιδιά του να του πει για τις "διασκέδαση" πράγματα που συνέβησαν σε αυτούς. Yuval-Yair κάνει το ίδιο και με τις κόρες της, αλλά ανακάλυψε ότι δεν είναι τόσο εύκολο. «Όταν άρχισα να σκέφτομαι τα πράγματα καλά, όλα τα είδη των καταγγελιών παρεισφρήσει σε», λέει. "Δεν υπήρχε καλή καθαρή. Αυτή η σαφήνεια δεν έχουν τόσο εύκολη γέννα. Το ίδιο έγινε και με την κόρη μου. Την πρώτη φορά, είπε, «Ήταν διασκεδαστικό ότι πήραμε απολαύσεις στο νηπιαγωγείο, αλλά πήρε δύο Adi κεράσματα και πήρα μόνο ένα." Η μαύρη πλευρά περικοπεί αμέσως.

"Μια μέρα μου είπε ότι όταν κάτι καλό συνέβη στο νηπιαγωγείο ήταν ευτυχής, γιατί ήξερε ότι θα είχε κάτι να πει στο δείπνο," Yuval-Yair προσθέτει. "Και αυτό είναι όπου αρχίζει. Όταν εφαρμόζετε αυτό το σαρωτή, αυτό προβολέας, θα βρείτε τα πράγματα. Και αυτό είναι μέρος του πως θα αφήσει την ευτυχία μας περάσει από - χάνουμε τα καλά πράγματα ".

Γιατί πιστεύουμε αρνητικά;

Μπεν Σαχάρ-: "Για ένα ιστορικό λόγο. Χιλιάδες χρόνια πριν, όταν οι άνθρωποι μετακινούνται μέσα στο δάσος, όσοι άκουσαν τους θορύβους και τράπηκαν σε φυγή - επειδή σκέφτηκε ότι ήταν ένα λιοντάρι - επέζησε. Εκείνοι που πίστευαν ότι ήταν απλά μια ευχάριστη σφύριγμα του ανέμου δεν επέζησε. Δεν ζούμε πια στην ζούγκλα, αλλά το ένστικτό μας παραμένουν. Ένας άλλος λόγος είναι ότι το επίκεντρο της επικοινωνίας είναι αρνητικά πράγματα. Διάβασα για τη σεξουαλική παρενόχληση στην εφημερίδα, αλλά όχι για τα εκατομμύρια των ανθρώπων που κάνουν έρωτα και να το απολαύσετε. Η πραγματικότητα στην οποία έχουμε πρόσβαση είναι αρνητική. Η λύση είναι να είμαστε ρεαλιστές. Η άσκηση για τα πέντε πράγματα που λειτουργεί ως μια ισορροπία και μας κάνει να δούμε τα θετικά πράγματα. "

Δεν επιτυχία σαν αποτυχία

Μπεν Σαχάρ, ήρθε με την ιδέα για ένα βιβλίο με ιστορικό ήρωες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του με τα παιδιά του κάθε πρωί στο σχολείο και νηπιαγωγείο. Είναι απλά κουράστηκε να με λένε Spider-Man φορά ιστορίες και πάλι.

Η σύνδεση με Yuval-Yair ήρθε κάποιος χρόνος αργότερα, και ήταν εκείνη που ανέπτυξε την ιδέα.

Δύο αρχές διέπουν τα βιβλία των παιδιών που έχουν γράψει και τα δύο προέρχονται από τη θετική ψυχολογία: η δύναμη να επικεντρωθεί στην ισχυρή πλευρά μας, σχετικά με το τι υπάρχει? Και η άδεια να αποτύχει, επειδή μαθαίνουμε μόνο από την αποτυχία.

Για τους παίκτες της τζαζ, Yuval-Yair σημειώσεις, τα λάθη είναι αναπόσπαστο. "Τα λάθη είναι το λάβαρο των καλλιτεχνών της τζαζ. Σε ασκήσεις αυτοσχεδιασμού, λέω στους μαθητές μου: «Όταν δεν είναι σε αρμονία, όταν δεν υπάρχει αρμονία, δεν υπαναχωρούν - να παραμείνει εκεί."

Τα βιβλία, που επισημαίνει, πρόκειται για τους γονείς όσο και για τα παιδιά. "Η λέξη κλειδί είναι οι γονείς. Φοβόμαστε να αφήσουμε τα παιδιά μας αποτυγχάνουν. Ποια γονέας θέλει να δει το παιδί του πληγώνει; Ποια γονέας θέλει να δει το παιδί του, τη σύνδεση με ένα άλλο παιδί που κάνει κακά πράγματα σε αυτόν, ή υποφέρουν ως κοινωνικό απόβλητο, ή δεν σε δοκιμασία για να γίνει αποδεκτή στην χορωδία του σχολείου; Και ναι, να πέσει από ένα ποδήλατο πονάει, επίσης. "

Όπως ένα κορίτσι, η Yuval-Yair ήταν συχνά περιθωριοποιημένος. «Θυμάμαι πόσο δύσκολο ήταν για τους γονείς μου για να δούμε πώς κακό και ήμουν μόνος. Ήμουν περιθωριοποιημένος, επειδή είχα το δικό μου στυλ, το οποίο ήταν διαφορετικό. Ήταν μια δύσκολη εμπειρία, αλλά και μια διαμορφωτική ένα για τη ζωή. Είναι η βάση της σθένος μου. "

Χρόνια αργότερα, έγραψε τη μουσική "Μη ξανά Μουου," για μια αγελάδα που εξοστρακίστηκε γιατί είχε τη δική του ξεχωριστή του «μουγκρητό». «Τα παιδιά έχουν πολλές φορές συναισθηματικές πληγές με τις οποίες δεν μπορούμε να τους βοηθήσει πάρα πολύ», λέει. "Είναι δύσκολο για έναν γονέα να δείτε ότι."

Μήπως εμείς, ως γονείς πρέπει να μάθουν πώς να αντιμετωπίσουν;

"Γονείς περιλαμβάνει πολλά λάθη και μάθησης. Είναι μια μηχανή ανάπτυξης. Οι περισσότεροι ενήλικες δεν υποβάλλονται σε θεραπεία. Αλλά όταν πρόκειται για τα παιδιά τους θα πάνε, προκειμένου να βοηθήσει τα παιδιά. Και τότε θα ανοίξει. Μια σούπερ-ανταγωνιστικές και να επιτευχθεί στο σπίτι, στο οποίο, όταν ένα παιδί φέρνει στο σπίτι ένα σημάδι των 90 που καλείται «Γιατί δεν είναι 100;», δεν είναι ένα σπίτι που μένει αποτυχία. Στην περίπτωση αυτή, οι γονείς πρέπει να διορθωθούν. Ξέρετε τον τύπο του γονέα του οποίου κουζίνα είναι γεμάτη με πρόχειρο φαγητό, αλλά ποιος θα κάνει μόνο την αλλαγή και να πετάμε τα τρόφιμα πάχυνσης, όταν το παιδί τους υποφέρει από παχυσαρκία; Το Parenting είναι μια καταπληκτική πρόσκληση για την προσωπική ανάπτυξη.

"Ο ψυχίατρος RD Laing δημοσίευσε ένα μικρό βιβλίο με τίτλο« Συνομιλίες με παιδιά », στο οποίο τεκμηριώνεται έξυπνα σχόλια από τα δύο παιδιά του," συνεχίζει. "Γράφει στην εισαγωγή που συνήθως σκεφτόμαστε ότι ένα παιδί χρειάζεται έναν ενήλικα από την πλευρά του, προκειμένου να αναπτυχθούν, αλλά το αντίθετο ισχύει επίσης. Ένας ενήλικας χρειάζεται επίσης ένα παιδί από την πλευρά του, προκειμένου να αναπτυχθούν. "

Yuval-Yair υπενθυμίζει ότι ένας από τους μαθητές της σε ένα σχολείο τεχνών - όπου δίδαξε το δράμα και την ανάπτυξη φωνή - αρνήθηκε να τραγουδήσει στις τάξεις της και υποφέρει από χαμηλή αυτοπεποίθηση. Ωστόσο, όταν άρχισε μαθήματα juggling στο σχολείο, ο μαθητής κατέληξε να είναι το πιο εξειδικευμένο στην τάξη.

"Θα μπορούσε να κρατήσει πέντε μπάλες στον αέρα μία φορά», λέει. «Ήταν εκπληκτικό να δούμε τι συνέβη σε αυτό το αγόρι κατά τη διάρκεια του έτους. Επειδή υπήρχε ένα πράγμα που ήταν καλοί, αίσθηση του αυτοσεβασμού και του αυτο-υπερηφάνεια ενισχύθηκαν, και άλλοι είδαν ότι. Η συμπεριφορά του βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς. Άρχισε επίσης να τραγουδήσουν στην τάξη μου? Είδα το άνοιγμα όλο και περισσότερο.

«Όταν ένα άτομο εργάζεται με τις δυνάμεις του,« πιστεύει », ο ίδιος immunizes κατά δυσκολίες και τις εξουδετερώνει τα πλην. Αυτοπεποίθηση είναι απεριόριστο. "

Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε τα δυνατά σημεία των παιδιών μας;

"Εμείς, ως γονείς που ανατρέφουν τα παιδιά μας και την αγάπη τους, ωστόσο συχνά δεν δούμε τι υπάρχει και να αντιδρούν σε ότι αντί για το τι υπάρχει. Έχω δύο παιδιά που παλεύουν συχνά, αλλά σήμερα ο μικρός έκανε μια αρκετά σχέδιο για μεγαλύτερη αδελφή του. Του είπα ότι βρήκα τον τρόπο που εκφράζει την αγάπη του πολύ όμορφη. Μερικές φορές είναι η ίδια η πράξη της λέγοντας κάτι. Έχουμε πολλή δουλειά ως γονείς. "

Μπεν Σαχάρ, σημειώνει ότι ένα μάθημα στον αυτοσχεδιασμό και τον βοήθησε να αναπτύξει ως λέκτορας. "Αυτό που έχω σε αυτό το μάθημα δεν είχα πάρει σε πολλά άλλα μέρη», λέει. «Συνειδητοποίησα ότι είναι εντάξει να κάνει ένα λάθος?. Γιατί στον αυτοσχεδιασμό σας κάνουν συνεχώς λάθη, και λάθος είναι μια ευκαιρία" Ανοίγει το συμπέρασμα στο βιβλίο του «The Pursuit of Perfect" γράφοντας, «Το όνομά μου είναι Tal, και είμαι τελειομανής ».
Το βιβλίο είναι για το πώς η επιδίωξη της τελειότητας μπορεί να μας εμποδίσει στο δρόμο προς την ευτυχία. Ένα βασικό γνώρισμα της τελειομανείς είναι ο φόβος της αποτυχίας.

Ως εξαιρετική αθλήτρια και πρωταθλήτρια Ισραήλ σκουός, Μπεν Σαχάρ, τεντώνεται τις ικανότητές του στο όριο. Ως φοιτητής, όμως, είχε πιεστεί από το πρόγραμμα εξέτασης, και ως λέκτορας αντιμέτωπος με εκατοντάδες μαθητές, βίωσε τρακ.

"Η ψυχολόγος Dean Simonton, από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, δείχνει ότι οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι στην ιστορία είναι επίσης εκείνοι οι οποίοι απέτυχαν στις περισσότερες φορές," Ben-Shahar λέει. «Όλες οι μελέτες δείχνουν ότι μαθαίνουμε από την πτώση."

Το νόημα της ζωής

"Στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αγγλία και την Αυστραλία," Μπεν Σαχάρ, αφορά, "οι άνθρωποι πήγαν στα σχολεία και βοήθησε τα παιδιά βρίσκουν τις δυνάμεις τους με τη βοήθεια ερωτηματολογίων. Στο δεύτερο στάδιο, τα παιδιά διδάσκονται πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις δυνάμεις στο σχολείο, ή με αδέλφια τους στο σπίτι. Τα παιδιά που υποβλήθηκαν σε αυτή τη διαδικασία έκανε καλύτερα στο σχολείο τους, και αυτό επηρέασε την απόδοσή τους την πάροδο του χρόνου. "

Το εκπαιδευτικό σύστημα στο Ισραήλ ενισχύει τα παιδιά που μετράται με τη βοήθεια των δοκιμών. Η έμφαση είναι στα επιτεύγματα, όχι στην απόλαυση της μαθησιακής διαδικασίας. Πώς η συναισθηματική εργασία μιλάτε τίθεται σε αυτό;

Μπεν Σαχάρ-: "Είμαι ένθερμος υποστηρικτής και στις δύο. Δεν είμαι ενάντια στη συμβατική εκπαίδευση. Είναι σημαντικό να μάθουν τα βασικά. Δεν είμαι εναντίον της ανταγωνιστικότητας, την αντιμετώπιση δυσκολιών ή σκληρή δουλειά. Αντιθέτως: έχουμε να προσφέρουμε στα παιδιά προκλήσεις.

"Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε παραμελήσει εντελώς συναισθηματική πλευρά του παιδιού», συνεχίζει. "Και τα σχολεία δεν παρέχουν το παιδί με τα εργαλεία για την αντιμετώπιση των δυσκολιών. Δεν παρέχουν εργαλεία για να ανακαλύψουν τι προκαλεί τους ευτυχία στη ζωή. Τα πρότυπα βάσει των οποίων η επιτυχία στη ζωή μετριούνται είναι ρηχά, παραπλανητικές και, στο τέλος, επιβλαβή.

"Αν ένα παιδί πιστεύει ότι θα κερδίσει την ευτυχία με το να γίνει πλούσιος ή διάσημος, είμαστε σε δύσκολη θέση. Και τα παιδιά δεν μας ζητήσετε τα πραγματικά σημαντικά ερωτήματα: Τι θα μας δώσει μια αίσθηση του νοήματος στη ζωή; Και επίσης πρέπει να είναι σε θέση να βιώσουν το νόημα. William Damon έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Ο Δρόμος προς τον σκοπό αυτόν,« στην οποία λέει ότι το μεγάλο πρόβλημα με τα παιδιά σήμερα είναι η απουσία στόχου, και ότι συσχετίζεται με την εγκληματικότητα και την κατάθλιψη. "

Yuval-Yair πιστεύει ότι «η διαδικασία της έννοια συμβαίνει όταν τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσετε αυτό που πραγματικά θέλουν να κάνουν, ό, τι και να συναρπάζει τους ενδιαφέρει - όταν ένα παιδί ο ίδιος θέτει ένα στόχο που θέλει να πραγματοποιήσει. Δεν είναι μόνο το τι συμβαίνει στα σχολεία? Ανησυχώ πολύ από όσα συμβαίνουν τριγύρω. Ήρωες των παιδιών μας είναι τα στοιχεία από το τηλεοπτικό ριάλιτι σόου. Αυτές είναι πολύ στρεβλωτικές εικόνες. "

Στην πράξη, Μπεν Σαχάρ και Yuval-Yair λένε, τα σχολεία μπορούν να ενισχύσει τις δυνάμεις των παιδιών μέσω του εμπλουτισμού, αφήνοντας τους να προχωρήσουν σε άτομα ή γνωρίσματα που είναι καλοί, επιτρέποντάς τους να διδάξουν τους φίλους τους το αγαπημένο θέμα τους και κατά συνέπεια στην ενίσχυση τους αυτο-εικόνα και την εμπιστοσύνη. Ο καλύτερος τρόπος για να τους διδάξει ότι η αποτυχία επιτρέπεται είναι απλά για να τους πει ιστορίες σχετικά με τις αποτυχίες των άλλων ανθρώπων και θα τους επιτρέψουν να συναχθεί το δικαίωμα ερμηνεία για την αποτυχία.

«Νομίζω ότι έχουμε θαυμάσιους δασκάλους," Μπεν Σαχάρ, λέει. "Έχω επισκεφτεί σχολεία μεγάλη και συναντώ ανθρώπους με ιδανικά, αν και πολλές φορές οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται μεγαλύτερη ελευθερία δράσης, ώστε να μπορεί να φέρει περισσότερο τους εαυτούς τους μέσα στην τάξη. Ένας δάσκαλος που λέει το μαθητών γιατί αγαπά τη διδασκαλία θα δώσει στα παιδιά ένα σημαντικό μάθημα: ότι πολύ θα θέλουν να εργαστούν σε κάτι που αρέσει να κάνεις.

«Ως γονιός," προσθέτει, "πότε τελευταία καθίσετε με το παιδί σας και πείτε τους τι μια υπέροχη μέρα που είχε στη δουλειά; Ή για τις δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει στην εργασία; Αυτό είναι το πώς τα παιδιά μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα. Θα μάθουν τη γλώσσα της έννοια, η γλώσσα των ισχυρών, με την ακοή, και να εκτίθεται σε αυτό. "

Έντιμος πλήξη

Yuval-Yair και Μπεν Σαχάρ, έχει μια ολόκληρη λίστα με τις αρχές που θέλουν να μεταδώσουμε στους νέους αναγνώστες στην επερχόμενη σειρά βιβλίων τους ». Ένα βιβλίο θα είναι για τη ζωή του Μπετόβεν, που άκουγε την εσωτερική φωνή του και αποτελείται επίσης από τα έργα που δεν άρεσε σε όλους. "Άλλα θέματα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να πούμε όχι στην κοινωνική πίεση, το σώμα-μυαλό σύνδεσης και την ικανότητα να βαρεθείτε έντιμα," Yuval-λέει ο Yair.

Βαρεθήκατε έντιμα;

«Όταν τα παιδιά μου λένε,« Μαμά, βαριέμαι », τους λέω," να βαρεθεί έντιμα. «Για να βαριέται είναι μια επιλογή. Εάν ένα παιδί λέει ότι έχει βαρεθεί, έχουμε άμεσα να ενεργοποιήσετε την τηλεόραση για αυτόν ή θέλουν να του δώσει ένα παιχνίδι. Όταν λέω τα παιδιά δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον υπολογιστή, που γκρινιάζουν ότι βαρεθεί, αλλά ένα λεπτό αργότερα να βρουν κάτι να κάνουν. Είναι σημαντικό να έχουμε «κενό χρόνο». Χωρίς ερεθίσματα, τη δημιουργικότητα βλασταίνει. "

Δεν είναι μόνο τα παιδιά που έχουν ανάγκη κενό χρόνο. Στο βιβλίο του «πιο ευτυχισμένοι», Μπεν Σαχάρ, επισημαίνει τη σημασία του ελέγχου της περιορισμένος πόρος είναι γνωστή ως χρόνος, καθώς και της ένταξης πράγματα που αγαπούν πραγματικά στην καθημερινή μας ατζέντα.

Ψυχολόγοι τονίζουν τα έργα σημασία φορά στην ανθρώπινη ζωή. Στο βιβλίο ο Μπεν Σαχάρ, αναφέρει το Clyde και ερευνητές Σούζαν Hendrick, που μιλούν για την ανάγκη να απλοποιήσει τη ζωή για την εξασφάλιση υγιών σχέσεων. Η ψυχολόγος Τιμ Κασέρ διαπίστωσε ότι μια αφθονία του χρόνου είναι μια συνεπής προγνωστικός δείκτης της ικανοποίησης. Μια άσκηση Μπεν Σαχάρ συνιστά-είναι να καταρτίσει μια λίστα με πράγματα που κάνουμε και πόσο χρόνο αφιερώνουμε σε αυτούς (μια ώρα για την ανάγνωση και τη γραφή μηνύματα? Δύο ώρες μπροστά στην τηλεόραση, κλπ.). Το επόμενο βήμα είναι να μειωθεί ο χρόνος που διαθέτουμε για τα πράγματα που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν σε λιγότερο, και να εισαγάγει τα πράγματα θα θέλαμε να περνούν περισσότερο χρόνο κάνοντας.

"Ακόμα και ως ενήλικοι, χρειαζόμαστε μια πολύ ήσυχη χρόνο», λέει. Η μαγική λέξη, που αποκαλύπτει, είναι να πούμε "όχι" κατά καιρούς. «Είναι μια μικρή, σκληρή λέξη, αλλά ήθελα να υπενθυμίσω ότι πάντα τον εαυτό μου όταν λέω« όχι »σε άλλους, λέω« ναι »στον εαυτό μου.

Ένα πρόβλημα », συνεχίζει,« είναι ότι προσπαθούμε να καλύψει την κάθε στιγμή με τη δραστηριότητα αναψυχής. Βλέπουμε στην οργανωτική ψυχολογία ότι οι καλύτερες ιδέες παρουσιαστούν μόνο όταν δεν κάνουμε τίποτα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι καλύτερες ιδέες έρχονται στο ντους. Είναι το ίδιο με τα παιδιά. Χρειάζονται βεβαίως ελεύθερο χρόνο, έτσι ώστε υποσυνείδητο τους θα κάνει τη δουλειά της. Μελέτες δείχνουν, από τον τρόπο, ότι η καλύτερη στιγμή για μάθηση δεν είναι μελετώντας προσεκτικά το υλικό, αλλά κατά τη διάρκεια της ανάπαυσης. "

Σύμφωνα με τον Μπεν Σαχάρ, και Yuval-Yair, ένα άλλο σημαντικό στοιχείο για μια ευτυχισμένη ζωή - τόσο για παιδιά και ενήλικες - είναι η τακτική σωματική δραστηριότητα.

«Όταν μεγάλωνα στο Ramat Gan," Μπεν Σαχάρ, λέει, «πάντα κάποιος θα φωνάξει στις 4 η ώρα,« Tal, να κατέβει, το ποδόσφαιρο, και θα ήθελα να τρέχει προς τα κάτω. Αλλά αυτές τις μέρες στις 4 η ώρα, τα παιδιά συνεχίζουν με το Facebook ή βλέποντας τηλεόραση. Μια απότομη τιμή που καταβάλλεται για την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας, όπως οι πολλές περιπτώσεις ADD.
"Οι άνθρωποι δεν γεννιούνται για να καθίσει παθητικά μπροστά από έναν υπολογιστή," Μπεν Σαχάρ, προσθέτει. «Για τους ενηλίκους, μισή ώρα σωματικής δραστηριότητας τρεις φορές την εβδομάδα κάνει θαύματα. Υπάρχουν μελέτες που έγιναν στα αμερικανικά σχολεία, στα οποία από 40 λεπτά καθημερινής σωματικής δραστηριότητας είχαν εισαχθεί στο πρόγραμμα σπουδών. Το αποτέλεσμα ήταν ότι σε αυτά τα σχολεία, ο αριθμός των υπέρβαρων παιδιών μειώθηκε απότομα και οι βαθμοί βελτιωθεί σημαντικά, η σωματική άσκηση βελτιώνει τη μνήμη και τη συγκέντρωση. Το επίπεδο της βίας μειώθηκε επίσης. "

Το ρητό ότι ο πλούτος δεν αποτελεί εγγύηση της ευτυχίας δεν είναι απλώς ένα κλισέ που εφευρέθηκε από τους πλούσιους για να μαλάσσω όλους τους άλλους.

Οι Αμερικανοί ψυχολόγοι Τιμ Κασέρ και Ρίτσαρντ Ράιαν έδειξε ότι η διάθεση «κερδίζουν χρήματα» ως κεντρικός στόχος στη ζωή δημιουργεί αγωνία, απελπισία, άγχος και κακή υγεία. Οι μελέτες σε αυτόν τον τομέα δείχνουν ότι μια μεγάλη διαφορά υπάρχει μεταξύ της έννοιας που παίρνουμε από εξωτερικά στοιχεία, όπως η κοινωνική θέση και τα χρήματα, και την έννοια που αντλούμε από τα εσωτερικά στοιχεία του ενεργητικού, όπως η φιλία και την προσωπική ανάπτυξη.

Τα παιδιά μας ζουν σε μια κοινωνία όπου η αφθονία είναι μια βασική αρχή: ότι έχουν περισσότερα παιχνίδια, περισσότερο φαγητό, περισσότερες ομάδες εμπλουτισμού. Είναι πιο ευτυχισμένοι;

Yuval-Yair: «Εμπειρικά, όχι. Είναι σαν την ιστορία για το αγόρι που έπαιζε με ένα αυτοκίνητο που αγάπησε, και στη συνέχεια περιποίηση γιαγιά του, του αγόρασε άλλα τρία αυτοκίνητα και ο ίδιος σταμάτησε να παίζει εντελώς. Όταν ρωτήθηκε γιατί, είπε, «δεν μπορώ να το κάνω με τόσα αυτοκίνητα.« Αυτό είναι ό, τι συμβαίνει στα παιδιά μας. "

Άδεια να είσαι άνθρωπος

Κάθε απόγευμα, ένα ζεστό συναίσθημα εξαπλώνεται μέσα μου στη σκέψη της επιστροφής του γιου μου από το σχολείο. Νομίζω ότι αυτό το συναίσθημα μπορεί να περιγραφεί ως ευτυχία. Συχνά, όμως, μια δεύτερη μετά το δολάριο εκατομμύρια φιλί παίρνω και η ρίψη άμμου γεμάτο παπούτσια του στον τάπητα, η ευτυχία τερματίζεται. "Μου άγγιξε"? "Έκανε κάτι για μένα"? "Είμαι δεν πρόκειται να το [εξωσχολικές] Αγγλικά τάξη - ο καθένας υπάρχει καλύτερος από εμένα"? "Είσαι η μόνη μητέρα που δεν αφήνει τα παιδιά κλωτσούν μια μπάλα στο σπίτι "?" Είσαι η μόνη μητέρα που δεν αφήνετε τα παιδιά να παίζουν τένις στο σπίτι "?" Δεν είναι η σειρά μου να πάρουν το σκυλί "?" Είμαι πρώτα στον υπολογιστή. "" Όχι, ήταν η πρώτη. ΜΑΜΑ! "

I εισπνεύστε βαθιά. Προσπαθώ να προκαλούν αυτό το συναίσθημα από δέκα λεπτά. Είπα την ευτυχία; Ψάξτε τις δυνάμεις τους, θα μουρμούρισε στον εαυτό μου αυτή την εβδομάδα, αναζητήστε τις δυνάμεις σας.

Πολλές μελέτες συντρίψει τις χαρές του μύθου ανατροφή των παιδιών, δείχνοντας ότι οι γονείς δεν είναι πιο ευτυχισμένοι από τους φίλους τους άτεκνος. Ένα από τα πιο εισηγμένες ευρήματα ανήκει σε μια μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς και οικονομολόγος βραβευμένος με Νόμπελ Daniel Kahneman. Το 2004, εξετάστηκε Kahneman τι δίνει ευχαρίστηση έως 909 εργαζόμενες μητέρες από το Τέξας.
Kahneman ανακάλυψε ότι η φροντίδα για τα παιδιά κατετάγη 16η στον κατάλογο των 19 απόλαυση δίνοντας δραστηριότητες. Μεταξύ των ανώτερων δραστηριότητες μαγείρεμα, βλέποντας τηλεόραση, την άσκηση, να μιλά στο τηλέφωνο, στον ύπνο, ψώνια, ακόμα και δουλειές του σπιτιού.

Μπεν Σαχάρ, και Yuval-Yair δεν δέχονται το συμπέρασμα. «Αυτές οι μελέτες κοιτάξουμε ευχαρίστηση και να πω ότι η ευτυχία ισούται με ευχαρίστηση," Μπεν Σαχάρ, εξηγεί. «Δεν λαμβάνουν υπόψη της έννοια. Δεν θα βρείτε πολλούς γονείς οι οποίοι δεν θα σας πω ότι η ανατροφή των παιδιών είναι πιο σημαντική πράγμα γι 'αυτούς. Ναι, είναι σκληρό και επώδυνο, και υπάρχουν ανησυχίες, αλλά είναι επίσης και την ευτυχία. "

Η έλλειψη ευχαρίστησης από τα παιδιά συνδέεται επίσης με το πολυάσχολο κόσμο που ζούμε και με την έλλειψη χρόνου. «Ας μιλήσουμε για μουσική," Μπεν Σαχάρ-προτείνει. "Παίρνω τα δύο κομμάτια που αγαπώ περισσότερο: ένα τραγούδι από Sarit Χαντάντ και πέμπτη του Μπετόβεν. Για την απόλυτη εμπειρία μου να παίζουν μαζί. Το αποτέλεσμα; Κακοφωνία. Μια ενόχληση. Αυτός είναι ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας. Ενώνουμε πάρα πολλά πράγματα. Πηγαίνω στο πάρκο με τα παιδιά και να μιλήσουμε για το κινητό, να στείλετε ένα μήνυμα κειμένου, να στείλετε ένα e-mail. Αγαπώ τα παιδιά μου πάρα πολύ και αγαπώ τη δουλειά μου, πάρα πολύ, αλλά μαζί είναι τρομερό. Γι 'αυτό και οι άνθρωποι στο σύγχρονο κόσμο δεν έχουν να ξοδέψετε χρόνο με τα παιδιά τους. Ένα από τα πράγματα που κάνω, ως αποτέλεσμα μιας μελέτης, είναι πολύ απλό: όταν είμαι με τα παιδιά, είμαι με τα παιδιά! Χθες έπαιξα ποδόσφαιρο με τους στο πάρκο. "

Και έχετε απενεργοποιήσει το κινητό σας τηλέφωνο;

«Προφανώς».

"Έχουμε μια εσωτερική εικόνα με την οποία πρέπει να είμαστε τρομερά ευτυχισμένη και να απολαύσετε ανατροφή των παιδιών μας», Yuval-λέει ο Yair. «Αλλά για τους περισσότερους από εμάς τα πράγματα είναι πολύ περίπλοκα εσωτερικά. Η διαφορά ανάμεσα σε αυτό που βιώνουμε και τι αναμένεται να εμφανίσουν καλλιεργεί την ενοχή, την επιθετικότητα, το θυμό και απογοήτευση. Αυτό βγαίνει κάθε μέρα. Αλλά έχουμε το δικαίωμα να είσαι άνθρωπος, να πω ότι η οικογένεια είναι ένα πολύπλοκο πράγμα και ότι υπάρχουν δύσκολες στιγμές - και ότι δεν έχει τίποτα να κάνει με την ευτυχία ».

Είσαι ευτυχισμένη;

Μπεν Σαχάρ-: "Είμαι σε μια διαδικασία και τη συνέχιση της πορείας προς αυτήν την κατεύθυνση. Θυμάμαι πώς θα χρησιμοποιηθούν για να σηκωθώ το πρωί πριν από 20 χρόνια, και πώς να πάρει μέχρι σήμερα. Δεν υπάρχει σύγκριση. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που άλλαξαν μέσα μου με την ηλικία είναι ότι είμαι πλέον φοβισμένος από τις δυσκολίες. Ακριβώς όπως είμαι πλέον φοβισμένοι από την αποτυχία. Δίνω τον εαυτό μου το δικαίωμα να είσαι άνθρωπος, να φοβάται, να νιώθει πόνο? Το παράδοξο είναι ότι όταν μου το αναγνωρίζουν αυτό, ο φόβος και ο πόνος να περάσει πιο γρήγορα. Υπάρχουν πράγματα που έρχονται με το χρόνο. Ψυχολογία και σε γενικές γραμμές θετική ψυχολογία ειδικότερα, μπορεί να επιταχύνει αυτές τις διαδικασίες. "

Yuval-Yair: "Κατ 'αρχάς, θα ήθελα μόνο τραγούδησε. Σπούδασα στο Rimon [ένα σχολείο της τζαζ και σύγχρονης μουσικής], έγινα τραγουδιστής, πήγα στο δρόμο με μια μπάντα, και στη συνέχεια σπούδασα ψυχολογία. Ένιωσα πως έπρεπε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου για ένα αγαθό λίγα έτη. Μου πήρε χρόνο να διαπλέξει πράγματα, αλλά η δραστηριότητά μου σήμερα περιλαμβάνει μουσική και τη γραφή και την ψυχολογία.

"Φυσικά", συνεχίζει, «δεν ήξερα όλα αυτά στην πορεία. Είμαι ένα άτομο που φροντίζει τον εαυτό της. Κάνω ερωτήσεις όλη την ώρα. Ως μητέρα, θα διαθέσει πάρα πολλά στη ζωή μου - κάθε μέρα - γιατί θέλω να είμαι με τα παιδιά μου. Σταμάτησα φυλή μου λόγω των παιδιών, και βοηθούν να μείνω σε ένα μέρος, να είναι αυτή τη στιγμή, και εγώ ο ίδιος να παραδώσει αυτό. Το μήνυμα της θετικής ψυχολογίας είναι ότι μπορείτε να πάρετε την ευθύνη για την ευτυχία σας. Υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Δεν είναι μια απόφαση της μοίρας. Γνώθι σ 'αυτόν. "

Μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη για την ευτυχία των παιδιών μας;

Yuval-Yair: "Κάθε γονέας θέλει το παιδί του να είναι ευτυχισμένος, αλλά δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη για την ευτυχία τους. Μπορούμε να κάνουμε το καλύτερο μας, είναι ένα παράδειγμα, να τους διδάξουμε, αλλά στο τέλος της ημέρας θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη για τα λάθη τους, για την απόφασή τους να γκρινιάρηδων ή να είναι ωραίο, να βουτήξουν στην αυτολύπηση ή να ευτυχισμένος. "

§

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ