Θεία Νόηση των Όντων
Effacing the Divine Trace θεία νόηση
δεν έχομε το δικαίωμα να παύομε την μόρφωση της Ζωοποιούς Θείας Νόησης μέσω των εμπειριών της ζώσας ενέργειάς μας
Στη θεωρία που έχω δώσει, ο θεός ως Νόηση, υπάρχει στο Σύμπαν. Όπως υπάρχει και η ύλη. Ο χρόνος κοιλάει για την ύλη αλλά όχι για τον Θεό.
ΑΙΩΝΙΑ ΧΑΡΑ, ΘΑ ΓΕΥΤΟΥΝΕ ΜΕ ΘΕΙΑ ΝΟΗΣΗΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ...
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΚΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΣΣΟΝΤΑΙ.
Το Ματριξ των ψευδαίσθησεων και η Σπίθα της νόησης
γενική νόηση.. η νόηση νοεί: ρέει-ρήμα, η ροή είναι αλλαγή κίνηση ποίηση κάμωμα φτιάξις ουργία εργία.. γωνία γόνος: από την γωνία, ποιούντε ως ελάχιστο δύο
Effacing the Divine Trace θεία νόηση
Effacing the Divine Trace θεία νόηση
Μαύρα μεσάνυχτα | mavra mesanyxta
Όταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις, πώς ξέρεις ότι δεν υπάρχει;
Ούτε ίχνος από τη θεϊκή παρουσία!
Ένα ιερό σήμα, θεϊκό ίχνος στη φθαρτή σάρκα.
το ίχνος του θεϊκού φωτός, το σπερματικό φως του κόσμου, του εσωτερικού
Φτιάξε σώμα και πρόσωπο θεϊκό με τη βοήθεια του θεού του οποίου αποτελείται από θείο, ανιχνεύονται ίχνη της θεϊκής αγωγής του
Το μάτι. Αυτό το οπτικό πεδίο συναλλαγής του εσωτερικού κόσμου με τον εξωτερικό κόσμο, το μάτι, είναι το μόνο όργανό μας που ζει από το φως ενώ το υπόλοιπο σώμα μας είναι βουτηγμένο στη λάσπη, στην ύλη. Το μάτι έχει τη μορφή του σύμπαντος. Τρεις ομόκεντροι κύκλοι το περιγράφουν, η σφαίρα, η ίριδα και η κόρη: Ο εξωτερικός κύκλος του υπεργαλαξιακού κόσμου, ο εσωτερικός κύκλος του γαλαξιακού κόσμου, ο εσώτατος κύκλος του υποσελήνιου κόσμου. Κοιτώντας κανείς (με το μάτι του) το ανθρώπινο μάτι, είναι σαν να παρατηρεί το σχέδιο του Σύμπαντος. Το μαγικό σημείο όπου ενώνεται ο άνθρωπος με τον Θεό. Τα άστρα του ουρανού εκπροσωπούνται από το άστρο του ματιού. Η ίδια η κόρη του ματιού είναι μια άβυσσος, εκεί απ’ όπου μπορεί κανείς να ατενίσει με ίλιγγο τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής, αστρική στη φύση της και αόρατη. Κατοπτρισμένη πάνω στην κόρη είναι εκείνη η ανταύγεια ενός φωτεινού γαλαξία, το ίχνος του θεϊκού φωτός,το σπερματικό φως του κόσμου, του εσωτερικού κόσμου
Μαύρα μεσάνυχτα | mavra mesanyxta
Όταν από την Θεία Θέληση ενεργοποιείται η Νόηση, οι νοητικές δυνάμεις, δημιουργείται μέσα στο μηδέν ο κόσμος της ΜπεριάΌταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις, πώς ξέρεις ότι δεν υπάρχει;
Effacing the Divine Trace
που αντιμετωπίζει θείο θεϊκό ίχνος
τα πάντα στο σύμπαν δημιουργήθηκαν ως αντανάκλαση της παγκόσμιας και άπειρης Θείας Νόησης
Όταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις, Πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει;
[PDF]
από το δέος που αισθάνεται κανείς μπροστά στο μυστικό του θεϊκού μέσα στον ... Στο προγραμματικό κείμενο «Το Ίχνος του άλλου», ο Lé vinas ενεργοποιεί τους ...
.
που αντιμετωπίζει θείο θεϊκό ίχνος
.
.
που αντιμετωπίζει
.
.
The International Journal of Philosophical Studies (IJPS)
.§
RIPH
The International Journal of Philosophical Studies (IJPS)
[DOC]
by S Huett - Related articles
Emmanuel Levinas gave an account of radical, asymmetrical responsibility for the... that is phenomenologically sensible in the proximity of face-to-face relation. ....Proximity takes place in face-to-face relation where the Other bears the trace of ...
.
The Talmud (Hebrew: תַּלְמוּד talmūd "instruction, learning", from a root lmd "teach, study") is a central text of mainstream Judaism. It takes the form of a record of rabbinic discussions pertaining to Jewish law, ethics, philosophy, customs and history.
Categories:
Scholar Alert: [ allintitle: "philosophical psychology" ]; Articles excluding patents
Scholar Alert: [ allintitle: "philosophical psychology" ]; Articles excluding patents
Journal of Theoretical and Philosophical Psychology
SD Huett…
http://psycnet.apa.org/index.cfm?fa=buy.optionToBuy&id=2012-01965-001
$11666.95666
Steven D. Huett & David M. Goodman, Levinas on managed care ...
philpapers.org/rec/HUELOM - Cached
3 days ago – In the move to critique managed care, the essential principles that first made it a reasonable alternative to fee-for-service medicine can easily ...
Emmanuel Levinas έδωσε λογαριασμό της ριζοσπαστικής, ασύμμετρη ευθύνη για το άλλο ότι είναι φαινομενολογικά λογική στην εγγύτητα της σχέσης πρόσωπο με πρόσωπο.
Αυτή η αρχική ρύθμιση, ωστόσο, δεν είναι ατελείωτη.
Η προσέγγιση του τρίτου εξισώνει και δημιουργεί απόσταση μεταξύ του εαυτού και του άλλου με την εισαγωγή οντολογία και επιστημολογία.
Είναι μια αναγκαία διαδικασία συνυπολογισμός που κινείται από μια αρχέγονη ηθική στη δικαιοσύνη και τη θεσμική δικαιοσύνη.
Ωστόσο, Levinas γνώριζε ότι η παρουσία του τρίτου μέρους έφερε μαζί του μια πιθανή ξεχνώντας του Άλλου και καλύπτει πάνω από ριζική ηθικής.
Σε αυτή την παρουσίαση, προτείνουμε ότι η ψυχοθεραπευτική διαδικασία αντιπροσωπεύει ένα πλαίσιο που φέρει το εγγύς διάσταση που περιγράφεται από τον Levinas, ενώ αντιπροσωπεύει επίσης ένα θεσμό που είναι, κατά τον ορισμό και τον σκοπό, αθροιστικής.
Επιπλέον, χρησιμοποιώντας ένα λογοπαίγνιο που αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ζήτημα στη σύγχρονη ψυχοθεραπευτική πρακτική, εξερευνούμε την κοινή παρουσία και τις επιπτώσεις των τρίτων πληρωτών (δηλαδή, HMOs) σχετικά με την θεραπευτική σχέση, και πώς από τρίτους πληρωτές είναι υποκριτικά ένα εγγύς και συνεχώς προσέγγιση? απρόσωπη και, κατά συνέπεια, effacing Αυγούστου, η αξιοπρέπεια του ασθενούς, προκαλώντας μια λήθη της δικαιοσύνης, στην οποία Levinas ονομάζεται ιδρύματα.
Τέλος, σας προτείνουμε μερικές στρατηγικές με τις οποίες οι θεραπευτές μπορούν να ανακτούν τα ποτέ δεν αποποιήθηκε απόσταση από το άλλο σε ένα επάγγελμα που είναι ευαίσθητα στις α-εγγύς αποτελέσματα των τρίτων οικονομικά. (PsycINFO Database Record (γ) 2012 APA, all rights reserved)
plato.stanford.edu/entries/levinas/
Emmanuel Levinas (French pronunciation: [leviˈna, leviˈnas]; 12 January 1906 – 25 December 1995) was a Lithuanian-born French Jewish philosopher and Talmudic commentator.
commentary on the Talmud
Babylonian Talmud
Talmudt book
Categories: 1906 births1995 deaths20th-century philosophersContinental philosophersFrench JewsFrench Orthodox JewsFrench people of Lithuanian descentFrench philosophersHolocaust studiesJewish existentialistsJewish philosophersJewish theologiansLithuanian emigrants to FranceLithuanian Orthodox JewsLithuanian philosophersPeople from KaunasPostmodern theoryPhenomenologistsPhilosophers of JudaismRelational ethicsSocial philosophersTalmudistsUniversity of Paris facultyUniversity of Poitiers facultyFrench theologiansUniversity of Fribourg facultyImperial Russian emigrants to FranceExistentialist theologians
Categories:
που αντιμετωπίζει θείο θεϊκό ίχνοςπου αντιμετωπίζει θείο θεϊκό ίχνος
τα πάντα στο σύμπαν δημιουργήθηκαν ως αντανάκλαση της παγκόσμιας και άπειρης Θείας Νόησης
Όταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις, Πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει;
[PDF]
Περιοδικό Φιλοσοφεῖν 42 Η δραματουργία του ανθρώπινου ...
philosophein.web.auth.gr/t3/Δώδου.pdf - Translate this page
File Format: PDF/Adobe Acrobat - Quick Viewαπό το δέος που αισθάνεται κανείς μπροστά στο μυστικό του θεϊκού μέσα στον ... Στο προγραμματικό κείμενο «Το Ίχνος του άλλου», ο Lé vinas ενεργοποιεί τους ...
.
που αντιμετωπίζει θείο θεϊκό ίχνος
.
- κληρικόςθεολόγος
- θεϊκόςθείος
.
που αντιμετωπίζει
.
- επικόσμησμα ενδύματος
- αντιμέτωποςαντικρύς
.
- ίχνοςλουρί άμαξαςλωρίο άμαξης
- χνογράφωεδιχνιάζωιχνηλατώ
The International Journal of Philosophical Studies (IJPS)
.§
RIPH
![]() |
The International Journal of Philosophical Studies (IJPS) |
The International Journal of Philosophical Studies (IJPS)
[DOC]
Effacing the Divine Trace:
www.seattleu.edu/.../Levinas.../Huett%20and%20Goodman- ...
File Format: Microsoft Word - Quick Viewby S Huett - Related articles
Emmanuel Levinas gave an account of radical, asymmetrical responsibility for the... that is phenomenologically sensible in the proximity of face-to-face relation. ....Proximity takes place in face-to-face relation where the Other bears the trace of ...
.
Main interests | Existential phenomenology Talmudic studies · Ethics ·Ontology |
---|
Categories:
![]() |
The Philosopher Emmanuel Levinas |
Journal of Theoretical and Philosophical Psychology
SD Huett…
Emmanuel Levinas gave an account of radical, asymmetrical responsibility for the Other that
is phenomenologically sensible in the proximity of face-to-face relation. This original
arrangement, however, is not interminable. The approach of the third party equalizes and ...
is phenomenologically sensible in the proximity of face-to-face relation. This original
arrangement, however, is not interminable. The approach of the third party equalizes and ...
Journal of Theoretical and Philosophical Psychology
SD Huett…
- Emmanuel Levinas gave an account of radical, asymmetrical responsibility for the Other that is phenomenologically sensible in the proximity of face-to-face relation.
- This original arrangement, however, is not interminable.
- The approach of the third party equalizes and ...
Alan Huett - The University of Nottingham
www.nottingham.ac.uk/biology/people/Alan.Huett - Cached
MCCARROLL SA, HUETT A, KUBALLA P, CHILEWSKI SD, LANDRY A, GOYETTE P, ZODY MC, HALL JL, BRANT SR, CHO JH, DUERR RH, SILVERBERG MS, ...- Alan Huett - The University of Nottingham
- www.nottingham.ac.uk/biology/people/Alan.Huett - Cached
- workRoom C4a Medical School Queen's Medical Centre Nottingham NG7 2UH UK; work0115 82 30382; Alan.Huett@nottingham.ac.uk · http://www.huettlab.co.
- Alan Huett - Lecturer, School of Biology, University of Nottingham ...
- www.mendeley.com/profiles/alan-huett/ - Cached
- Alan Huett, PhD is a Mendeley member in Biological Sciences from Nottingham, United Kingdom interested in autophagy. I am interested in how cells sense and ...
- Alan Huett - UK address and phone number - 192.com
- www.192.com › AZ-People › Surname - Huett - Cached
- We have found 3 people in the UK with the name Alan Huett. Click here to find personal data about Alan Huett including phone numbers, addresses, ...
- ahuett - Twitter
- twitter.com/ahuett - Cached
- Sign up for Twitter to follow Alan Huett (@ahuett). xenophagy, autophagy, mitophagy, infection, immunity, photos, kids, wife, skeptic, not necessarily in that order.
- Alan Huett - United Kingdom | LinkedIn
- uk.linkedin.com/pub/alan-huett/17/513/3b0 - Cached
- Chelmsford, United Kingdom - Managed Print Consultant at The Danwood Group
- View Alan Huett's (United Kingdom) professional profile on LinkedIn. LinkedIn is the world's largest business network, helping professionals like Alan Huett
Skip NavigationHomeLoginCart HelpContact UsFeedbackSearchBrowseSubjectsMy PsycNETAPA PsycNET DirectArticle SelectedADD TO CART
$11666.95666
- Levinas on managed care:
- The (a)proximal, faceless third-party and the psychotherapeutic dyad.
- By Huett, Steven D.;Goodman, David M.
- Journal of Theoretical and Philosophical Psychology, Jan 23 , 2012, No Pagination Specified.
- Abstract
- Emmanuel Levinas gave an account of radical, asymmetrical responsibility for the Other that is phenomenologically sensible in the proximity of face-to-face relation.
- This original arrangement, however, is not interminable.
- The approach of the third party equalizes and creates distance between self and Other by introducing ontology and epistemology.
- It is a necessary process of totalization that moves from a primordial ethics to justice and institutional fairness.
- However, Levinas was aware that the third party's presence brought with it a possible forgetting of the Other and a covering over of radical ethics.
- In this presentation, we propose that the psychotherapeutic process represents a context that bears the proximal dimension described by Levinas while also representing an institution that is, in definition and purpose, totalizing. Furthermore, using a play on words that represents a significant issue in contemporary psychotherapeutic practice, we explore the common presence and impact of third-party payers (i.e., HMOs) on the therapeutic relationship, and how third-party payers are disingenuously a-proximal and constantly approximating; faceless and consequently effacing the patient's august dignity, causing a forgetfulness of the justice to which Levinas called institutions.
- Lastly, we suggest some strategies by which therapists may recover the never-absolved proximity to the Other in a profession susceptible to the a-proximal effects of third-party economics.
- (PsycINFO Database Record (c) 2012 APA, all rights reserved)
©2012 American Psychological Association By using this product, you agree to the terms set forth in the Appropriate Usage Statement.
Article Selected
Levinas on managed care: The (a)proximal, faceless third-party and the psychotherapeutic dyad.
By Huett, Steven D.;Goodman, David M.
Journal of Theoretical and Philosophical Psychology, Jan 23 , 2012, No Pagination Specified.
Abstract
Emmanuel Levinas gave an account of radical, asymmetrical responsibility for the Other that is phenomenologically sensible in the proximity of face-to-face relation. This original arrangement, however, is not interminable. The approach of the third party equalizes and creates distance between self and Other by introducing ontology and epistemology. It is a necessary process of totalization that moves from a primordial ethics to justice and institutional fairness. However, Levinas was aware that the third party's presence brought with it a possible forgetting of the Other and a covering over of radical ethics. In this presentation, we propose that the psychotherapeutic process represents a context that bears the proximal dimension described by Levinas while also representing an institution that is, in definition and purpose, totalizing. Furthermore, using a play on words that represents a significant issue in contemporary psychotherapeutic practice, we explore the common presence and impact of third-party payers (i.e., HMOs) on the therapeutic relationship, and how third-party payers are disingenuously a-proximal and constantly approximating; faceless and consequently effacing the patient's august dignity, causing a forgetfulness of the justice to which Levinas called institutions. Lastly, we suggest some strategies by which therapists may recover the never-absolved proximity to the Other in a profession susceptible to the a-proximal effects of third-party economics. (PsycINFO Database Record (c) 2012 APA, all rights reserved)
philpapers.org/rec/HUELOM - Cached
3 days ago – In the move to critique managed care, the essential principles that first made it a reasonable alternative to fee-for-service medicine can easily ...
Αυτή η αρχική ρύθμιση, ωστόσο, δεν είναι ατελείωτη.
Η προσέγγιση του τρίτου εξισώνει και δημιουργεί απόσταση μεταξύ του εαυτού και του άλλου με την εισαγωγή οντολογία και επιστημολογία.
Είναι μια αναγκαία διαδικασία συνυπολογισμός που κινείται από μια αρχέγονη ηθική στη δικαιοσύνη και τη θεσμική δικαιοσύνη.
Ωστόσο, Levinas γνώριζε ότι η παρουσία του τρίτου μέρους έφερε μαζί του μια πιθανή ξεχνώντας του Άλλου και καλύπτει πάνω από ριζική ηθικής.
Σε αυτή την παρουσίαση, προτείνουμε ότι η ψυχοθεραπευτική διαδικασία αντιπροσωπεύει ένα πλαίσιο που φέρει το εγγύς διάσταση που περιγράφεται από τον Levinas, ενώ αντιπροσωπεύει επίσης ένα θεσμό που είναι, κατά τον ορισμό και τον σκοπό, αθροιστικής.
Επιπλέον, χρησιμοποιώντας ένα λογοπαίγνιο που αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ζήτημα στη σύγχρονη ψυχοθεραπευτική πρακτική, εξερευνούμε την κοινή παρουσία και τις επιπτώσεις των τρίτων πληρωτών (δηλαδή, HMOs) σχετικά με την θεραπευτική σχέση, και πώς από τρίτους πληρωτές είναι υποκριτικά ένα εγγύς και συνεχώς προσέγγιση? απρόσωπη και, κατά συνέπεια, effacing Αυγούστου, η αξιοπρέπεια του ασθενούς, προκαλώντας μια λήθη της δικαιοσύνης, στην οποία Levinas ονομάζεται ιδρύματα.
Τέλος, σας προτείνουμε μερικές στρατηγικές με τις οποίες οι θεραπευτές μπορούν να ανακτούν τα ποτέ δεν αποποιήθηκε απόσταση από το άλλο σε ένα επάγγελμα που είναι ευαίσθητα στις α-εγγύς αποτελέσματα των τρίτων οικονομικά. (
plato.stanford.edu/entries/levinas/
Emmanuel Levinas (French pronunciation: [leviˈna, leviˈnas]; 12 January 1906 – 25 December 1995) was a Lithuanian-born French Jewish philosopher and Talmudic commentator.
commentary on the Talmud
Babylonian Talmud
Talmudt book
Categories:
- 1906 births
- 1995 deaths
- 20th-century philosophers
- Continental philosophers
- French Jews
- French Orthodox Jews
- French people of Lithuanian descent
- French philosophers
- Holocaust studies
- Jewish existentialists
- Jewish philosophers
- Jewish theologians
- Lithuanian emigrants to France
- Lithuanian Orthodox Jews
- Lithuanian philosophers
- People from Kaunas
- Postmodern theory
- Phenomenologists
- Philosophers of Judaism
- Relational ethics
- Social philosophers
- Talmudists
- University of Paris faculty
- University of Poitiers faculty
- French theologians
- University of Fribourg faculty
- Imperial Russian emigrants to France
- Existentialist theologians
Ένα ιερό σήμα, θεϊκό ίχνος στη φθαρτή σάρκα.
το ίχνος του θεϊκού φωτός, το σπερματικό φως του κόσμου, του εσωτερικού
Φτιάξε σώμα και πρόσωπο θεϊκό με τη βοήθεια του θεού του οποίου αποτελείται από θείο, ανιχνεύονται ίχνη της θεϊκής αγωγής του
Το μάτι. Αυτό το οπτικό πεδίο συναλλαγής του εσωτερικού κόσμου με τον εξωτερικό κόσμο, το μάτι, είναι το μόνο όργανό μας που ζει από το φως ενώ το υπόλοιπο σώμα μας είναι βουτηγμένο στη λάσπη, στην ύλη. Το μάτι έχει τη μορφή του σύμπαντος. Τρεις ομόκεντροι κύκλοι το περιγράφουν, η σφαίρα, η ίριδα και η κόρη: Ο εξωτερικός κύκλος του υπεργαλαξιακού κόσμου, ο εσωτερικός κύκλος του γαλαξιακού κόσμου, ο εσώτατος κύκλος του υποσελήνιου κόσμου. Κοιτώντας κανείς (με το μάτι του) το ανθρώπινο μάτι, είναι σαν να παρατηρεί το σχέδιο του Σύμπαντος. Το μαγικό σημείο όπου ενώνεται ο άνθρωπος με τον Θεό. Τα άστρα του ουρανού εκπροσωπούνται από το άστρο του ματιού. Η ίδια η κόρη του ματιού είναι μια άβυσσος, εκεί απ’ όπου μπορεί κανείς να ατενίσει με ίλιγγο τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής, αστρική στη φύση της και αόρατη. Κατοπτρισμένη πάνω στην κόρη είναι εκείνη η ανταύγεια ενός φωτεινού γαλαξία, το ίχνος του θεϊκού φωτός,το σπερματικό φως του κόσμου, του εσωτερικού κόσμου
Όταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις
πώς ξέρεις ότι δεν υπάρχει;
δεν έχομε το δικαίωμα να παύομε την μόρφωση της Ζωοποιούς Θείας Νόησης μέσω των εμπειριών της ζώσας ενέργειάς μας
Στη θεωρία που έχω δώσει, ο θεός ως Νόηση, υπάρχει στο Σύμπαν. Όπως υπάρχει και η ύλη. Ο χρόνος κοιλάει για την ύλη αλλά όχι για τον Θεό.
ΑΙΩΝΙΑ ΧΑΡΑ, ΘΑ ΓΕΥΤΟΥΝΕ ΜΕ ΘΕΙΑ ΝΟΗΣΗΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ...
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΚΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΣΣΟΝΤΑΙ.
Το Ματριξ των ψευδαίσθησεων και η Σπίθα της νόησης
γενική νόηση.. η νόηση νοεί: ρέει-ρήμα, η ροή είναι αλλαγή κίνηση ποίηση κάμωμα φτιάξις ουργία εργία.. γωνία γόνος: από την γωνία, ποιούντε ως ελάχιστο δύο
Effacing the Divine Trace θεία νόηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου